Palkkasimme muurarin tekemään meille varaavaa avotakkaa kesäkuussa,tiilet on hommattu mutta muuraria ei ole tontilla näkynyt paitsi palkkaennakkoa hakemassa useaan otteeseen jota on jo maksettukin 28000€ Alunperin muurarimestari vaati täyden auto kännykkäedun,taksisetelit jotka on meidän mielestä ihan hyväksyttäviä kuluja.Nyt muurari kävi työmaalla (taksilla ja humalassa) ja ilmoitti että kesälomarahat jotka ovat hänen laskelmien mukaan 18500€ pitäisi maksaa heti käteen tai työ ei etene.kuuluuko rakennuttajan tosiaan maksaa myös nämä kulut?
MUURARIN KESÄLOMARAHAT JOULUKSI???
3
697
Vastaukset
- nainen vaan minä
No ei kait nyt sentään.....hulluhan olet jos kaikkeen suostut.Avoliitossa ammattitaitoisen,luotettavan ja vähempääkin tyytyväisen muurarin kanssa joka hallitsee asiat ammatissaan
- hhsg
Just... Taitaa olla ihan vitsillä kirjotettu tuo koko homma. Eihän kukaan tollasia rahoja maksa yhestä varaavasta takasta, jos maksaa niin idiootti on. Meille mökille varaava takka savupiippuineen maksoi muutaman paritonnia ja se oli sentään markka aikaa, eli euroissa about 300. Siihen päälle ruuat muurarille ja saunailta. Tosin olli tuttu muurari, mutta kuitenkin. Älä tule tänne paskaa jauhamaan.
- muurarimuurari
ja lopeta trollaaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144403
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2411365Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013