Ostin UFF:in kaupasta melko retrot lasketteluhousut, jotka viime laskettelureissun perusteella eivät ole järin vedenpitävät. Onko olemassa käsittelyä kankaalle, jolla housuista saisi edes hieman vedenpitävämmät? Miten homma hoituu, kotona vai ompelijalla, jossain muualla? Ja tietenkin hinta kiinnostaa... Kiitos avusta!
Vaatteesta vedenpitävä?
Snowwhite:)
1
568
Vastaukset
- --
60-luvulla vaari osti valkaisematonta lakanakangasta, käsitteli sen vernissalla, siitä tuli sadepuku.
Nykyään kukaan ei niin suuriin puuhiin ryhdy.
Osta erätukusta ulkoilupuku, olen ostanut jo kaksi. Ensimmäinen kesti 3 vuotta jokapäiväistä käyttöä ennenkuin reikiintyi. En pessyt kertaakaan.
Ne ovat taatusti vedenpitäviä, nämä North Ice-puvut, eikä hinnalla pilattuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976