Löytyykö kellään Kensingtonista kokemuksia ja millaisia? Asumme hotelli Ambassadorissa, joten siitäkin jos on kokemusta niin kiinnostaa kyllä kuulla. Kumpi metroasema lähempänä, Earl's Court vai Clousester?
Kensington, Lontoo
4
769
Vastaukset
- London Girl
Gloucester Road on lähempänä, vaikkakin molemmille on aika pitkä matka! Paddington on melko lähellä, suosittelen suuntaamaan sinne ja hyppäämään siellä District-linjan kyytiin (eli metrokartassa merkitty vihreällä värillä). District menee sekä Earl's Courtin että Gloucester Roadin kautta. Huomioi kuitenkin, että ainoastaan Earl's Courtin asemalla voit vaihtaa toiseen linjaan.
- Mimi.
Itse olen sitä mieltä että kun Heathrowlle lennämme niin sieltä kannattaa suoraan matkustaa Piccadillylinellä tolle Gloucester metroasemalle...?? Miksi siis suotta Paddingtoniin mennä? Onko kellään edelleenkään kokemuksia Kensingtonissa asumisesta?
Jostain luin että muutaman minuutin kävelymatka hotellista metroasemalle... mutta sanoit että on pitkällä, en nyt oikein osaa hagmottaa sitten kuinka pitkä tuo matka on. - London Girl
Mimi. kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä että kun Heathrowlle lennämme niin sieltä kannattaa suoraan matkustaa Piccadillylinellä tolle Gloucester metroasemalle...?? Miksi siis suotta Paddingtoniin mennä? Onko kellään edelleenkään kokemuksia Kensingtonissa asumisesta?
Jostain luin että muutaman minuutin kävelymatka hotellista metroasemalle... mutta sanoit että on pitkällä, en nyt oikein osaa hagmottaa sitten kuinka pitkä tuo matka on.Okei, oletin ihan että olisit hotellilta halunnut päästä jommalle kummalle noista asemista. Mutta siis, hotelliasi lähimmät metroasemat ovat Paddington ja Bayswater (en ole varma kumpi on lähempänä). District-linja kulkee näiden molempien asemien kautta. Elikkä jos Heathrow'lta olet tulossa, kannattaa mennä Piccadilly-linjalla Earl's Courtin asemalle, vaihtaa siellä District-linjaan ja jäädä joko Bayswaterilla tai Paddingtonissa pois. Earl's Courtilta on kuitenkin sen verran matkaa (kolmisen kilometriä) hotellillesi, ettei sitä kannata matkalaukkujen kanssa jalkaisin taittaa.
- lontooboitsu
London Girl kirjoitti:
Okei, oletin ihan että olisit hotellilta halunnut päästä jommalle kummalle noista asemista. Mutta siis, hotelliasi lähimmät metroasemat ovat Paddington ja Bayswater (en ole varma kumpi on lähempänä). District-linja kulkee näiden molempien asemien kautta. Elikkä jos Heathrow'lta olet tulossa, kannattaa mennä Piccadilly-linjalla Earl's Courtin asemalle, vaihtaa siellä District-linjaan ja jäädä joko Bayswaterilla tai Paddingtonissa pois. Earl's Courtilta on kuitenkin sen verran matkaa (kolmisen kilometriä) hotellillesi, ettei sitä kannata matkalaukkujen kanssa jalkaisin taittaa.
Mikä ihme tämä Paddington ja Bayswater on? Glouchester on lähinnä mainittua hotellia ja ihan niinkuin ap mainitsi, suoraan Piccadillylinjan varrella. Miksi halutaan neuvoa kysyjille kiertoteitä jonnekkin muualle kuin minne matka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232