Hei :) Haluaisin kysyä, mitä kasveja plekojen altaaseen voisi laittaa? Tiedän, että plekot eivät akvaariossaan niinkään kasveja 'tarvitse', mutta kysyisin että mitä kasveja sinne sitten kuitenkin voisi laittaa?
Kiitos vastauksistanne :)
Mitä kasveja plekoille?
2
421
Vastaukset
- EnsQ
Kasveista kaikki käyvät. (paitsi jos kasvit ovat kylmän veden ja sinulla on lämmin vesi)
Ehkä jotain mistä tykkäät.
itse kun katselin mistä kasvini olivat, ne kaikki oli ihan eri paikoista ja silti meni ihan hyvin omassani, ja minulla on viisi erinlaista akvaariota joissa vesikin on erinlaista mutta vähänväliä kasveja siirtelen akvaarioista toisiin eikä se vaikuta niihin. ( Siis akvaario mussä on 22 astetta, akvaario missä vesi on 24 asteista ja akvaario missä on 26 astetta ja kasvit kukoistavat jokaisessa vaikka niitä on siirretty noinkin isolla aste välillä.)- Enkelipleko
Kiitos vastauksestasi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976