Panda-virusohjelma

mimmi

Heips! Minulle ehdotettiin Panda-nimistä virustorjuntaohjelmaa, joka maksaa vain noin 40 euroa vuodessa. Olisin valmis maksamaan mielenrauhasta kyllä sen verran. Onko kellään kokemuksia ohjelmasta, ja jos niin mihin tulokseen olette tulleet? Kertokaa lisää.

16

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan

      Minulla oli kokeiluversio ja olin ihan tyytyväinen, se tuntui puuhastelevan aina jotain. Yksi tuttu sanoi sen löytäneen liudan viruksia, joita hänellä ennen ollut (oliko se Norton?) ei ollut huomannut.

    • parempi

      Mene tähän linkkiin niin saat Kunnolliset ja suomenkielisen Virustentorjunta-ja palomuuriohjelmistot, eikä tarvitse edes olla Elisan asiakas:

      http://www.elisa.fi/index.cfm?t=1&o=125.00&did=2394

      ja klikkaa siellä sivulla sinisellä kirjoitettua:
      Elisan tietoturvapalvelun asennusohjelma-lausetta,ja avautuu uusi ikkuna klikkaa AVAA niin Elisan tietoturvaohjelmsto alkaa asentua koneellesi ja voit käyttää sitä 30pv ilmaiseksi!!

      Kun olet asentanut Elisan tietoturvapalvelun ohjeen mukaisesti, niin soita sitten Elisalle ja sano jotta haluat käyttää jatkossakin koe ajaksi imuroimaasi Elisan Tietoturvaoohjelmaa Puh.0800 93866 soita kuukauden sisällä niin saat salasanan jonka kirjoitat sitten sinne Elisa tietoturvapalvelun sivulle, niin ohjelmaa toimii niin kauan kun maksat sen vajaa 5.86€/kk maksun ja eka kerralla 8.24€ kytkentämaksun joka on aika ajoin tarjouksena nolla €.

      • lienee?

        Joku tuolla aikaisemmin kirjoitti näin:
        Kokeilin tota elisan tietoturvaa illalla , se palomuuriosuus ei suostunut asentumaan lainkaan ja koko paska ohjelman poistoon meni yli 3 tuntia . Se elisa on sama f-secure , mahtanee olla venäläinen , henkilöstön nimistä päätellen .
        Nyt koneessa on taas vanha hyväksi koettu "Antivir" ,ilmainen ja helppo käyttää , ja palomuurina "Sygaten" ilmaisversio , myös helppo käyttää.

        Eli että kuinkahan on? Itse käytin Elisan kokeiluversiota, mutta muistaisin, että kun sen jouduin lopettamaan ja otin Pandan, Panda poisti jotain, mitä Elisa ei ollut huomannut...


      • kokemusta
        lienee? kirjoitti:

        Joku tuolla aikaisemmin kirjoitti näin:
        Kokeilin tota elisan tietoturvaa illalla , se palomuuriosuus ei suostunut asentumaan lainkaan ja koko paska ohjelman poistoon meni yli 3 tuntia . Se elisa on sama f-secure , mahtanee olla venäläinen , henkilöstön nimistä päätellen .
        Nyt koneessa on taas vanha hyväksi koettu "Antivir" ,ilmainen ja helppo käyttää , ja palomuurina "Sygaten" ilmaisversio , myös helppo käyttää.

        Eli että kuinkahan on? Itse käytin Elisan kokeiluversiota, mutta muistaisin, että kun sen jouduin lopettamaan ja otin Pandan, Panda poisti jotain, mitä Elisa ei ollut huomannut...

        Ainakin minä olen enemmän kuin tyytyväinen Elisan (F-secure) tietoturvaohjelmistoon, ja mikä parhainta se toimii täysin automaattisesti ilman minun pienimpiäkään toimenpiteitäni ja on suomenkielinen, maksan hyvin mielelläni vajaa 6€/kk koneeni kunnollisesta tietoturvasta.


      • erkko

        Tähän mainokseen moni on sortunut karvain seurauksin


      • Erkko

        Aito F-secuuri palomuureineen on kyllä hyvä, mutta kun lukee näitä nettipalstoja, mistään muusta ohjelmasta kuin tästä Elisan versiosta ei tule niin paljon kyselyjä tyyliin: apua, mitä teen. Eikä tukikaan toimi.


