Singstar MJ

mjjjjj

Moi! Mua kiinnoistais se michael jackson singstar, kun mä luin jostain sivulta et se ilmestyy marraskuussa... mut ei oo näkyny et oliko se sillein et se ilmestyy marraskuussa amerikassa????

7

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rr

      Tästä on käyty jo monia keskusteluja;D Mutta ei ole vieläkään sitä tullut vaikka niin luvattiin! Singstarin virallisilla sivuilla ei ole tietoa siitä.. Jospa tulisi sitten ensi vuonna:D

      • hmmm...

        ois ollu hyvä jos ois tullu joulumarkkinoille. luulis et ois tullu jos oisivat ajatelleet omii etuja :o


      • goooo
        hmmm... kirjoitti:

        ois ollu hyvä jos ois tullu joulumarkkinoille. luulis et ois tullu jos oisivat ajatelleet omii etuja :o

        niimpä mä oon odottanu sitä marraskuusta lähtien tulis pian


    • nessi-97

      Elikkäs, MJ-singstar on tulossa!! Jes! En kyllä tiedä, että koska se tulee kauppoihin,mutta tulossa on kuitenkin. Tiedon siitä löytää näin; Kirjoittaa osoiteriviin : cdon.com , sieltä hakee Michael Jackson(heti etusivulla on hakukenttä.) ja sitä sivua kelaa vain niin pitkään alas kuin siellä näkyy "otsikko" pelit.

      • jysi

        joo ja mistä vetoa niin se käy vaan pleikka kolmoseen -__-'


      • QuBiuz
        jysi kirjoitti:

        joo ja mistä vetoa niin se käy vaan pleikka kolmoseen -__-'

        Arvelen, että ''Michael Jackson Singstar'' julkistetaan tänä keäsänä E3 messuilla ja se julkaistaan tänä syksynä/talvena, jolloin Sony julkaisee myös ensimmäisen postuumi studioalbumin.

        Aika hiljaista on myös nyt ollut sen kehitteillä olevan Jackson pelin kanssa, johon Jackson kerkesi äänittämään ääntänsä. Tiedä sitten kehitetäänkö sitä edeleen ja julkaistaanko se vielä tänä vuonna.


      • nessi-97
        jysi kirjoitti:

        joo ja mistä vetoa niin se käy vaan pleikka kolmoseen -__-'

        Onse myös pleikka kaikkoseen :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe