Tämä palsta tulisi siivota ja häiriköt sulkea pois. Nimimerkki teu-teuta-teutatess pitäisi laittaa jatkuvaan tarkkailuun. Keskustelu tyrehtyy näistä yhden rivin vastauksia, joita saattaa olla kymmenenkin peräkkäin - ilman pienintäkään yhtymäkohtaan aloitettuun aiheeseen.
Toinen mahdollisuus olisi se, että teu kirjoittaa kokonaan omalla palstallaan, jota muut eivät kommentoi.
Sitten eräs monella nimimerkillä kirjoittava pitäisi sulkea ulos heti kun toisten kirjoittajien nimittely yms. alkaa.
Eikö palstalla ole sherifiä?
60
541
Vastaukset
- teu
jauhot on pussissa , tuntuu että ne ei olekaan valkeita,
Jos vain yhdellä rivillä on tekstiä , ette ole enempää ansainneetkaan .
Siksi toiseksi tollaisia aloitukasia voisin tehdä 15 tunnissa .- siivota tämän palsta
"..ette ole enempää ansainneetkaan".
Teutu katsoo sen olevan suuri armo, kun hän kirjoittaa yhden rivin pituisen viestinsä, joka on asian vierestä. Hyvä kirjoittaja, tyhjän saa pyytämättäkin! - asiallisuut pelii
Tilaa muillekin kirjoittajille teu, kyllä tämä avaus oikea neuvo oli, vaikkakin ilkeämielinen leimaava ja vailla todellista välittämistä. Ihminen joka ITSE tekee avauksia useilla eri nimimerkeillä (tämänkin avauksen tehnyt), ei ole oikea henkilö puhumaan MUIDEN kirjoittajien useista nimimerkeistä.
Huomattavasti parempi olisikin että päästäsiin vakiintuneista nimimerkeistä kokonaan eroon ja keskusteltaisiin ainoastaan esiin nousevista ASIOISTA! - kohtuut kehhiin
siivota tämän palsta kirjoitti:
Teutu katsoo sen olevan suuri armo, kun hän kirjoittaa yhden rivin pituisen viestinsä, joka on asian vierestä. Hyvä kirjoittaja, tyhjän saa pyytämättäkin!______________
- teu
Teutu katsoo sen olevan suuri armo, kun hän kirjoittaa yhden rivin pituisen viestinsä, joka on asian vierestä. Hyvä kirjoittaja, tyhjän saa pyytämättäkin!Minä katson teidän aikaansaannoksia ja ne tämmöstä lapsellista vähän niiko juoruamista ,siksi toiseksi
tarkoitin , mm. kirjoitus toimintaa , se on alaarvosta . en paremmin sano .
No joo , teillä tarkoitus vain pahentaa tilannetta , kysyn vain luuletteko että saatte kaiken taas hyväksi . - teu
asiallisuut pelii kirjoitti:
Tilaa muillekin kirjoittajille teu, kyllä tämä avaus oikea neuvo oli, vaikkakin ilkeämielinen leimaava ja vailla todellista välittämistä. Ihminen joka ITSE tekee avauksia useilla eri nimimerkeillä (tämänkin avauksen tehnyt), ei ole oikea henkilö puhumaan MUIDEN kirjoittajien useista nimimerkeistä.
Huomattavasti parempi olisikin että päästäsiin vakiintuneista nimimerkeistä kokonaan eroon ja keskusteltaisiin ainoastaan esiin nousevista ASIOISTA!täällä on 15 h / pv aikaa , mistä olette saaneet päähänne että olisin tiellä . jos teillä on tarmoa
te voitte lähettää kaiken aikaa viestiä ne toimii vaikka joku olisikin linjalla se tarvii vain sekunnin kun visti
koneen sisuuksissa , ei se kenestäkään kirjoittajasta ole kiinni , sen te vaan panettelette miettikää . - teu
kohtuut kehhiin kirjoitti:
Teutu katsoo sen olevan suuri armo, kun hän kirjoittaa yhden rivin pituisen viestinsä, joka on asian vierestä. Hyvä kirjoittaja, tyhjän saa pyytämättäkin!ei minulla , katso että omat jauhot on puhtaat .
ei ole kysymys armosta , kysymys on siitä ettei teidän sairaissa
mielipiteissä ole vaihtoehtoja .Sellaisille asioille voi se yksikin rivi olevan liikaa. - teu
Teutu katsoo sen olevan suuri armo, kun hän kirjoittaa yhden rivin pituisen viestinsä, joka on asian vierestä. Hyvä kirjoittaja, tyhjän saa pyytämättäkin!Kysy meitintöä ensiviikolla sit voi olla .
- dodisesdi
teu kirjoitti:
ei minulla , katso että omat jauhot on puhtaat .
mielipiteissä ole vaihtoehtoja .Sellaisille asioille voi se yksikin rivi olevan liikaa.Ihan rauhassa väitelkää! Minusta teutan kirjoituksissa ei ole mitään jota kannattais muistaa.
Kannattasko kirjottaa harvemmin ja kerätä sen verran voimia että pysyis asiassa? - trajanus,
dodisesdi kirjoitti:
Ihan rauhassa väitelkää! Minusta teutan kirjoituksissa ei ole mitään jota kannattais muistaa.
Kannattasko kirjottaa harvemmin ja kerätä sen verran voimia että pysyis asiassa?Eniten vastattu kirjoittaja , ei kannata aliavostaa.
- teu
teu kirjoitti:
Minä katson teidän aikaansaannoksia ja ne tämmöstä lapsellista vähän niiko juoruamista ,siksi toiseksi
tarkoitin , mm. kirjoitus toimintaa , se on alaarvosta . en paremmin sano .
No joo , teillä tarkoitus vain pahentaa tilannetta , kysyn vain luuletteko että saatte kaiken taas hyväksi .Me jotka jäämme tänne , joudumme tekemään sen , eli siivoamaan jälet
ne kaikki jotka oli äänessä on nyt hiljaa eikä tee mitään, mutta niinhän se on
seurtilaisuudessakin että hiljaiset jää siivoamaan toisten jälkiä Es/Lestoissa . - bobitza
kohtuut kehhiin kirjoitti:
joka toisen ihmisen tuomitsee,niin,kais muitat mitä Raamattu siitä sanoo.Mielestäni olette monet tosi vaarallisella tiellä?Miettikää,pliis,peppi
Olen vallan ihmeissäni?! Mitä sitten tulee tuohon mitä kirjoitin, nin selvästi on havaittavissa nimimerkki teun kirjoituksista lisääntynytttä agressiota, hyökkäilyä ja sekavuutta. Se on mielestäni merkki siitä ettei kirjoittelu täällä oikein sovi hänen terveydelleen. Älä sinäkään tuomitse ...
- teuta
teu kirjoitti:
ei minulla , katso että omat jauhot on puhtaat .
mielipiteissä ole vaihtoehtoja .Sellaisille asioille voi se yksikin rivi olevan liikaa.Ja se on teille todellisille kameleotille jotka kirjoittaa , lähes jokaisen viestin uudella nikillä
tiedättekö että teillä ei olisi oikeutta . Vastata mihinkään.
- teu
Sitä vastoin sinä olet , kun alat puhumaan että pitää saada joku pois:Se on luvatonta asian,
hoitoa sitä ei ole sallittu Eniron palstoilla , eikä missään muuallakaan , tuohon pitää olla
100% perustelu , sitä ei löydy sinultakaan . minä lopetan kun ehdin niin olen luvannut TE
ette sille mitään voi , ei pahalla mutta minä en ole ryhtynyt mihinkään sellaiseen,että
siitä olisi rangaistukena esimerkiksi poikotointi, ja tiedän sen siitä että olen aika vihattu ,
ja en vieläkään ole ollut poikotoinnissa . Olisit rehellinen ja sanoisit todellisen syyn.- tee parannus
Siehä suharj oot! Kukkaa ei ol nimitelt niinpal muit kirjoittajjii ko sie. Se ol luvatont tykkänää!!!!
- teu
tee parannus kirjoitti:
Siehä suharj oot! Kukkaa ei ol nimitelt niinpal muit kirjoittajjii ko sie. Se ol luvatont tykkänää!!!!
Se voi pittääkin paikkansa, mutta ne ei ole olleet hävyttömii niinkuin teil
eikä rikollissii niinkuin teil ,niistä ei lähe kukkaa linnaa , uskotko . - teu
tee parannus kirjoitti:
mut minä en ole tehnyt pahaa en tee parannuksii , jos olen tehnyt pahaa teen sit paranuksii .
- bobitza
teu kirjoitti:
mut minä en ole tehnyt pahaa en tee parannuksii , jos olen tehnyt pahaa teen sit paranuksii .
kovakorvaiset,jos ette halua lukea teutuksen viestejä,olkaa lukematta.Teillähän on ns.terveinä(kuka voi väittää olevansa täysin terve,minä en ainakaan)täysi oikeys jättää lukematta ja valikoida lukemanne.Tehän olette ns.´´´´järkeviä immeisiä´´´´ ja myöskin hyvin empaattisia ja ymmärtäväisiä?Mutta,mihin on kadonnut,KRISTUKSEN RAKKAUS?Ei sillä,kaukana se on minustakin mutta mua ihan yököttää kristittyjen häijyys (mielestänne heikompaa tai ns.sairaampaa kohtaan olette tosi julmat,anteeksi mut nyt juuri tuntuu siltä.Onko Kristus pelastanut meidät että toisiamme solvaamme?Ei todellakaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mietitään jokainen omassa itsessämme ja rukoilkaamme toistemme puolesta!lämpöä nyt todella jokaiseen sydämeen,peppi
- läntäläinen
bobitza kirjoitti:
kovakorvaiset,jos ette halua lukea teutuksen viestejä,olkaa lukematta.Teillähän on ns.terveinä(kuka voi väittää olevansa täysin terve,minä en ainakaan)täysi oikeys jättää lukematta ja valikoida lukemanne.Tehän olette ns.´´´´järkeviä immeisiä´´´´ ja myöskin hyvin empaattisia ja ymmärtäväisiä?Mutta,mihin on kadonnut,KRISTUKSEN RAKKAUS?Ei sillä,kaukana se on minustakin mutta mua ihan yököttää kristittyjen häijyys (mielestänne heikompaa tai ns.sairaampaa kohtaan olette tosi julmat,anteeksi mut nyt juuri tuntuu siltä.Onko Kristus pelastanut meidät että toisiamme solvaamme?Ei todellakaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mietitään jokainen omassa itsessämme ja rukoilkaamme toistemme puolesta!lämpöä nyt todella jokaiseen sydämeen,peppi
Alkaa jo kyllästyttää nuo "lämpöä sydämiin" toivotukset, vaikka sinänsä ei toivotuksessa ole vikaa. Vaikka mitä tahansa nättiä toistetaan jatkuvasti, alkaa se kääntyä ärsytyksen puolelle. Suonet sorin popitsa!
- läntällään
läntäläinen kirjoitti:
Alkaa jo kyllästyttää nuo "lämpöä sydämiin" toivotukset, vaikka sinänsä ei toivotuksessa ole vikaa. Vaikka mitä tahansa nättiä toistetaan jatkuvasti, alkaa se kääntyä ärsytyksen puolelle. Suonet sorin popitsa!
Kyl on matalatasoista ja matalaotsaista. Paras lopettaa kokonaan vierailut täällä. Heipparallaa teut ja popit ja yx hämmästyneet
Nimim. teu:n puheenvuoroja on kieltämättä paljon ja olen joskus miettinyt ehdottaisinko vähän määrän rajoittamista. On kuitenkin vaikea tehdä mitään määrällistä rajaa. En ymmärrä kaikkea mitä hän kirjoittaa, mutta selvää on että hän ei ole pahantahtoinen eikä vainoa ketään.
Joten annetaan Teun:n kirjoittaa. Hänen puheenvuorojaan ei kenenkään ole pakko lukea, varsinkin kun hän viime aikoina on kirjoittanut omalla nikillään, sikäli kun olen havainnut. Jos mielipiteet eivät käy yksiin keskustellaan niistä, eikä kirjoittajan persoonasta. Ja jos tuntuu että jollekin ei ole sillä suurimmalla kauhalla annettu mutta itsellä on järkeä vaikka muille jakaa, silloin heikkoja pitää holhota ja hoivata eikä sortaa.
Missä on keskustelijoiden kristillinen rakkaus? Enemmistö kirjoittajista pitää kai itseään uskovina, ja ovat niin oikeassa kaikessa että huhhuh ja oksat pois. Jos ehdottoman oikea ymmärryksesi on portti taivaaseen, sen tien olet itse tehnyt.
Tämä on virallinen mielipiteeni ja ohjaa toimintaani täällä. Kun kohtaan pahantahtoisia, toista kirjoittajaa halventavia puheenvuoroja, alan taas karsia niitä pois. Ja jos huomaan linjan jatkuvan ryhdyn muihin toimenpiteisiin.- teu
Sitä tahdon noudattaa.
- Festina Lente !
Seurailin tätä palstaa 2-3 vuotta ja joskus jopa kommentoin avauksia ja niiden kommentteja silloin, kun katsoin sen vaivan arvoiseksi. Mutta nyt olen perusteellisesti kyllästynyt tuon Teu:n kirjoitteluun; näyttää siltä, että hänellä on jonkinlainen pakkomielle vastata ja kommentoida joka kirjoitusta heti ensimmäisenä, vaikka ei hän asiasta edes mitään tietäisi. On varsinainen "mielipidemuokkaaja" omasta mielestään ja uskoo ilmeisesti vuorenvarmasti omiin kykyihinsä ainoana oikein sarkaa ymmärtävänä lestanttina. Lisäksi hänet pitäisi ehdottomasti laittaa peruskoulun ala-asteelle oppimaan Suomen kirjakieltä ja sen oikeinkirjoitusta. Ylivoimaisesti eniten kielellistä sotkua esiintyy juuri hänen kirjoituksissaan! Suosittelen Teu:lle parin vuoden lepotaukoa tällä palstalla.
- teu
Festina Lente ! kirjoitti:
Seurailin tätä palstaa 2-3 vuotta ja joskus jopa kommentoin avauksia ja niiden kommentteja silloin, kun katsoin sen vaivan arvoiseksi. Mutta nyt olen perusteellisesti kyllästynyt tuon Teu:n kirjoitteluun; näyttää siltä, että hänellä on jonkinlainen pakkomielle vastata ja kommentoida joka kirjoitusta heti ensimmäisenä, vaikka ei hän asiasta edes mitään tietäisi. On varsinainen "mielipidemuokkaaja" omasta mielestään ja uskoo ilmeisesti vuorenvarmasti omiin kykyihinsä ainoana oikein sarkaa ymmärtävänä lestanttina. Lisäksi hänet pitäisi ehdottomasti laittaa peruskoulun ala-asteelle oppimaan Suomen kirjakieltä ja sen oikeinkirjoitusta. Ylivoimaisesti eniten kielellistä sotkua esiintyy juuri hänen kirjoituksissaan! Suosittelen Teu:lle parin vuoden lepotaukoa tällä palstalla.
et ole huomannut , että ainoa asia johon sinä voit vaikuttaa , on omatekstitys kaiken
muun joudut jättämään , asia voidaan käsitellä asiana , mutta ei noin , siinä on ajojahti
eikä mikään muu kyseessä , jokaisella ihmisellä on oikeus kirjoittaa ,JA MINÄ OLEN IHMINEN.
- gebb
mutta nimittely ja asiaton nokittelu pois..
- jot silleen
Mutta asiallista olisi päästä myös jonkinlaiseen kohtuuteen viestien määrässä. Sais kaikki vähän tilaa hengittää ja kirjoittaa omista asioistaan. Tämä asiaton hyökkäily nimimerkkejä vastaan on paisunut yli äyräidensä, eihän täällä niomimerkeistä keskustella, vaan esiin nousevista ASIOISTA. Jos ihmisellä ei ole muuta asiaa kun spekuloida nimimerkkien henkilöydellä, niin silloin on syytä pysyä kokonaan poissa.
Olisi kyllä sormia syyhyttävää kertoa eräänkin veljen eriskummallisista toilauksista n-ruukussa.
Kaikkia se leipä elättää :-))) - teu
jot silleen kirjoitti:
Mutta asiallista olisi päästä myös jonkinlaiseen kohtuuteen viestien määrässä. Sais kaikki vähän tilaa hengittää ja kirjoittaa omista asioistaan. Tämä asiaton hyökkäily nimimerkkejä vastaan on paisunut yli äyräidensä, eihän täällä niomimerkeistä keskustella, vaan esiin nousevista ASIOISTA. Jos ihmisellä ei ole muuta asiaa kun spekuloida nimimerkkien henkilöydellä, niin silloin on syytä pysyä kokonaan poissa.
Olisi kyllä sormia syyhyttävää kertoa eräänkin veljen eriskummallisista toilauksista n-ruukussa.
Kaikkia se leipä elättää :-)))Mikä on /olisi tinkin paikka , konetoimii 3600 juttua tunnissa , te vaan ette tee elettäkään että voisitte nostaa
3 asiaa tunnissa , huomaatteko missä kuljette . mää vaan huomautan että olisi tarve nostaa muutama kpl ja
sitten vois keskustella määristä ja laaduista , siis minun asiat ei ole este . Vaan este on hiusjuurissane . - iso kysymys
teu kirjoitti:
Mikä on /olisi tinkin paikka , konetoimii 3600 juttua tunnissa , te vaan ette tee elettäkään että voisitte nostaa
3 asiaa tunnissa , huomaatteko missä kuljette . mää vaan huomautan että olisi tarve nostaa muutama kpl ja
sitten vois keskustella määristä ja laaduista , siis minun asiat ei ole este . Vaan este on hiusjuurissane .onko maailmassa toista noin itsevarmaa piip ku teuta
- teuta
iso kysymys kirjoitti:
onko maailmassa toista noin itsevarmaa piip ku teuta
Ei tähän tavita kokomaailmaa , es/lestat suomessa riittää,
- Satunnainen kävijä
akka vai ukko? Veikkaan, että akka.
- Jaakoo
Ottanut aikanaan vaihdoksen , Sinä joko olet saanut nimittelysi kohdalleen
Siellä itäisillä mailla olisi jo kakennut kaula , tai olisit kiikussa . - Satunnainen kävijä
Jaakoo kirjoitti:
Ottanut aikanaan vaihdoksen , Sinä joko olet saanut nimittelysi kohdalleen
Siellä itäisillä mailla olisi jo kakennut kaula , tai olisit kiikussa .sinä olet?
- tietoks
Satunnainen kävijä kirjoitti:
sinä olet?
Viestin agressio ja sekavuus paljastaa. Siis: Suuttu, kun sanot mistä naiseks'.
- Satunnainen kävijä
tietoks kirjoitti:
Mistäpä minä heittien sukupuolta tiedän, ellei ilmene nimimerkistä. Sen verran olen palstaa lukenut, että kovin on akkamainen tämä teu - siksi naiseksi veikkasin.
Pistäiskö palstalaisten ostaa hänelle hamekangasta joululahjaksi? - teu
Viestis sisällön , jos ok. Jos et aloita paremmin.
- jaakoo
tietoks kirjoitti:
Tuommoisia sanoja te ketkut valehtelette .
- Satunnainen kävijä
teu kirjoitti:
Viestis sisällön , jos ok. Jos et aloita paremmin.
Oletko ihan sekaisin?
- teu
Oletko ihan sekaisin?
Suomentaisitko aluksi ,tuon vistis.
- Satunnainen kävijä
teu kirjoitti:
hyvin muiden palstalaisten hermostumisen sinuun...
Palstalla on pitkiä ketjuja, joissa keskustelet itsesi kanssa... - joululahjaa
teu kirjoitti:
- teu
Tuommoista tekstiä tekee vain sellainen , hän ei näe mitään omia vikoja vain toisten ja .
värittää niitä vielä hyväst , oledtte tosi hyviä , joo kuin sudert kaikki saaliin kimpussa . - teu
Oletko ihan sekaisin?
Te varmaan vastaatte seriffille , niinkuin minä viikko sitten .
- Viisas neuvo
teu kirjoitti:
sheriffiin? Jos sinua noin pelottaa ja sinulla on vaimo, niin juokse toki vaimosi hameen alle pakoon pahaa maailmaa. Siellä voit kokea yllätyksen!
- rauhoitu lotta
teu kirjoitti:
Tuommoista tekstiä tekee vain sellainen , hän ei näe mitään omia vikoja vain toisten ja .
värittää niitä vielä hyväst , oledtte tosi hyviä , joo kuin sudert kaikki saaliin kimpussa .Ei tässä vioista ole puhuttu, kysymys on sinun persoonallisista toiminnallisista puutteistasi.
Minun paisumiseeni tai paisumattomuuteeni tämä ei liity mitenkään, älä ala panettelemaan. - rauhotus nyt
teu kirjoitti:
panettelija .
Taas sinä paljastit ittes, - veikkonen, eihän tuollaisiin pidä vastata ollenkaan.
- teu
Viisas neuvo kirjoitti:
sheriffiin? Jos sinua noin pelottaa ja sinulla on vaimo, niin juokse toki vaimosi hameen alle pakoon pahaa maailmaa. Siellä voit kokea yllätyksen!
Että poliisia pitaa vähän laistaa . eikö seriffi ole ameriikkalainen poliisi .
- Vau!
Viisas neuvo kirjoitti:
hyvä neuvo teulle.
- teuta
rauhoitu lotta kirjoitti:
Ei tässä vioista ole puhuttu, kysymys on sinun persoonallisista toiminnallisista puutteistasi.
Minun paisumiseeni tai paisumattomuuteeni tämä ei liity mitenkään, älä ala panettelemaan.Kun tarkaan miettii , niin näkee sen kuitenkin vaikka, puhut toista ja teet toista
Täällä on havaittu sekin monta kertaa , ja sanottu ehkä useammin . - bobitza
teu kirjoitti:
tosi kauniin ja inhimillisen viestin.Kiitos siitä Taivaan Isälle!Vastasin hänelle kiittäen ja kertoen myös omista ongelmistani,eikä niitä ole vähän!lämmöllä peppiina:TOTUUS VAPAUTTAA!!Siihen pääsee vain rukouksin ja syntinsä tunnustaen,kokosyntisyytemme on niin syvällä ettei se aukene ilmeisesti meille koskaan!Siis, ajatelkaamme ulospäin Kolgatalle,siellä Jeesuksen Ristin juurella,tulemme tuntemaan oman totuutemme.Kun se meille aukeaa,ei meiltä sen jälkeen pitäisi löytyä kuin Kristuksen Rakkautta toisiamme kohtaan.Kaikki kyllä olemme vajavaisia mut USKOSSA,anomme loukkauksia anteeksi toisiltamme,täten minä anon todistustanne pahoista puheistani anteeksi Jeesuksen Sovintoveren Voimassa,lämmöllä peppiina,AMEN
- kärsivä omainen
Anon, että jätätte teun, teutateksen, esikoisen, teutan, ym ym.. huomiotta. Asiaa ei ollenkaan paranna moittimiset, vaikka asiallisesti totta ovatkin. Hän elää nyt tätä vaihetta "tottuuvessa" - omassaan. Kärsivällisyyttä tuo kysyy - kaikilta. Heikkoudessa on kärsimistä, yhdellä on yhtä ja toisella toista, kaikilla on kuitenkin jotakin.
Joulurauhaa toivotan jokaiseen sydämeen.- kiitos viestistä
Ihmisiähän me kaikki olemme, yhdellä on yhtä ja toisella toista, Erilaisuus on rikkautta, lestadiolaisuudessa on vaan niin, valitettavasti, että erilaisuus lapinmiesten ajattelun kanssa julistetaan synniksi. Liikkeen hajottava julistus ja johdon mittaamaton hengellinen ylpeys on se pointti, ei niinkään yksittäiset ihmiset tällä palstalla. Täällä riittää kun antaa tilaa muillekin, ettei yksi henkilö koko palstaa hallitsisi kirjoituksillaan.
- teu
kiitos viestistä kirjoitti:
Ihmisiähän me kaikki olemme, yhdellä on yhtä ja toisella toista, Erilaisuus on rikkautta, lestadiolaisuudessa on vaan niin, valitettavasti, että erilaisuus lapinmiesten ajattelun kanssa julistetaan synniksi. Liikkeen hajottava julistus ja johdon mittaamaton hengellinen ylpeys on se pointti, ei niinkään yksittäiset ihmiset tällä palstalla. Täällä riittää kun antaa tilaa muillekin, ettei yksi henkilö koko palstaa hallitsisi kirjoituksillaan.
Täällä on tilaa ,jos on halukkuutta tilaa on 15 kertaa enemmän kuin sitä on käytetty alusta asti
Siksi viesti on VALHETTA ,ja mustamaalausta , tehkää omia avauksia niin näette . - teutatess
teu kirjoitti:
Täällä on tilaa ,jos on halukkuutta tilaa on 15 kertaa enemmän kuin sitä on käytetty alusta asti
Siksi viesti on VALHETTA ,ja mustamaalausta , tehkää omia avauksia niin näette .Siivous kaikesta saastasta , jota on kertynyt se ikään kuin syö toisia
- bobitza
kiitos kärsivälle omaiselle!Minä kärsin kanssasi,kanssanne!Kristuksen Rakkaus ei voi meitä ,koko omaa jengiä,koskaan eikä mistään syystä ,eroittaa toisistamme!!!!!!!!!!!!!Onneksi ihmiset ovat vaan kukin mitä ovat,ei ole meille merkitystä tän palstan kiusaajille.Eihän se ole Pyhän Hengen Vaikutusta.!!!!!!!!!!!!!! Tosi rakkautta ja VOIMAA,toivottaapi lintunen Joulun alla! toiv.pian tavataan
- rehellisyyttä
bobitza kirjoitti:
kiitos kärsivälle omaiselle!Minä kärsin kanssasi,kanssanne!Kristuksen Rakkaus ei voi meitä ,koko omaa jengiä,koskaan eikä mistään syystä ,eroittaa toisistamme!!!!!!!!!!!!!Onneksi ihmiset ovat vaan kukin mitä ovat,ei ole meille merkitystä tän palstan kiusaajille.Eihän se ole Pyhän Hengen Vaikutusta.!!!!!!!!!!!!!! Tosi rakkautta ja VOIMAA,toivottaapi lintunen Joulun alla! toiv.pian tavataan
Olet aika härski, kerroit tuolla että ne jotka eivät usko teu herraa ovat kovakorvaisia. Totuus on kuitenkin sinun taruasi paljon ihmeellisempi. Teu runsaine sekavinen viesteineen on nimittäin kaikista eniten asiallista keskustelua häiritsevä henkilö. Tahattomasti tai näi, näin asia kuitenkin on.
Kunpa sinäkin nyt lakkaisit hehkuttamasta teu'ta, että hän pääsisi jonkinlaiseen realistiseen itsensä ja tekoensa tuntemiseen, jotta saataisiin tuo maaninen kirjoitusvimma rauroitetuksi tavanomaisempiin määriin. - teuta
rehellisyyttä kirjoitti:
Olet aika härski, kerroit tuolla että ne jotka eivät usko teu herraa ovat kovakorvaisia. Totuus on kuitenkin sinun taruasi paljon ihmeellisempi. Teu runsaine sekavinen viesteineen on nimittäin kaikista eniten asiallista keskustelua häiritsevä henkilö. Tahattomasti tai näi, näin asia kuitenkin on.
Kunpa sinäkin nyt lakkaisit hehkuttamasta teu'ta, että hän pääsisi jonkinlaiseen realistiseen itsensä ja tekoensa tuntemiseen, jotta saataisiin tuo maaninen kirjoitusvimma rauroitetuksi tavanomaisempiin määriin.Sinun mielestäsi minä saisin kirjoittaa 4 viesti mutta itse 400 viestiä kuka se nyt on tuhraaja.
- täällä.
Eslest olevan sheriffinä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345518Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852519Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271339JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51275En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171049Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61868
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43853Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4847HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796