      • neljätoista
        kokemusta kirjoitti:

        Ainakin minä olen enemmän kuin tyytyväinen Elisan (F-secure) tietoturvaohjelmistoon, ja mikä parhainta se toimii täysin automaattisesti ilman minun pienimpiäkään toimenpiteitäni ja on suomenkielinen, maksan hyvin mielelläni vajaa 6€/kk koneeni kunnollisesta tietoturvasta.

        älä usko mainosta, valitse ilmainen panda joka on lisäksilaajempi ja parempi...


    • Avasti

      on hyvä, Ilmainen virustorjunta ohjelma.

      • Mimmi

        Siis Panda ilmainen? Vai Avast? Mitä tarkoitit! Jos tästä virustentorjuntasekametelistä joskus pääsis irti, niin kiva ois. Nytkin mulla on Ad-aware, Spypot tavallinen ja vielä jokin blasterikin. En oikein tiedä aamulla mistä aloittaisin! Jokainen ohjelma löytää jotakin, välillä örkkejä, keksejä ja nyt AVG jopa sen Downloader Trojanin. Ei auta enää laittaa illalla sormia ristiin ja rukoilla, että Luoja pitäisitkö virukset pois koneeltani....!! Heh?


      • Iisa
        Mimmi kirjoitti:

        Siis Panda ilmainen? Vai Avast? Mitä tarkoitit! Jos tästä virustentorjuntasekametelistä joskus pääsis irti, niin kiva ois. Nytkin mulla on Ad-aware, Spypot tavallinen ja vielä jokin blasterikin. En oikein tiedä aamulla mistä aloittaisin! Jokainen ohjelma löytää jotakin, välillä örkkejä, keksejä ja nyt AVG jopa sen Downloader Trojanin. Ei auta enää laittaa illalla sormia ristiin ja rukoilla, että Luoja pitäisitkö virukset pois koneeltani....!! Heh?

        Ihmettelen millaisilla sivuilla oikein käyt, kun joka päivä on jotakin. Sen jälkeen kun asensin Spywareblasterin, koneellani ei ole ollut ylimääräisiä kävijöitä kuin ihan yksin kappalein joskus harvoin. Ja ne saan pois Ad-Awarella ja Spybotilla.
        Tietysti mulla on kunnon virusohjelma ja palomuuri.
        Ei ilmainen, mutta kehuvat parhaita niistä hyviksi.


      • mimmi
        Iisa kirjoitti:

        Ihmettelen millaisilla sivuilla oikein käyt, kun joka päivä on jotakin. Sen jälkeen kun asensin Spywareblasterin, koneellani ei ole ollut ylimääräisiä kävijöitä kuin ihan yksin kappalein joskus harvoin. Ja ne saan pois Ad-Awarella ja Spybotilla.
        Tietysti mulla on kunnon virusohjelma ja palomuuri.
        Ei ilmainen, mutta kehuvat parhaita niistä hyviksi.

        Kyllä minäkin ihmettelen, millaisilla sivuilla! Toistaiseksi vain deittisivulla, jonne tulleisiin posteihin vastaan. Ilmeisesti noista eri postilaatikoista tulevissa viesteissä on sitten niitä örkkejä ja viruksia. EN AVAILE LIITETIEDOSTOJA.
        Käytössäni on Spywareblaster, Ad-Aware ja Spybot niinkuin sinullakin! Kun vaan tietäisin, missä järjestyksessä mitäkin tutkailen? Palomuuria ei ole, mistäköhän sen saisin?


      • Iisa
        mimmi kirjoitti:

        Kyllä minäkin ihmettelen, millaisilla sivuilla! Toistaiseksi vain deittisivulla, jonne tulleisiin posteihin vastaan. Ilmeisesti noista eri postilaatikoista tulevissa viesteissä on sitten niitä örkkejä ja viruksia. EN AVAILE LIITETIEDOSTOJA.
        Käytössäni on Spywareblaster, Ad-Aware ja Spybot niinkuin sinullakin! Kun vaan tietäisin, missä järjestyksessä mitäkin tutkailen? Palomuuria ei ole, mistäköhän sen saisin?

        Varsinkin laajakaistalaiselle on vastuutonta olla ilman palomuuria. Mutta kyllä kai nykyisin on oltava muutenkin. ZoneAlarmia olen nähnyt suositeltavan. Se on ilmainen. Esimerkiksi täältä voit ladata sen:
        http://www.docsdownloads.com/easycleaner.htm
        Entä mikä virusohjelma? Varmista ettei siihen kuulu palomuuria, sillä kaksi yhtäaikaa sotkee koneen.

        Jos on SpywareBlaster, se estää monenlaista ylimääräistä kävijää pelkällä olemassaolollaan. Onhan se asennettu eikä vain imuroitu. Sen jälkeen voit silloin tällöin ajaa sekä Ad-Awaren että Spybotin.


      • Iisa
        Iisa kirjoitti:

        Varsinkin laajakaistalaiselle on vastuutonta olla ilman palomuuria. Mutta kyllä kai nykyisin on oltava muutenkin. ZoneAlarmia olen nähnyt suositeltavan. Se on ilmainen. Esimerkiksi täältä voit ladata sen:
        http://www.docsdownloads.com/easycleaner.htm
        Entä mikä virusohjelma? Varmista ettei siihen kuulu palomuuria, sillä kaksi yhtäaikaa sotkee koneen.

        Jos on SpywareBlaster, se estää monenlaista ylimääräistä kävijää pelkällä olemassaolollaan. Onhan se asennettu eikä vain imuroitu. Sen jälkeen voit silloin tällöin ajaa sekä Ad-Awaren että Spybotin.

        Äskeisen linkin alin ohjelma on ZoneAlarm, mutta tässä linkissä se on ylimpänä:
        http://www.docsdownloads.com/zone.htm


      • ZA ei toimi
        Iisa kirjoitti:

        Äskeisen linkin alin ohjelma on ZoneAlarm, mutta tässä linkissä se on ylimpänä:
        http://www.docsdownloads.com/zone.htm

        Zone Alarm ei toimi Windows XP:n uuden SP2:n kanssa, joka tekee jotain tietoturvapäivityksiä.


    • TaoTao

      Panda on minullakin ollut jo kolmatta vuotta. Hyvä on ollut. Uusin versio estää/ilmoittaa modeemikäyttäjillekin haittaa aiheuttavista dialer ohjelmista, samoin plokkaa hakkerisuojallakin kyseiset haitat. On plokannut viimeksi viikko sitten omalta koneeltakin moisen (siis dialerin).Mikä parasta, suomenkielinen ja helppo käyttää. Kyllähän tietenkin ilmaisillakin toimeen tulee, mutta koneellani on useita käyttäjiä. Näin olen ottanut maksullisen ohjelman. Siis Pandasta vielä. On jatkuva viruspäivitys päällä, eli kun ohjelman ylläpitäjä päivittää uuden viruksen, on se suoja omalla koneellasi heti. Lisäksi tuki on ollut asiallista. Kerran olen tarvinnut, kun uusin vuoden lisenssiäni. Varmistelin asiaa ja itse myyntipäällikkö oli ottanut asian hoitaakseen. Homma pelasi ja oli asiallista. Mitä vielä kertoisin. Koneelleni ei näinä kolmena vuotena ole tullut asentumaan mitään, kaikki on plokattu jo latausvaiheessa. On kuulemma ohjelmassa korjaustoimintakin, mikäli virus jostain koneelle pääsee, ei tarvitse hakea kait korjausohjelmaa erikseen. No varma en siitä ole, kun ei virusta koneella ole ollut.
      Mitä vielä sanoisin. Silloin kun itse otin nettimaksulla ohjelman, ilmainen kokeiluversio ei sisältänyt päivityksiä. Siksi maksoin ja odotin tunnukset muutaman päivän. Asensin sitten vasta ohjelman, ettei ollut ilman päivityksiäkään hetkeäkään. siis nykyistä käytäntöä en tiedä kokeuluversion päivityksiin. Mutta jos Pandan myynnistä kysyt. Uskon että neuvon saat.

      • Mimmi

        TaoTaolle tyhjentävästä vastauksesta ja tietysti kaikille muillekin vastanneille!! :)))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe