Ollaan menossa maaliskuussa Cancuniin kahdeksi viikoksi ja ollaan mietitty tehdä lyhyt, ehkä parin päivän reissu Kuubaan, ja tuli sitten mieleen että miksei siinä kävis jossain muuallakin, vaikkapa Jamaikalla.
Onko kukaan tehnyt vastaavaa reissua ja minkälaisia kokemuksia on jäänyt? Ainakaan Kuubaan reissu ei ois pahan hintainen mutta paljonko maksaa paikallisella matkatoimistolla lennot vaikkapa tuonne Jamaikalle?
- Pekka
Matkalle Meksikosta?
1
604
Vastaukset 1
- Jukatanin niemimaa
Jukatanin niemimaalla riittää varmasti nähtävää kahdeksi viikoksi: Maya-intiaanien pyramidit ja muut rauniot ja kaikenlainen paikallinen meno ja meininki. Olen lähdössä ensi sunnuntaiaamuna yhdistelmämatkalle Merida - Playa del Carmen ja tekemistä ja käyntejä olisi tarjolla enemmän kuin lomalainen kahdelle viikolle tarvitsee. Ainakin niin luulen luettuani kirjastosta lainaamiani matkaopaskirjoja.
Cancunista eteläänpäin rannikkoa pitkin pääsee Belizeen, jos Meksikosta ulkomaille tahtoo. Jokainen tekee matkansa tyylillään. Suosittelen pientä aluetta kerrallaan, mutta perusteellisesti. Kuubaan tutustuin muutama vuosi sitten kiertomatkalla. Lennettiin Holquiniin, sieltä ajettiin viikko bussilla Havannaan saareen tutustuen ja lento takaisin Holquiniin, mistä viikoksi löhölomalle All inclusive hotelliin rannalle. Kannatti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451