Te joilla häntäluu murtunut synnytyksen yhteydessä, kauan meni että parani ja jouduttiinko tekemään sille mitään?
Häntäluun murtuminen
3
785
Vastaukset
- hännätön
Multa häntäluu amputoitiin synnytyksen jälkeen. Ilman puudutusta, arvaa sattuiko. Häntäluun murtuma on aika harvinainen tapahtuma, mutta jo itse murtuminen sattui kamalasti ja varsinkin se amputaatio. Synnytyksen jälkeen on paikat niin hellinä, ettei ne kuulemma amputaatiota tunne, sanoi se lääkäri. Mun mielestä se tuntui kuitenkin siltä, että olisin kuollut mielummin.3
- Nuttunen
Minulla murtui molemmissa synnytyksissä häntäluu ja koskaan sille ei mitään tehty kuitenkaan. Se luutui paikalleen uudestaan miten luutui ja toisen lapsen jälkeen oireili hiukan kauemman aikaa..muutaman kuukauden. Ekan jälkeen vain muutaman viikon, eli istuminen oli inhottavaa. Ja tietty jos vatsa oli kovalla.
- Anonyymi
Minulla murtuin häntäluu ilmeisesti syntyksessä. Ainakin kipu oli aivan järjetön. Vieläkin kovia kipuja pitkään istuessa ja liikkeelle lähtiessä. Auto matkat yhtä tuskaa välillä. Synnytyksestä kuitenkin aikaa kohta puolivuotta pelkään että se ei parane koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4273010Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata792310Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161848Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1931527- 771502
- 271477
- 1091455
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201358Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411321- 801307