Omistan JVC:n miniDV:lle tallentavan kameran. Ongelmana on se että kun kuvannut ja alan katsoa sitä videota, kuva pyörii noin sekunnin mutta sitten se pikselöityy ja siihen tulee vihreita ja pinkkejä neliöitä. Mistä voisi olla kyse?
Ongelma JVC:n kameran kanssa.
2
633
Vastaukset
- Video kuvaaja
Taannoin minulle kävi Canon miniDv kameralla aivan samoin ja ongelmana oli silloin TDK miniDv kasetit en ole sen koommin ostanut TDK kasetteja voi olla että joku muukin merkki on sellainen joka ei sovi kameraasi, kokeileppa toista merkkiä
- jvc-digi..
...puhdistuksen tarpeessa. Osta minidv puhdistuskasetti ja käytä sitä ohjeen mukaan. Jos ko. nauhalla tehty kuvarummun ja nauharadan puhdistus ei auta, niin vie kamera huoltoon.
Yleensä tuo puhdistuskasetin käyttö kyllä riittää.
Itse käytön TDK-nauhoja omassa JVC-kamerassani ( vuosimallia 2001 ) . Kamera pelittää edelleen hyvin vaikka sillä kuvattu useita kymmeniä nauhallisia. TDK-nauhojen kanssa ei minulla ole ollut probleemia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859