Rakkauteni Sinuun !

Kuljit kuin unessa eilisen
et tuntenut ystävääsi,
Sinua useinkin muistelen
Sinä nostit ja käänsit pääsi.

Yhdessä aikoja vietettiin
oltiin kuin peppu ja paita,
eri suuntiin kuitenkin kuljettiin
särkyi tunteiden raja-aita.

Silti sun ystäväs olla voin
vaikka et minusta huoli,
kanssasi kerran paljon koin
on lantilla toinenkin puoli.

Muistatko aikoja auringon ?
Muistatko kirkasta kuuta ?
Käsi kun toisen kaulalla on
nojattiin vasten puuta.

Muistatko ensi suudelman ?
Herkkä kuin kuiske hento,
muistatko sanan rakastan ?
Kuin silkkiperhon lento.

Muistatko iltoja elokuun ?
Kun katseltiin järven pintaa,
huulet tavoitti kuuman suun
käsi puristi lämmintä rintaa.

Muistatko kyyneleet illan sen ?
kun lausuit mielin herkin,
iltamme tää on viimeinen
huomasin kaipuun merkin.

Ei aika voi viedä muistojain
vain kuolema kaataa ne voisi,
niin paljon herkkää Sinulta sain
jospa taika ne takaisin toisi ?

Miksipä siis olet katkera ?
Ei kivulla voittoa saada,
on elämä kaikkien kuljettava
ei ystävyys venettä kaada.

Ei tunteitaan kukaan kieltää voi
ei aivojaan aattelemasta,
Luoja ne tunteet kerran loi
en lakkaa rakastamasta.

Toivotan sulle tyynet veet
alle veneesi pienen,
soikoon rakkauden kanteleet
vaikka halpa vain ystävä lienen ?

10

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *laudi*

      En saa kirjoitettua..
      vaikka niitä olisi niin paljon.
      Tämä on äärettömän
      koskettavaa luettavaa.
      Syntynyt kokemuksesta..
      tuskasta ja rakkaudesta
      toiseen ihmiseen.
      Kyynel kertoo sen,
      mitä ajattelen.. :´
      kiitos ystäväni!
      Aidosti. Sydämestäni :)

      • Runossa on paljon koettua
        eletty,itkettyä,
        silti se oli kirjoitettava
        vaikka sattuikin.

        Toivon Sinulle Hyvää viikonloppua
        ja Hyvää Joulun odotusta.

        Aidosti ystäväsi Jokke.


    • punaposkiN

      suurella rakkaudella
      isolla sydämellä
      tuot esiin jonkun elon elämää
      onko omasi tai jonkun muun
      se ei ole olennaista

      Tässä maistuu opittua
      kantapään kautta
      siihen liitettynä suurta rakkautta

      Turhaan kantaa katkeruutta
      siitä ei seuraa
      muuta kuin tuskaa ja vihaa
      ne tuhoavia on tunteita...

      • Viha kylvää vihaa,
        ystävyys luo uskoa
        sydämen hyvyyteen.

        Tunteet eivät kuole
        aina suhteen loputtua,
        joskus eivät koskaan
        rakkaus on vihaa kevyenpi kantaa.

        Valoa päiviisi Ystäväni.

        T: Jokke


    • ' toivotan Sulle tyynet veet
      alle veneesi pienen
      soikoon rakkauden kanteleet '

      Mutta - ystävyys on aina rikkaus,
      ei milloinkaan halpa !

      Runosi kuljettaa kesään, kuutamoisiin öihin
      ja rakkauteen. Kaunista, niin kuin aina.

      Lukija kiittää.

      • Ystäväni !
        Rakkaus on niin monimutkainen asia
        joka vaatii aina säätämistä että se
        toimisi.

        Hyvää viikonloppua Sinulle.

        T: J


    • anonyym1

      sua rakastan ja himoitsen
      silti sua huolis en
      tiedät syyn
      tiedät seuraukset
      olet hyvä ystävä
      olet tärkeä
      haluan sinulle vain parasta
      se en ole minä
      ja kohta katoan näiltä sivuilta lopullisesti
      on aika jatkaa
      hyvin alkanutta matkaa...

      • Kaikkea hyvää Sinulle
        matkasi varrelle.

        Hyvää Joulun odotusta.


    • Herkkää, tunteellista, syvää, aitoa rakkautta
      tunteva sydän on kirjoittanut tämän runon.

      Koskettavaa tekstiä lukijalle, tätä lukiessa
      herkistyy kirjoittajan tuntoihin, tuntien
      tuskan ja ikävän sekaisia tunteita.

      Ja riimitys...
      se on soljuvaa ja erittäin hienosti toteutettu
      ja suurella sydämellä kirjoitettu, kiitos lukunautinnosta!

      • kun tekee sen rakkaudella,
        rakkaudella siihen mikä on mennyt
        tunteella siihen mikä on nyt.

        Kiitos Sinulle diinaliin.

        Oikein Hyvää Joulun odotusta .

        T: J


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe