Hei! Mitä mieltä olette siskoksilla nimistä Rosalia ja Aurelia? Esikoistyttömme on siis nimeltään Emma Rosalia, kutsumanimeltään Rosalia eli näin perheen kesken Rosa. Rosan pikkusisko syntyi itsenäisyyspäivänä, ja olemme ajatelleet hänelle nimeksi Aurelia. Nyt vain on alettu vähän empiä, että onko se hassua jos molempien lasten nimet päättyy samalla tavalla eli -lia?
Vauvalle saisi mys heittää lyhyitä, klassisia etunimiehdotuksia, Emman tyylisiä... Anna on käynyt mielessä, mutta passaako Aurelian kanssa kun molemmat alkaa ja loppuu a:lla..? Nimien yleisyydellä ei ole väliä.
Rosalia ja Aurelia
4
556
Vastaukset
- 00876
Onhan tuo alkuosa erilainen Rosa ja Aure eli samanlaiset mutta kuitenkin erilaiset. Anna Aurelia, miten olis Anne Aurelia tai kyllä tuo Annakin ihan kivasti sopii.
- mmhp
Aurora.Anna Aurora olisi hyvä minusta.Aurelia myös kaunis,mutta itseäni häiritsee kun molemmat nimet loppuu -lia..
- AksunjaNupunäiti
Hei vaan!
Anna Aurelia on kyllä klassinen ja nätti. Muita A-alkuisia klassisia nimiä:
Aino/Aina
Alma/Alva
Alisa/Alina
Ava/Ada/Adalmina
Amelia/Amalia
Aurelia on tosi ihana nimi ja Rosalia/Aurelia on kiva yhdistelmä :)
Jos -lia loppu häiritsee, miksi ette harkitsisi Auroraa? Se on yhtä kaunis kuin Aurelia, ja Rosalia/Aurora olisi myös nätti vaihtoehto. Oliko näissä yhtään mistä pidit?
Good luck! :)- Lissy
on tosi kaunis nimi pienelle tytölle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204