Sinä tavallinen
suomen mies
Laatu loistoluokkaa
on puhdas kotimaisuus
Päivisin kourasi
työtä manuaalista
tekevät
ajatuksesi rakkautesi
luokse lentävät...
Ulkoinen olemuksesi
ei romanttinen
ei partavesi imelä tuoksu
vain oikea
romuluinen
miehinen mies
Sanoillasi et turhaan vouhkaa
Syliisi kaappaat
rutistat
Rakkaus on suurenmoista
oivallan sen
kun sylissäsi kukerran
Suomalaiselle miehelle !!
8
520
Vastaukset
Tämähän on kunnianosoitus
suomalaiselle lökäpöksylle,
sohvapernalle ja kaikille meille
minkä minityksen alla kuljemmekaan ?
Olet pukenut ajatukset sanoiksi
jotka ovat lähempänä todellisuutta,
kuin todellisuus itse, TEKSTINÄ !
Näin se pitääkin ilmaista.
Joulun odotusta Sinulle "saaga"- *saaga*
Kiitän suuresti
sinua halausm
Ei meidän suomalaisesta miehestä
taida juuri ylistystä olla
jotenkin tämä
oodi vain syntyi
ja kirjoitin niin
kuin sanat tipahtelivat
Rauhaisaa ja levollista
Joulumieltä sinulle Mies :)
- runo64-1
... sinua
ei olisi mitään
ja kuinka köyhää kaikki olisi
sydämessä
joka haluaisi rakastaa
sitä rinnalla kulkijaa
tasaarvoista kumppania
tavallista suomalaista Naisa.
ilman sinua
ei olisi meitäkään
joille sanat kauneimmat kirjoitit
sanoja
sydämestäsi.
kiitos !!!
hyvä upea saaga !!!- *saaga*
ajattelin että te suomalaiset miehet
saatte meiltä
naisiltanne liian paljon kitkerää
palautetta
Kuitenkin arvo olette sinänsä jo
Aivan kuten ilmaisit
toinen toistaan tarvitsee
Aurinkoa ja lämpöä
Sinulle
Kiitos mukavasta palauttestasi !!
(olen ihan otettu)
ylistyslaulu Suomalaiselle lökäpöksylle,
puhumattomalle ja pussaamattomalle köriläälle =)
Ja hänellekin on rakkaus yhtä suurenmoista,
kuin kenelle tahansa.
Elämänmakuinen runo,
kiitos siitä ja oikein hyvää huomenta Saaga.- *saaga*
sie linda linda!!!
Mistähän ne lökäpöksyt ja pussaamattomat miehet tehty
on???
onkohan meillä ihanilla naisilla osuutta asialle:=)
Kiitän sinua ymmärsithän se sinäkin
tämän runon sisällön...
Jos rakkauttaan antaa sitä vastalahjana saa
Viikonloppua sulle älä anna lumen tupaas tulla :)
- syysyöllä
Sinulle jonka sanat ovat täyttä totta,
Se oli oivallinen kuvaus meistä suomalaisista miehistä
jotka kyllä joskus myös pussaavat.
Hyvää viikonloppua sinulle.- *saaga*
Kiva jos löysit sinäkin
jotain sopivaista....
Totuus ei pala tulessakaan
näin se vain on...
Viikonloppua saanen toivottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519