Te joilla häntäluu murtunut synnytyksen yhteydessä, kauan meni että parani ja jouduttiinko tekemään sille mitään?
Vastaukset 3
- hännätön
Multa häntäluu amputoitiin synnytyksen jälkeen. Ilman puudutusta, arvaa sattuiko. Häntäluun murtuma on aika harvinainen tapahtuma, mutta jo itse murtuminen sattui kamalasti ja varsinkin se amputaatio. Synnytyksen jälkeen on paikat niin hellinä, ettei ne kuulemma amputaatiota tunne, sanoi se lääkäri. Mun mielestä se tuntui kuitenkin siltä, että olisin kuollut mielummin.3
- Nuttunen
Minulla murtui molemmissa synnytyksissä häntäluu ja koskaan sille ei mitään tehty kuitenkaan. Se luutui paikalleen uudestaan miten luutui ja toisen lapsen jälkeen oireili hiukan kauemman aikaa..muutaman kuukauden. Ekan jälkeen vain muutaman viikon, eli istuminen oli inhottavaa. Ja tietty jos vatsa oli kovalla.
- Anonyymi
Minulla murtuin häntäluu ilmeisesti syntyksessä. Ainakin kipu oli aivan järjetön. Vieläkin kovia kipuja pitkään istuessa ja liikkeelle lähtiessä. Auto matkat yhtä tuskaa välillä. Synnytyksestä kuitenkin aikaa kohta puolivuotta pelkään että se ei parane koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 115746
- 55630
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?67602Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha74543Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55531Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26513- 152444
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40438Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6414- 20391