Roa 3 kk - missä hyöty?

Aloitin Roan n. 3 kk sitten, ja alan jo vähän epäillä tätä "lopullisen helpotuksen tuovaa" lääkettää.. Siis ei mulla näyt mitään parantumisen merkkejä! :( Sivuvaikutukset kyllä toimii, huulet ja iho kuivat ja silmät tippuu päästää. Finnejä tulee lisää, eilenkin huomasin kuinka oli tullut kolme tuollaista isoa. Onko ihan normaalia, ettei Roa ole tässä ajassa tuonut helpotusta? Monennenko kuukauden kohdalla teillä alkoi näkyä selvää muutosta? Annostukseni on 30mg/vrk ja lieväksi akneksi tituleerattiin kuurin alussa.
3252
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Minulla on kuuden kuukauden kuuri ja nyt tullut siis syötyä lääkkeitä reilut kaksi kuukautta. Tuntuu, että mun kasvot olis jo parantunu! Tai siis mulla on finnit häipyny kasvoista ja uusia ei ole tullut. Tuntuu ihan ihmeelliseltä, koska finnejä/pahaa aknea ollut jo monta vuotta.

Arpia tai siis niitä punaisia jälkiä toki on, eikä ne kyllä ole haalentuneet kovastikkaan. Eihän niihin toisaalta taida auttaa kuin aika loppujenlopuksi. (Meikillä saa ne kyllä aika kivasti peittoon.) Olen kyllä todella tyytyväinen kuuriin tässä vaiheessa ainakin, sillä en uskonut että voisi tehota noin nopeasti. Toivon vaan ettei mitään pahenemiskautta tule vielä, sillä mulla ei sellaista ole oikeastaan ollutkaan. Sais olla siis tulemattakin.. Mulla annostus siis on 2x20 mg/päivä.

Luulen, että tuo on aivan normaalia, että parannusta ei ihan vielä ole näkynyt. Tai siis onhan sulla varmaan vielä puolet syömättä siitä kuurista? Kärsivällisyytä vaan, eiköhän parannusta ala kohta näkymään. En tosin ole mikään asiantuntija.. Mutta koitas kestää (:

Äänestä
  • Itsekkin olen käyttänyt tasan kolme kuukautta kyseistä lääkettä, eikä parannusta ole tapahtunut laisinkaan. Päinvastoin, akne on pahempi kuin ennen kuuria. Mulle tuli niin paha pahenemisvaihe, että sain kortisonit ja antibiootit roan rinnalle. Nyt oon vähän päälle kuukauden syöny noita kolmea lääkettä ja naama on rauhoittunut, mutta kauheat arvet jäi. Kyllä niitä finnejä vieläkin vähän pukkaa, mutta paljon vähemmän kun pahenemisvaiheen aikana. Pelottaa jo valmiiksi kun tulee se aika, että kortisoni ja antibiootti loppuu. En todellakaan kestä jos naamani on samanlainen kuin kaksi kuukautta sitten (sehän oli siis _ihan kauhea_).
    Tuntuu kyllä ettei roa ole mun juttu ollenkaan.

    Äänestä

ja kuurin aloituksen jälk ei ole tullut juuri ollenkaan lisää finnejä. Iho ja hiukset ei enää rasvoitu ja selvästikin ihohuokoset on pienempiä kuin ennen. Nyt viime viikolla nostettiin annostusta 2x20 mg (ennen joka toinen päivä 1 tabl ja joka toinen 2 tabl/pvä). Mulla näyttää selvästikin auttavan. Ehkäpä sulla vaan tulee kaikki ensin ulos ja sitten alkaa iho rauhoittua..

Äänestä

Kommentoi aloitusta


tyttö17 kirjoitti:

Aloitin Roan n. 3 kk sitten, ja alan jo vähän epäillä tätä "lopullisen helpotuksen tuovaa" lääkettää.. Siis ei mulla näyt mitään parantumisen merkkejä! :( Sivuvaikutukset kyllä toimii, huulet ja iho kuivat ja silmät tippuu päästää. Finnejä tulee lisää, eilenkin huomasin kuinka oli tullut kolme tuollaista isoa. Onko ihan normaalia, ettei Roa ole tässä ajassa tuonut helpotusta? Monennenko kuukauden kohdalla teillä alkoi näkyä selvää muutosta? Annostukseni on 30mg/vrk ja lieväksi akneksi tituleerattiin kuurin alussa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu