Sudet pitäisi!

Suden vihaaja

Sudet pitäisi kaikki tappaa suku puuton partaalle ne syö koira porot ihmiset!!!! kohta ne elää kaupungeissa!

3

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuppiHippiPunkkari..

      kun ne ei tule tänne helsinkiin eikä meidän mokille eikä syö MINUN koiraa niin susia saa tulla paljon ja arvioisin että suomessa pitäisi olla noin 10 000 sutta koska hirveä ei saisi metsästää koska sudelle pitää riittää ruokaa ja mä en tykkää metsästyksestä ja ampumisesta eikä yksikään minun hippikaveri syö lihaa siis kukaan ei syö.
      Armeija voisi loukuttaa helsinkiin tulleet sudet ja siirtää muualle suomeen vaikka tampereelle koska me emme tykkää tamperelaisista. Tosin armeija pitää lakkauttaa koska olen aseista kieltäytyjä eikä suomea uhkaa kukaan. Voisi vaikka venäjän armeija antaa virka apua ja poistaa kaupunki sudet loukuilla kunhan eivät vie venäjälle.
      Niin ja kun aseet onneksi kielletään niin täältä loppuu väkivalta ja henkirikokset kokonaan kun kaikki johtuu vain aseista.

    • Metsäkansa..

      maailmalla metsän eläimet elää rinta rinnan ihmisen kanssa kuten ennekin ja suomikin joka on tämmöinen lumen maa ei hyväksy mitään elämää .Miten kanadassa ja muulla ..ihminen ymmärtää antaa luonnolle tilaa.Luonnon oma kierto kulku.
      Jokaisella elämällä on täällä tarkoitus.Tykkään eläimistä ja kierrän sudet kaukaa jos tiedän niitä jossain olevan, näin kunnioitan niiden elämistä.Karhujakin on..olkoon.Ei niitä tavallisesti nää metsissä ne luuraa.Katselin *wellowstonen vuosi..* dokumenttiä..eläimet elää omaa elämäänsä. Muitakin dokkareita tuli ,Ja jos ne ihmisten asumuksille tuli ne vietiin takas metsään..niin pitäs suomessakin tehdä.(Maalla asuu kotipaikalla metsässämme karhu ja sudet hirvet..majavia vasta nyt esiintynyt ja muita eli eläimet lisääntyy kun yhteen aikaan ei näkynyt mitään).

      • vuh vuh

        Jospa määrätään laki joka kieltää rajan ylittämisen venäjän susilta! Alussa voi ilmetä pieniä ongelmia? Eihän ne venättän hukat Suomenlakia osaa lukea ilman kääntäjää. Voi voi.
        Koska susia on vain n.200 kpl., voitaisiin niille myöntää työttömyyskorvaus. Saisivat hakea eväänsä siwasta eikä tarvitsisi murhata päivällistä ja kaikki olisivat tyytyväisiä.

        Metsästyskoiria koulutetaan ja kasvatetaan Suomessa suurempia määriä kuin mitä susia on. Huomattavasti suurempia määriä. Ihmisen kimppuun käy vuosittain ja säännöllisesti koira.
        JOKA VUOSI koira raatelee lapsia??????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe