MJ:n energia juoma

-hmr

Sain käsiini tänään lapsuuden kätköistä löytyneen Michael Jackson energiajuoman. En edes muistanut, että sellaista joskus oli ja tuli kyllä hymy huulille sitä tölkkiä katsellessa. Hassua, kun heti muistui mieleen miltä se maistui. Nyt tuo tölkki on koristeena olohuoneessa hyllylläni. Muistaako joku muu kyseisen juoman? Tässä vielä kuva tölkistä:

http://elitechoice.org/wp-content/uploads/2009/06/mj1.jpg

Toinen lapsuuden aikainen Jackson muistoesineeni on Michael barbi :) Sellanen joka laulaa Black Or White biisiä, (samanlainen nukke oli Blanketilla Michaelin hautajaisissa) muistan saaneeni sen joskus lapsena lahjaksi kun niin kova Michael fani olin :) Täytyy sekin laittaa hyllylle koristeeksi :)

37

1514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • barbipoikapoikapäivi

      haluisin minäkin omstaa tuollaisia. en vain omista :( pelkkiä kuvi vain seinillä ja kansioissa. yksi kirja hyllyssa. ei muuta :s jos saisin tuollaisen tölkin tai nukke piäisin ne varmaan kassaholvissa peläten pienenkin pölyhiukkasen tekevän niihin naarmun :) tää ei nyt liity hirveesti aiheeseen. mutta hassua et barbihan on nimi. se oli tyttönuken nimi. nytten kaikkia samantyylisia nukkeja kutsutaan barbeiksi. esim. poika-barbi :D kun ihmiset käyttävät sanoja ne muuttaa merkitystään. jos parpi oisi ollut alun perin vaikka päivi, ni nyt olisi varmaan poika-päivi tai michael-päivi :D jos kukaan nyt tajusi tätä ideaa ees. anteeki nämä turhat puheenaiheet, pitäs varmaan mennä nukkuu ku aivot käy jo ylikierroksilla :s

      • sfddsfsdf

        Menkää ebay.co.uk tai ebay.com sieltä löytyy kaikki jackson nuket XD


      • Jackson-Fani

        Älävälitä minä kyllä ymmärsin tuon barbipoikapäivi. Teorian :-)


    • King of Pop

      Oli älyttömän hyvää energiajuomaa itseasiassa parasta mitä olen koskaan maistanut. Ostin sitä laivoilta jonkin aikaa HiStory-kiertueen jälkeen oli petttymys kun sitä ei lopultaan enää saanut.

      • -hmr

        No mä yritin kanssa muistella, että mistä ihmeestä olen sen ostanut, mutta en muistanut. Laivalta se sit tosiaan taitaa kanssa olla, koska kaupassa ei sitä ainakaan myyty. :)


      • TINATINKERBELL
        -hmr kirjoitti:

        No mä yritin kanssa muistella, että mistä ihmeestä olen sen ostanut, mutta en muistanut. Laivalta se sit tosiaan taitaa kanssa olla, koska kaupassa ei sitä ainakaan myyty. :)

        Mä ostin omani sillo hesan keikalta. JA PARASTA IKINÄ!!! Ilokseni niitä myytiin Heinolan CM sinä syksynä :D
        Ja eberginen olin siis koko loppu vuoden, kunnes niit ei enää ollut :(( Pyydetään porukalla takaisin! Koska se juoma oli terveellisempää ja lapsillekin sallittua jos oikein muistan. Ihana vaaleanpunainen väri ja maku jollaista ei ole toista!


      • Jackson Fani
        TINATINKERBELL kirjoitti:

        Mä ostin omani sillo hesan keikalta. JA PARASTA IKINÄ!!! Ilokseni niitä myytiin Heinolan CM sinä syksynä :D
        Ja eberginen olin siis koko loppu vuoden, kunnes niit ei enää ollut :(( Pyydetään porukalla takaisin! Koska se juoma oli terveellisempää ja lapsillekin sallittua jos oikein muistan. Ihana vaaleanpunainen väri ja maku jollaista ei ole toista!

        Energy-drink. Aivan mahtava maku, itselläni on kaksi kipaletta tyhjiä MJ juoma tölkkeja minäkin löysin ne lapsuuden kodin salaisista säilöistä ja mikä parasta sisällä oli Michael Jacksonin nimmari oikein vanahallepaperille kiriotettu


    • iPOP

      Vau!!!

      Ootsä joskus tavannut Michaelin???

      Ite en oo koskaan tavannut kun asun tämmösessä pikku kylässä.

