Matkalle Meksikosta?

pekka_v

Ollaan menossa maaliskuussa Cancuniin kahdeksi viikoksi ja ollaan mietitty tehdä lyhyt, ehkä parin päivän reissu Kuubaan, ja tuli sitten mieleen että miksei siinä kävis jossain muuallakin, vaikkapa Jamaikalla.

Onko kukaan tehnyt vastaavaa reissua ja minkälaisia kokemuksia on jäänyt? Ainakaan Kuubaan reissu ei ois pahan hintainen mutta paljonko maksaa paikallisella matkatoimistolla lennot vaikkapa tuonne Jamaikalle?

- Pekka

1

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukatanin niemimaa

Jukatanin niemimaalla riittää varmasti nähtävää kahdeksi viikoksi: Maya-intiaanien pyramidit ja muut rauniot ja kaikenlainen paikallinen meno ja meininki. Olen lähdössä ensi sunnuntaiaamuna yhdistelmämatkalle Merida - Playa del Carmen ja tekemistä ja käyntejä olisi tarjolla enemmän kuin lomalainen kahdelle viikolle tarvitsee. Ainakin niin luulen luettuani kirjastosta lainaamiani matkaopaskirjoja.

Cancunista eteläänpäin rannikkoa pitkin pääsee Belizeen, jos Meksikosta ulkomaille tahtoo. Jokainen tekee matkansa tyylillään. Suosittelen pientä aluetta kerrallaan, mutta perusteellisesti. Kuubaan tutustuin muutama vuosi sitten kiertomatkalla. Lennettiin Holquiniin, sieltä ajettiin viikko bussilla Havannaan saareen tutustuen ja lento takaisin Holquiniin, mistä viikoksi löhölomalle All inclusive hotelliin rannalle. Kannatti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7645
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4223
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2581
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2427
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51