tyttöystäväänsä ja minä kysyin että tarvitsetko apua. Tyttö vastasi että en, niin minä siihen että minä tarkoitin poikaystävää, että tarviiko hän "apua".
Poikaystävä löi...
4
566
Vastaukset
- hälläväliä-mr x
Ei ystävää voi lyödä, mutta, -entistä ystävää voi lyödä. Mitä sukupuolta sina olet, sillä on merkitys. Tytöt vaan imartelee, kikattavat, pulisee tyhjiä, jahkailee ja vaihtavat mieltä joka minuutti ja ovat toisille mustasukkaisia. Oletko poika niin teit ihan oikeen.
- ?????
"Poikaystävä löi...
tyttöystäväänsä ja minä kysyin että tarvitsetko apua. Tyttö vastasi että en, niin minä siihen että minä tarkoitin poikaystävää, että tarviiko hän "apua"."
Mitä ihmettä oikein tarkoitat mystisellä viestilläsi? Millaista "apua" tarjosit poikaystävälle ja miksi? Ja mikä tässä tapahtumassa oli niin merkityksellistä, että katsoit aiheelliseksi kirjoittaa siitä tänne? Valitettavasti viestisi on niin epäselvä, että siitä ei saa mitään tolkkua.- Auttoriteetti
Tyttö ei tarvinnut kysyjän apua, niin todennäköisesti poikaystävä tarvitsi apua jotta tyttö tämän jälkeen tarvitsisi sitä apua.
- mie vua
Auttoriteetti kirjoitti:
Tyttö ei tarvinnut kysyjän apua, niin todennäköisesti poikaystävä tarvitsi apua jotta tyttö tämän jälkeen tarvitsisi sitä apua.
Susta tulis hyvä tuomari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056