      • Jackson fani

        Olen


      • Jackson-Fani

        Pääsin jopa kättelemään Michael pehmeää kättä


      • v dfae<
        Jackson fani kirjoitti:

        Olen

        ...
        ...
        ...
        ..
        ..
        ..
        ...
        ...
        *___* ;D;D;D;;D;D;D;D;;D;D;D
        en voi ees kuvitella millasta oli :D Pää räjähtää


    • Mystery hystery

      Kyllä sitä Mystery-energiajuomaa myytiin ihan kaupoissakin. Ehkä ei ihan kaikkein pienimmissä kyläkaupoissa mutta ainakin suurempien kaupunkien marketeissa ja myymälöissä.

    • iPOP

      Oon maistanut monii energia juomia mutta harmi että sitä ei myyä enää missään.
      No,en usko että yli 15 vuotta vanhaa juomaa myydään.
      Mutta ois kiva jos sitä valmistettas vieläkin.
      Varmaan kuoleman jälkeen ois tyypit ostaneet.

      • Jackson-Fani

        Varmana ois menny kuumille kiville kaikki tölkit mitä ois keretty toimittaa


      • iPOP
        Jackson-Fani kirjoitti:

        Varmana ois menny kuumille kiville kaikki tölkit mitä ois keretty toimittaa

        iPOP varmana @-}--


    • iPOP

      Joo,mä en sit tota äskeistä iPOP hommaa kirjottanut.
      Mä oisin ostanut sitä.
      Moni sanoo että se maistui ihan mahottoman hyvälle.
      Onko kukaan maistanut??
      Se maistui persikalle,mutten ite oo maistanut.

      • Jackson-Fani

        Kukahan menee pelleilemään muiden kustannuksella. itsellä ei tulis mieleenkään


    • aito ja oikea iPOP

      Joku kyllä aina on pilkkaamassa mua.
      Esim se että oon MJ fani niin oli joillekkin aivan liikaa.
      Mitä pahaa olla MJ fani?
      Siis nykyään ihmiset hyväksyy homot mutta jotkut vaan ei siedä MJ faneja.
      Outo homma vai mitä???

      • Jackson-Fani

        Mitähän pahaa on olla Michael jackson fani


    • MJMJMJMJMJM

      Oliko siinä energia juomassa unilääkkeitä lapsille?....

    • iPOP

      Hyh,taas yksi tyyppi on tainnut tulla väärälle palstalle.
      Siis musta on ihan säälittävää kun jotkut luulee että ne on niin hauskoi kun ne dissaa vainajii!!!!!!!!!

      • Jackson-Fani

        Ite en ainakaan menis pilailemaan kun kyseessä on vielä KING OF POP :-)


      • ujöopplok
        Jackson-Fani kirjoitti:

        Ite en ainakaan menis pilailemaan kun kyseessä on vielä KING OF POP :-)

        Se oli vaan prsinssi..


      • Jackson-Fani
        ujöopplok kirjoitti:

        Se oli vaan prsinssi..

        Mikä PRSINSSI ????????????????????


    • iPOP

      Niin,en mäkään mee dissaa minkään Elviksen palstoille.
      Musta se on niin säälittävää.

      Mitenköhän tämäkään nyt liittyy MJn energia juomaan????

      • Jackson-Fani

        ?


    • lkjnhdsut

      Säälittävää on käyttää lapsia hyväksi ja sitten tappaa itsensä...

    • iPOP

      Mj ei oo hässinyt lapsii ja ei se kyllä tappanutkaan itteään.....sori vaan.........

      • Jackson-Fani

        Nii just !!!!


      • Jackson-Fani
        Jackson-Fani kirjoitti:

        Nii just !!!!

        Jospa nyt kaikki hopö kirjautuneet ei eksyis enään tänne !


    • iPOP

      Minä(kin) oon miettinyt,että eikö ihmisillä oo parempaa tekemistä?
      Mutta onhan täällä kivoja MJ faneja kuten Jackson-Fani ja RIP Michael.
      Tietääkseni tämä palsta on tehty MJ faneille vai???

      • Jackson-Fani

        Jep :-)


    • Whyy?

      Miksei näitä enää valmisteta? :(

    • iPOP

      En tiiä.
      Ite kyl ostasin.
      Uskon että ostajii löytys.

    • Jackson Fani

      Ite kävin Michael Jackson immortal keikalla hesassa oli ihan kivaa

    • enkattelesomaleita

      Lapsuudessa tuli käytyä tallinnan keikalla ja laivalta ostettu niitäkin juomia ja olimme energisia. Tyhjä purkki kyllä löytyy... niin olin silloin 30 ja risat kyllä se nuoruus oli niin hottista.

    • tyhjäkö

      Täytenä tuollaisesta voisi saada isot rahat. En muista ikinä kuulleenikaan, mutta nuorena oli energiaa ilman juomiakin, nykyään mieluummin vaikka purkkana, ei tule turhaa sokeria.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe