~ Myrskyssä ~

~~~ ♥

Sinun lantiosi huumaavaa tuoksua
kaaresi,
sinun kasteesi ~

Olet kuin mesi kielelläni
huuleni halajaa koskettaa sinua ~

Sinun suloisuutesi nostattaa minut myrskyyn
takaa jylhän meren pinnan
lennän valtoimenaan tuulessa ~

Olen kuin irti itsestäni
vereni hallitsematta kiitää ohitseni

Leijun yllä villien vesien
leijun kohti sinua rakkaani

Olen jo myrskyn silmässä
sydämeni hakkaa ~

Yli näiden meren tyrskyjen
tuulten tuiverrusten

Minä tuon sen sinuun ~

~~~ ♥

http://www.youtube.com/watch?v=e5SsibBqNbc

13

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Upposi

      Myrskysi minuun.
      Löysin omalle outoudelle
      myrskyn silmän.
      Ihmeellinen seesteisyys.
      Rauha jonka ympärillä myrskyää
      koskettamatta minua.
      Kiitos Sinulle !

      • upposi +

        kosketuksen rauhaa.
        Sinä se löydät oikeat sanat.
        Minä niitä lisään ja korjaan.
        Rakkaudella kiitos Kaunis.


      • oli palautteesi ! :)

        Kiva jos runoni miellytti sinua ! :)

        Terkuin (*J*)


      • upposi + kirjoitti:

        kosketuksen rauhaa.
        Sinä se löydät oikeat sanat.
        Minä niitä lisään ja korjaan.
        Rakkaudella kiitos Kaunis.

        on hyvä tietää oikeat koordinaatit, niin sitten
        "torpedointi" sujuu paremmin... ;D

        Vaikka tässä runossa kyllä vellotaan vesien yläpuolella... ;)

        Mutta kiva jos runo aiheutti ajattelemisen aihetta päähän kuin päähän... :))


      • Kaunis *
        Kopittelija007 kirjoitti:

        oli palautteesi ! :)

        Kiva jos runoni miellytti sinua ! :)

        Terkuin (*J*)

        hmm...puolelta upotin itseni,
        osuit tunteeseeni niin. Putosin
        valtamereen syvään. Tietoisuuteen.
        Taivas / Meri.
        Miksi osut niin hyvin ? !
        Terävyytesi ? !
        Rakkaudella sinulle kuka
        lienetkin...
        : ) ( :


      • Kaunis * kirjoitti:

        hmm...puolelta upotin itseni,
        osuit tunteeseeni niin. Putosin
        valtamereen syvään. Tietoisuuteen.
        Taivas / Meri.
        Miksi osut niin hyvin ? !
        Terävyytesi ? !
        Rakkaudella sinulle kuka
        lienetkin...
        : ) ( :

        jos runoni sanoilla sain koskettaa tunteisiin, tietoisuuteen,valtamereen syvään...
        Se kaiketi runon tarkoitus onkin, että se jotenkin koskettaisi ! :)

        Kivaa päivää sinulle ! :)

        Terkuin (*J*)


    • Armiliini

      Odotan..
      että saisin jälleen tuntea lantiosi omaani vasten
      kietoa käteni kaulaasi nähdä katseesi
      tuntea huulesi huulallani
      sulkea silmät ja unohtaa aika..

      Tykkäsin runostasi..

      • Armiliini

        Uudestaan,,,

        Odotan..
        että jälleen saisin tuntea lantiosi omaani vasten
        kietoa käteni kaulaasi nähdä katseesi
        tuntea huulesi huulillani
        sulkea silmät ja unohtaa aika
        ja olla yhtä..


        Tykkäsin..


      • Armiliini kirjoitti:

        Uudestaan,,,

        Odotan..
        että jälleen saisin tuntea lantiosi omaani vasten
        kietoa käteni kaulaasi nähdä katseesi
        tuntea huulesi huulillani
        sulkea silmät ja unohtaa aika
        ja olla yhtä..


        Tykkäsin..

        Silmin suljetuin
        sukellan syvyyksiin

        Ajattomuus hetkeen
        hetkeen yhden

        Yhtyneen Rakkauden ~

        ***
        Ps. Aaaargh...
        Niin ei aina kaikki ensimmäisellä kerralla onnistu täydellisesti, mutta että tulisi oikein
        tyytyväinen olo, niin pitää tehdä toiseen kertaan, tai sitten kolmanteen, jne... ;)


        Kaunis ja Kiva palaute ! Tykkäsin kovasti ! :)) Nam !


    • 21

      Minä tuon sen sinuun!
      Erikoinen, pidin runostasi todella paljon.

      • Sen voi kaiketi käsittää monellakin tavoin, niinkuin koko runon... ;)

        Mutta kiva jos runoni miellytti lukea ! :)

        Kivaa päivää sinulle ! :))

        Terkuin (*J*)


    • autiollesaarelle

      osuit niin oikeaan, tahtoisin niin kanssasi myrskyn vietäväksi
      mennään sinne minne tuuli meidät kuljettaa, autiolle saarelle
      vain me kaksi ja palava rakkaus, joka saa meidät unohtamaan kaiken :)(:

      • paljon vieraillut noita "peukkuja", joilla on lievä " erektiohäiriö " , mutta
        toivottavasti se johtuu vain tressistä ja on ohimenevää... ;D

        Minä tuosta autiosta saaresta tiedä kun vasta tässä runossani meinasin leijua
        meren yllä rakkauden ja intohimon satamaan... mutta kaiketi autiolla saarellakin
        hyvässä seurassa viihtyy... :)

        Oikein kivaa päivää sinulle kuka lienetkin ! :))

        Terkuin (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      57
      2926
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      998
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      997
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      771
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe