tyttöystäväänsä ja minä kysyin että tarvitsetko apua. Tyttö vastasi että en, niin minä siihen että minä tarkoitin poikaystävää, että tarviiko hän "apua".
Poikaystävä löi...
4
600
Vastaukset
- hälläväliä-mr x
Ei ystävää voi lyödä, mutta, -entistä ystävää voi lyödä. Mitä sukupuolta sina olet, sillä on merkitys. Tytöt vaan imartelee, kikattavat, pulisee tyhjiä, jahkailee ja vaihtavat mieltä joka minuutti ja ovat toisille mustasukkaisia. Oletko poika niin teit ihan oikeen.
- ?????
"Poikaystävä löi...
tyttöystäväänsä ja minä kysyin että tarvitsetko apua. Tyttö vastasi että en, niin minä siihen että minä tarkoitin poikaystävää, että tarviiko hän "apua"."
Mitä ihmettä oikein tarkoitat mystisellä viestilläsi? Millaista "apua" tarjosit poikaystävälle ja miksi? Ja mikä tässä tapahtumassa oli niin merkityksellistä, että katsoit aiheelliseksi kirjoittaa siitä tänne? Valitettavasti viestisi on niin epäselvä, että siitä ei saa mitään tolkkua.- Auttoriteetti
Tyttö ei tarvinnut kysyjän apua, niin todennäköisesti poikaystävä tarvitsi apua jotta tyttö tämän jälkeen tarvitsisi sitä apua.
- mie vua
Auttoriteetti kirjoitti:
Tyttö ei tarvinnut kysyjän apua, niin todennäköisesti poikaystävä tarvitsi apua jotta tyttö tämän jälkeen tarvitsisi sitä apua.
Susta tulis hyvä tuomari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891