Moikka kaikki!1 Minulla 1990 vm:in 2.0 I Vectra, ajettu 183.000. yhtääikkää ilmaantui semmoinen vika että moottorin häiriö valoo väliin näyttää ja käy pikkuisen heijjaamalla silloin. Nykii sitten silloin joskus vähän ja joskus enemmän. Tulpat vaihdettu, katalyssaattori tarkastettu, ohjausyksikkö ilmanputsarilta vaihdettu, virranjakaja/puola vaihdettu, lampa tunnistinta ei ole, sytytystulpan johdot vaihdettu(niissä ei metalisia korkkeja), kaikki melkein olen tehnyt ei muutu?
Mikä vikana,auttakaa?
Pasi Meri
3
580
Vastaukset
- volvon miäts.
ilmamassamittari hajotessaan antaa ainakin tuollaisen oireen.
- ainalanaa
käytä piuhassa,saattaapi olla kierroksenluku-anturi tai lämpöanturi ,antaa vikatiedon boxille.......
- puhelinapu
Läppärunko vuotaa. Ruiskuta käynnistyssprayta siihen ja katso nostaako kierroksia. Putsaa sen kylkeen tuleva liitin samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805579
- 1263907
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443743- 663424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 262170
- 2042071
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351739Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91678