bichon havannaisesta?
olisi tarkoitus ottaa friselle kaveriksi.. aika harvassa näyttää olevan pentueet...? =/
mitäpä kokemuksia..
2
350
Vastaukset
- chip munk
käymää sivuilla ota yhteyttä kasvattajii omistajii jne.
en ottaisi havannaa vaan isovillakoira (sanon vaa) (: - havanna84
Etsin itse kuumeisesti syksyllä havannan koiraa, aika kiven alla ovat. Pari kk meni, mutta löytyhän se, kun ei periksi anna. Kannattaa tosiaan kysellä suoraan kasvattajilta ja myyntipalstoilta, kuten täältä suomi24:n torilta, apulasta ja koirat24.fi. Kesällä varmaan on sitten enemmän pentueita, mutta kyllä niitä tähänkin aikaan on, kunhan vaan jaksaa katsella. Ja niin paljon riippuu siitäkin, että etsiikö urosta vai narttua. Ja siitä, missä päin Suomea olet ja miten pitkän matkan olet valmis ajamaan. Helsingin seudulta ja mutenkin etelämpää löytyy helmpommin. Isovillkoirakin on ihan hyvä idea, mutta jos aiempi koira on frise, niin varmaan on helpompi pidättäytyä tuossa koko luokassa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492