Onko tiedossa mihin ilmansuuntaan on kallellaan..?
Katrin poliittinen suuntautuminen?
8
547
Vastaukset
- r.moore
Kyllä Katri Helenan poliittinen tuulensuunta on aivan selvä: pohjoinen. Varmemmaksi vakuudeksi kappale kappale minne tuuli kuljettaa vuodelta 1965 lol ;=)
http://www.youtube.com/watch?v=nH3gheBxkEE- Pasi K.
... oli hyvä, R. Moore! :)))
- Katri Helenan fani
Toivoisinkin, että se olisi pohjoinen !
Kiitos r.moore !!!!! - hauska :)
hyllä
- mie kö
niin kai se menee, tämän Katrin kohalla ihan hyvä ja ok
- kalevi Hki
mie kö kirjoitti:
niin kai se menee, tämän Katrin kohalla ihan hyvä ja ok
kehui tv-ohjelmassa Mansikkapaikka ylistävästi sosiaalidemoraatti-puolueesta valittuja presidenttejä
- t.aivastelija
kalevi Hki kirjoitti:
kehui tv-ohjelmassa Mansikkapaikka ylistävästi sosiaalidemoraatti-puolueesta valittuja presidenttejä
ja presidentit joten ei kai ne niin huonoja nuo demaripresidentit ole olleetkaan. muistaakseni ei nyt niin ylistänyt, enempi totesi että hyvä näin. ja kertoipa omista vaatimattomista lähtökohdistaan Tohmajärvellä. itse olen pienviljelijäkodista, 2 lehmää ja 2 vasikkaa. he ja kova työ toivat ruoan ja hyvinvoinnin. se oli vaatimatonta lapsuutta eikä edelleenkään ole tullut mieleenikään äänestää oikestoa vaikka "varallisuutta" olisi. eli minun sydämeni jäi sinne köyhään lapsuuteen enkä ole koskaan voinut ymmärtää isäntä- ja pankinjohtajapuolueita ja sitä öky-asennetta jota niitten monet äänestäjät edustavat.
- poika ja kahvikuppi
t.aivastelija kirjoitti:
ja presidentit joten ei kai ne niin huonoja nuo demaripresidentit ole olleetkaan. muistaakseni ei nyt niin ylistänyt, enempi totesi että hyvä näin. ja kertoipa omista vaatimattomista lähtökohdistaan Tohmajärvellä. itse olen pienviljelijäkodista, 2 lehmää ja 2 vasikkaa. he ja kova työ toivat ruoan ja hyvinvoinnin. se oli vaatimatonta lapsuutta eikä edelleenkään ole tullut mieleenikään äänestää oikestoa vaikka "varallisuutta" olisi. eli minun sydämeni jäi sinne köyhään lapsuuteen enkä ole koskaan voinut ymmärtää isäntä- ja pankinjohtajapuolueita ja sitä öky-asennetta jota niitten monet äänestäjät edustavat.
joo ei kaikki yksityisyrittäjätkään sitä k-kirjaimella alkavaa puoluetta äänestä, tiedän yrittäjän joka on demari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607