Moi! Mua kiinnoistais se michael jackson singstar, kun mä luin jostain sivulta et se ilmestyy marraskuussa... mut ei oo näkyny et oliko se sillein et se ilmestyy marraskuussa amerikassa????
Singstar MJ
7
507
Vastaukset
- rr
Tästä on käyty jo monia keskusteluja;D Mutta ei ole vieläkään sitä tullut vaikka niin luvattiin! Singstarin virallisilla sivuilla ei ole tietoa siitä.. Jospa tulisi sitten ensi vuonna:D
- hmmm...
ois ollu hyvä jos ois tullu joulumarkkinoille. luulis et ois tullu jos oisivat ajatelleet omii etuja :o
- goooo
hmmm... kirjoitti:
ois ollu hyvä jos ois tullu joulumarkkinoille. luulis et ois tullu jos oisivat ajatelleet omii etuja :o
niimpä mä oon odottanu sitä marraskuusta lähtien tulis pian
- nessi-97
Elikkäs, MJ-singstar on tulossa!! Jes! En kyllä tiedä, että koska se tulee kauppoihin,mutta tulossa on kuitenkin. Tiedon siitä löytää näin; Kirjoittaa osoiteriviin : cdon.com , sieltä hakee Michael Jackson(heti etusivulla on hakukenttä.) ja sitä sivua kelaa vain niin pitkään alas kuin siellä näkyy "otsikko" pelit.
- jysi
joo ja mistä vetoa niin se käy vaan pleikka kolmoseen -__-'
- QuBiuz
jysi kirjoitti:
Arvelen, että ''Michael Jackson Singstar'' julkistetaan tänä keäsänä E3 messuilla ja se julkaistaan tänä syksynä/talvena, jolloin Sony julkaisee myös ensimmäisen postuumi studioalbumin.
Aika hiljaista on myös nyt ollut sen kehitteillä olevan Jackson pelin kanssa, johon Jackson kerkesi äänittämään ääntänsä. Tiedä sitten kehitetäänkö sitä edeleen ja julkaistaanko se vielä tänä vuonna. - nessi-97
jysi kirjoitti:
Onse myös pleikka kaikkoseen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647