Miten poika näyttää olevansa ihastunut?

lista kiits!

Niin, siinäpä vasta kysymys.

Josain oon nähnyt ihan sairaan hyvän listan, tosin siinä vaan muutmia juttuja, olisko lisää tälläsii asioita.

Pojat varsinki, miten te näytätte jollekki tytölle olevanne ihastunu vai piilottelettekste sitä ? ;DD

27

10737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lorelorelore

      Tällaiseen viestiin vastasinkin jo äsken. Sanotaan nyt vielä toisen kerran, että pyrin kätkemään tunteeni. Katseista sen huomaa, ehkä. Pitää siis olla tarkkana, jotta huomaa kiinnostuksen.
      Wikihow 'ssa on muutamia vinkkejä, mistä kiinnostuksen voisi huomata, mutta sivustolla vieraileminen vaatii jonkin verran englannin kielen taitoa, jotta ymmärtää asiat. Tässä on ainakin yksi aiheeseen liittyvä linkki, ja samasta paikasta löytyy lisää, jos jaksaa etsiä: http://www.wikihow.com/Know-if-a-Guy-Likes-You

    • vierestä seuraaja

      se poika juokse sen tytön perässä ja kysele mistä tyttö pitää jne... Tai enpä oikein tiedä, eipä pojat ole mua koskaan pahemmin huomioineet. Ehkä mä en ole ollut kiinnostava tapaus ;D ;D ;D Nyt ikää on jo sen verran paljon ettei pojat tai miehet näin vanhasta ämmästä perusta :D :D :D

      • koskaan ei vanha?

        Pari vuotta sitten (olen nyt 46) odottelin ystävääni kadulla erään kaupan ulkopuolella, satoi vettä ja mulla oli sateenvarjo. Tuntematon mies kopautti olkapäälle (hän tuli takaani) ja kysyi lähtisinkö joskus kahville. Kun kieltäydyin hän huomasi sormukset sormessani, huomautti niistä ja kysyi onko vakavaakin. Sanoin olevan erittäin vakavaa. Hän oli hiukan hämmentynyt, joten toivottelin hänelle hyvää kesää (oli toukokuun puoliväli). Hän lähti siihen suuntaan mistä oli tullut, oletan hänen seuranneen minua tuolla kadulle pidempään, koska olin kävellyt lähes kilometrin ennen kuin pysähdyin sovittuun paikkaan kaupan ulkopuolelle.
        Aikaisemmin ei tuntemattomat ole puhutelleet selvin päin keskellä päivää.


    • höpö-84

      Jos poika on ujo niin voi yrittää kyllä piilotella, mutta joka tapauksessa tämän tyyppisiä juttuja tapahtuu (huom. toistuvasti! yksittäisiä tapahtumia ei vaan kannata liikaa miettiä):

      - hän katsoo sinua silmiin vähän liian pitkään
      - hän katselee sinua kaukaa ja reagoi jotenkin kun huomaat, kääntyy vaikka pois tai punastuu
      - hän nauraa jutuillesi vaikka omasta mielestäsi kertoisit ihan huonoja vitsejä
      - vaikka kumpikin teistä juttelisi parasta aikaa toiselle ihmiselle, hänen koko olemuksensa saattaa olla sinua kohti
      - hakeutuu lähellesi, voi olla että valitsee sinun seuran omien kavereidensa sijasta jos sellainen tilanne tulee
      - ylipäänsä on sinulle jotenkin huomattavan erilainen kuin muille!
      - kuuntelee tarkkaavaisena kun kerrot itsestäsi jotain, joskus jopa silloin kun et puhu ko. asiaa suoraan hänelle.

      Ja sitten hän voi esim koskettaa sinua käsillään muka vahingossa tai laittaa vaikka teidän varpaita yhteen, muistaa teidän vanhoja keskusteluja niin hyvin että yllätyt, tulee luoksesi höpöttelemään ihan tikusta asiaa, soittelee tai tekstailee - ei välttämättä usein mutta yleensä tosi tohkeissaan.... mutta nämä kai jo vaatii vähän rohkeutta häneltä :)

      • Mäki haluunn

        Voi ku söpöö!!!


      • ykä21

        Komppaan täysin höpö-84:sen laatimaa listaa.
        Sen vielä lisäisin, että itse ujompana miehenä en välttämättä pysty hymyilemään ihastukselleni, vaikka huomaisin sattumalta, että ihastukseni katselee ja hymyilee minulle. Katseeni kääntyy automaattisesti hänestä pois, vaikka tytön puolelta tulisikin vihreää valoa. Ärsyttää tämä reaktio, koska oikeasti tekisi vain mieli mennä juttelemaan hänelle ja vastata hänen hymyihinsä :)
        Oma luonne vain puuttuu peliin :/


      • anonyymi3

        Tapahtuu ittelle vahingossaki usein xD


      • Fkfkfkdk
        ykä21 kirjoitti:

        Komppaan täysin höpö-84:sen laatimaa listaa.
        Sen vielä lisäisin, että itse ujompana miehenä en välttämättä pysty hymyilemään ihastukselleni, vaikka huomaisin sattumalta, että ihastukseni katselee ja hymyilee minulle. Katseeni kääntyy automaattisesti hänestä pois, vaikka tytön puolelta tulisikin vihreää valoa. Ärsyttää tämä reaktio, koska oikeasti tekisi vain mieli mennä juttelemaan hänelle ja vastata hänen hymyihinsä :)
        Oma luonne vain puuttuu peliin :/

        Mulla sama


      • Anonyymi

        Itellä on ainakin kokemusta kun joskus kerroin mun kaverille mun musiikki mausta niin ihastukseni sattui varmaan kuulemaan tämän koska vuos tai kaks myöhemmin tuli juttelee mulle ja muisti kaiken mitä olin kaverilleni kertonut T:11v tyttö;-)


    • ''''

      No mulla se yleensä menee näin

      Jos tykkään jostain tytöstä ja en ole varma tykkääkö se musta nii yleensä sillon en välttämättä kiinnitä yhtään huomiota häneen etten pilaa kokojuttuta . Esimn jos olen vaikka kavereiden kanssa ja siinä on mukana pari tyttöä ja ihastus tulee siihen niin luultavasti katon sitä ehkä hetken sitten vaan oon ihan normaalisti saatan olla ehkä vähän hiljainen. Jos luulen että hän tykkää minusta yritän puhua sille , kattoo sitä ,ja olla kaikin puolin sen lähel. Hyvä tapa mist saattaa tunnistaa (tyttö) et poika pitää siit jos se puhuu tollee ja sit se jääty tai sanoo jtn tyhmää se menee ihan sillee ei vi***

      Näin mulla (13v)

    • namu setä

      Minulla menee aika samallatavalla kun ''''. Se tosin riippuu pojasta mutta jos ei melkein edes tunne tyttöä niin yleensä sitä piilotellaan ja ollaan normaalisti. Yksi hyvä tapa (jos et hirveemmin tunne poikaa) on että kysyt sen parhaalt kaverilt sen numeroo ja vähä millanen se o koska kyl se kertoo sille ihastukselles. Jos ihastukses alkaa sen jälkee kattelee sua , puhumaa sulle vaikka fb nii siitä se lähtee. Näin pojan näkökulmast jos teet tollee niin tee se jotenkin selväks et tykkäät koska toi on tosi inhottavaa ku ei oo varma tykkääs tyttö .

      • niin no..

        No luulisin näin tyttönä joka ei oo viell ihastunu, et on ihan yhtä hankalaa varmana tytöilläkin, kun ei tiiä mitä mieltä toinen on ;)!


    • dfdffdfddf

      Itse näin ujona miehenä koitan vihjailla tytölle, että olen kiinnostunut hänestä. Vilkuilen ja tuijotan häntä usein jne. Yhdelle tytölle olen kyllä tunnustanut ihastumiseni aivan suoraan, tuli itsevarma ja hyvä olo mutta tyttöä ei oikein kiinnostanut.

      Mutta tässä jotain piirteitä mitä minussa ilmenee:

      - Käytös muuttuu epävarmaksi ihastukseni lähellä
      - Kädet hikoilee, punastuminen
      - Puhuminen vaikeampaa
      - Tuijottaminen
      - Vilkuilu

    • 17vEsuomesta

      Kun katseet kohtaa niin hymyilen ja käännän katseeni tytöstä pois. Omasta mielestä aika selvä merkki, mutta useimmiten en lähde juttusille tytön luokse (tyttö kävellyt vastaan tai istunut jossain kauempana siis)
      Toivottavasti auttoi

      • ............

        voi teitä, pojjaat... Voin neitinä sanoa, että tuollainen käyttäytyminen ei, minun mielestäni ainakaan, ole ollenkaan itsestäänselvä merkki ihastumisesta. Se vain lähinnä hämmentää, etenkin, jos on saanut muita viitteitä kiinnostuksesta. Katseen pois kääntäminen antaa vaikutelman, että ei kiinnosta, oli katse miten hymyn saattelema tahansa.. Ensi kerralla vähän suorempaa toimintaa. ;)


    • PPpPpPpJJJPPP

      itse kun olen nyt ihastunut, niin koitan vilkuilla tätä naista.. tosin ujona se on hieman vaikeeta välillä. Jos tulisi joku mahdollisuus jutella hänelle niin joko menen lukkoon tai sitten puhuisin jotain.. tätä tilannetta ei tosin ole vielä tullut. jos hän katsoo minuun niin katson häneen hetken ja sitten käännän katseeni pois.. semmoostaa..

    • Ikävä totuus

      Näyttipä miten tahansa niin aina ne sen kaverit huomaa sen ensin eikä se itse huomaa mitään.

    • quumottaako

      No ite ainaki vilkuilen ja kattelan aina sillee "huomaamattomasti" ja sitte jos se sattuu kattomaan ni käännän katseen pois. Sit jos se moikkaa tai sanoo jotai ni yritän olla jäätymättä, yleensä huonolla menestyksellä:(.

    • niinvaanvilkuillaan

      Ja kun pojan tai miehen kuuluisi tehdä aloite...;-D

    • 13vlikka

      Minunkin mielestä se katseen kääntäminen pois äkillisesti, antaa sen kuvan ettei ole kiinnostunut.. Olen tällä hetkellä ihastunut ja huomaan että kun vain ajattelinkin kyseistä poikaa, vatsaa alkaa kutkuttaa ja kädet "jäykistelee"ja tärisee. Kun illalla alan nukkumaan, en saa unta kun ajattelen vain häntä ja odotan huomista päivää, jolloin nään hänet koulussa. Usein kyselen whatssapissa seuraavan päivän lukujärjestystä, koska sitten saan tietää, onko meillä samassa kerroksessa tuntia. Huomenna eka tunti viereisissä luokissa, omg :3 Nyt kun olemme jo hiukan tutustuneet, pyysin hänen koulukuvaansa, mutta väittää ettei omista edes viimevuotisia enää yhtään.. Siitä vähän maseennuin, mutta ehkä tämä tästä vielä! En ole ikinä ennen ollut näin ihastunut.. On tää ihanaa. Ja parasta on, kun saa ihastuksen huomion! Tänään halattiin. Ehkä ihaninta ikinä, en kestä!!

    • realbusy

      Puhun sille tytölle ja sit yritän joskus pussata tai jotain jos saa jonkun tilaisuuden (yleensä ei tunnu tämmöstä saavan tai ehkä vaan jäi niin paska kuva viime treffeistä).

    • khjklhöklh

      Paistaa aoittajan kommentista kypsymättömyys ja että olet vielä kovin nuori ja erehdyksen kautta oppii ja valitettavasti osan asioista kantapään kautta, oiset useammin kuin tioset.

      Se mikä on nyky-yhteiskunnassa vikana on stereotyyppinen ajattelu ja pinnallinen meininki, leimataan ihmiset ulkonäön perusteella tuntematta, tietyt periaatteet kuollut osa.

      Ja mitä periaatteisiin tulee osa on niin tyhmiä että väittävät että kyllä jokainen esim pettää vähintäänkin sitten kännissä mutta sekään ei pidä paikkaansa.

      Elä elämääsi ja koe, ajattele itse, uskalla olla oma itsesi vaikka se muita ärsyttäisikin.
      Älä ota netistä elämänkoulun oppeja vaan aajttele että jokainen on yksilö ja kaikki asiat ei päde kaikkiin.

      Unohda tyhät listat sun muut.

      Se nuorempi sukupolvi myös kannattaa muistaa että vaikka luulettekin että nyky meininki on ns normaali niin älkää seuratko kuin lampaat, ihmiskunta on menossa siihen suuntaan että ollaan liian riippuvaisia teknologiasta joka koituu tuhoksemme.

      Ei taida nykyään lapsetkaan niin paljon leikkiä puistoissa ja että esim mennään hakemaan kaveria ovelta ym mitä omassa nuoruudessa oli kun ei ollut edes kännykkää kaikilla. Kyllä ihan sellanen kanssakäyminen ihmisten kanssa livenä on parempi kuin netissä selailu, opit paljon paremmin kun unohdat stereotyypit, itse oppinut lukemaan ihmisiä erittäin hyvin ja valitettavasti juurikin sen kautta että on lyöty puukko monesti selkään.

    • Anonyymi

      Awww :)<3

    • Anonyymi

      ;)

    • Anonyymi

      Joo on ite ihastunu

    • Siis tänään kun laitoin käytävällä hajuvettä ja lukkalaiset varsinkin pojat oli että "hyyi toi hajuvesi haisee" ja ihastukseni sanoi että "se o n just hvän tuoksunen" niin miten mun kannattaisi miettiä asiaa. kun tiedän vielä että hän ei tykkää minusta kun on kertonut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe