Te joilla häntäluu murtunut synnytyksen yhteydessä, kauan meni että parani ja jouduttiinko tekemään sille mitään?
Häntäluun murtuminen
3
868
Vastaukset
- hännätön
Multa häntäluu amputoitiin synnytyksen jälkeen. Ilman puudutusta, arvaa sattuiko. Häntäluun murtuma on aika harvinainen tapahtuma, mutta jo itse murtuminen sattui kamalasti ja varsinkin se amputaatio. Synnytyksen jälkeen on paikat niin hellinä, ettei ne kuulemma amputaatiota tunne, sanoi se lääkäri. Mun mielestä se tuntui kuitenkin siltä, että olisin kuollut mielummin.3
- Nuttunen
Minulla murtui molemmissa synnytyksissä häntäluu ja koskaan sille ei mitään tehty kuitenkaan. Se luutui paikalleen uudestaan miten luutui ja toisen lapsen jälkeen oireili hiukan kauemman aikaa..muutaman kuukauden. Ekan jälkeen vain muutaman viikon, eli istuminen oli inhottavaa. Ja tietty jos vatsa oli kovalla.
- Anonyymi
Minulla murtuin häntäluu ilmeisesti syntyksessä. Ainakin kipu oli aivan järjetön. Vieläkin kovia kipuja pitkään istuessa ja liikkeelle lähtiessä. Auto matkat yhtä tuskaa välillä. Synnytyksestä kuitenkin aikaa kohta puolivuotta pelkään että se ei parane koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574