Joku kysyy tällä palstalla miksi et ole töissä.. minä kysyn missä on työpaikat?
Missä on työpaikat?
11
150
Vastaukset
että missä on ne työnantajat jotka on valmiita muuttamaan ja tulemaan yrittäjäksi. Itse alkaisin yrittämään ja tekisin sen yrityksen mistä olen haaveillut jo vuosia.. mutta miksi en aloita niin siihenkin on omat syynsä.. Jos tilanteet muuttuu ja ihmisille annetaan mahdollisuus elää niin silloin on asiat ihan toisin.. Ehkä minäkin sen yrittäjäkoulutuksessa tehdyn yrityssuunnitelman pistän käyntiin.. kuka tietää.. taivaan isä yksin..
- tästäkin
aiheesta?
- Voivottelija
lehdenjakaja, siivoaja, pizzatyttö....ei vaan kelpaa suomalaiselle.
Niissä kun jouuu töihin.Metsureista olis kova pula, yksityistaloudet kaipaisi jonkun joka osaisi harventaa heidän metsäänsa ja istuttaa..
Jollei ihmiselle ole töitä, se joko nirpistelee tai ei ole kouluttautunut oikealla tavalla,
Hygieniapassi jo auttaa aika pitkälle.miltä alueelta kattoit nuo työpaikat? Mullakin on kurssihaku netissä.. vaan opiskelijat puuttuu.. laitetaanpa kysymys.. missä on sitten opiskelijat?
Minä olen saanut viimeiset työpaikkani omien edellisten työpaikkojeni kontaktien avulla. Ja työpaikkaa hakiessani olen pyytänyt henkilökohtaiset suositukset edelliseltä työnantajalta. Ehkä se on se verkostoituminen ja vahva sitoutuminen aina senhetkiseen työhön, mikä auttaa löytämään ja pitämään työpaikan. Tää oli pelkkä arvaus.
- Sinimarjanen
ihan huvinpäiten lukenut noista lehdistä avoimista työpaikoista ja ystävieni kanssa käynyt keskusteluja, niin itse huokasen helpotuksesta, että en ole työnhakija. (Koputan maalaamatonta puuta, koskaan ei tiedä..). Tosi kovat koulutusvaatimukset vaaditaan ja sen lisäksi pitäisi olla vielä rutkasti työkokemusta. Ikää ei saisi kuitenkaan olla kuin 30 vuotta. Tietysti riippuuhan se työstäkin mikä on kyseessä. Kuitenkin.. Nyt kyllä muutamissa yrityksissä on jo palkattu yli viisikymppisiä, koska työnanatajalla pienemmät eläkemaksut heistä ja toisekseen ei ole enää ihan pieniä lapsia, mutta tämä käytäntö ehkä enempi poikkeus kuin säännönmukaista.
Rahaa työnantajille,muistaakseni jotain 250 e vuores ,senlisäks et me osataan hommamme ja ollaan totuttu tekemään työmme valvomatta.
Ns työmoraali on korkee.- tintti.kotivintti:)
että jo ko. hauilla erotetaan tietoisesti pois ne ihmettelijät. Tiedä, kunhan pasahti ajatus päähäni.
Hyvää iltaa muuten, tällainen vieras tässä tunkeutunut tupaanne:) - Sinimarjanen
koti-kiusattu kirjoitti:
Rahaa työnantajille,muistaakseni jotain 250 e vuores ,senlisäks et me osataan hommamme ja ollaan totuttu tekemään työmme valvomatta.
Ns työmoraali on korkee.se hyvin pitkälle perustuu. Kokemusta ja ammattitaitoa. Ei tarvitse kaikkea opettaa ihan alusta alkaen ja kädestä pitäen. Kaikki sujuu rutiininomaisesti ja vastuuntuntoisesti, jos työ on entuudestaan tuttua, vaikka talo olisikin uusi.
- Sinimarjanen
tintti.kotivintti:) kirjoitti:
että jo ko. hauilla erotetaan tietoisesti pois ne ihmettelijät. Tiedä, kunhan pasahti ajatus päähäni.
Hyvää iltaa muuten, tällainen vieras tässä tunkeutunut tupaanne:)Monesti se hakuprosessi on melkoinen. Hakemusten määrä on joihinkin tehtäviin on melkoinen ja siinäkin mielessä ehkä halutaan karsia puhelimessa sitä hakijoiden määrää, että tehdään pelin kulku ja säännöt selviksi jo heti puhelimessa. Näin luulisin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161321ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191215- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191045- 541003
- 781003