Työnantajan antama joululahja työntekijälle!

varmaan se "paha"

Taas joulunalla moni pähkäilee mitä antaisi lahjaksi. Nyt olisi ainakin työnantajilla hyvä tilaisuus näyttää minkä verran arvostavat työntekijöitään! Ilomantsissa on kuulemani mukaan muutamia työnantajia jotka muistavat työntekijöitään tosi hyvillä liikuntaeduilla vaikka ei ole joulu eikä juhannus, lisäksi sitten saavat pikkujoulut ja varsinaiset lahjat sekä muutamia muita "virkistyspäiviä"! Tosi hienoa.
Itse ottaisin mielelläni esim. hierotuksen tai jalkahoidon enkä viinipulloa tai suklaarasiaa lahjaksi.
Joten arvoisat työnantajat, näyttäkää ovatko työntekijät teille arvokkaita vai vain välttämätön paha.......

42

4561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkujat

kun on töitä! On se kumma kun sen lisäksi että palkan, hyvät lomaedut, sairaspäivät, työterveystarkastukset, edullinen tai ilmainen työpaikkaruokailu, suuremmmissa työpaikoissa ilmaiset tai puoli-ilmaiset oleskelut jossain lapin kelomajoissa, erilaiset virkistyspäivät, kannustuspalkkiot, ym. ym. teille kustannetaan, niin pitäisi vielä olla vaikka mitä hyvää!!!

Työttömät, yms. eivät saa muuta kuin vittumaista ja alentuvaa kohtelua sekä muutaman roposen. Ei se että on sattunut vakituisen työpaikan saamaan, edellytä että pitäisi kelliä kuin syöttöporsas yhä lisää hyvyyttä kaukaloon ahnehtien.

• yksityisen leivissä

Ottakaahan kantaa. Minä ainakin ottaisin mieluummin muuta kuin sen viinipullon (6-10 euroa)!!! Viime jouluinenkin on juomatta, vaikka en "mukiin syljekään".

• Joulumieltä

Työttömille järjestettävä omat pikkujoulut vaikkapa Areenalle.

• kiitos ei viinaa
        yksityisen leivissä kirjoitti:

Ottakaahan kantaa. Minä ainakin ottaisin mieluummin muuta kuin sen viinipullon (6-10 euroa)!!! Viime jouluinenkin on juomatta, vaikka en "mukiin syljekään".

Perheellisille en suosittele viinaa joululahjaksi. Viinan käyttö voi olla ongelma jo muutenkin, joten älä pahenna tilannetta entisestään.
        Työpaikan pikkujoulusta jos jää ylimääräistä kakkua tai muuta, niin pomolle ne annetaan. Vois joskus antaa lapsiperheelle.

• ........

Työnantajani ei tarjoa kummoistakaan palkkaa (lomaa kyllä on, ihan palkallista), työpaikkaruokailu on edullinen mutta maksetaan itse, ei voi kilpailuttaa eikä laatuun voi vaikuttaa. Kelomajoja tämä "firma" ei omista eikä tarjoa muullakaan tavalla (puolison firma omistaa huvilan lapissa mutta siitäkin lomaviikosta pitää maksaa).
        Tyky-toimintaa on vuodessa parin päivän verran - taitaa olla ihan pakollista, kuntosali on edullinen mutta itse maksettu. Kannustuspalkkiot on emoyhtiö kupannut joka vuosi, sillä menee huonommin kuin "tyttärellä".
        On sentään joululahjat: viime jouluna paketti, jossa oli pieni kirkas mariskooli ja kaksi paketti Fazerin uutuuskonvehteja. Edellisenä jouluna Pauligin peltinen kahvipurkki ja kahvipaketti. Sitä edellisenä jokin keramiikkalautanen, jonka päällä puinen taso, vähän kuin juustoille tms. tarkoitettu. Kaksi viimeisintä olisin mieluusti vaihtanut viinipulloon.

• ökyä olla pitää

työttömillä olla sama liksa, edut ja toimeentulo kuin sellaisilla jotka painaa töitä aamusta iltaan ja on ehkä opiskellutkin kituuttaen vuosia päästäkseen siihen mitä nyt on. vitun sosialistit

• Köte
        ökyä olla pitää kirjoitti:

työttömillä olla sama liksa, edut ja toimeentulo kuin sellaisilla jotka painaa töitä aamusta iltaan ja on ehkä opiskellutkin kituuttaen vuosia päästäkseen siihen mitä nyt on. vitun sosialistit

Pysy siellä vitussa ja näytä taitosi Törö!

• mie naisena

sanon suorraan jot minnuu on aina ärsyttännä joku yöpaita tahi vastaava,
      tänä jouluna mie on toivonut mieheltä uuven sinipiian ja vettexpaketin
      hyötylliset lahjat on parhaita

• puotipuksu

työnantajan antamasta lahjasta! En haluis pomolta Wetteksiä enkä Sinipiikaa! Ja omalta mieheltä nämä olisivat kyllä vihon viimeset lahjat............

• matti möhköstä
        puotipuksu kirjoitti:

työnantajan antamasta lahjasta! En haluis pomolta Wetteksiä enkä Sinipiikaa! Ja omalta mieheltä nämä olisivat kyllä vihon viimeset lahjat............

naaselle paras lahja on ehottomasti
        ensinnäkkiin huumorin taju ( Ilomantsin akoilta kaikilta uupuu)
        siivousvälinneet
        ompelutarvikkeet
        ja vastuuntunto perheestä

no työnantajan ei kannata nykyimmeisille mittään antoo lahjaks
        laiskan sutjakkoo porukkoo nykyvvään

• seija 46 v / sinkku
        matti möhköstä kirjoitti:

naaselle paras lahja on ehottomasti
        ensinnäkkiin huumorin taju ( Ilomantsin akoilta kaikilta uupuu)
        siivousvälinneet
        ompelutarvikkeet
        ja vastuuntunto perheestä

no työnantajan ei kannata nykyimmeisille mittään antoo lahjaks
        laiskan sutjakkoo porukkoo nykyvvään

paras lahja ois ensiks suaha työtä ja sitten mies, semmonen kunnon mies, joka pitäs virilinä tämmösen rajaseuvun-lädyn
        ostasin ite läpnäkyvän yönpaijan ja vaikka miulla on tiukat tuulpuvun housut ja oon pyöräytellyt persusta torillain käyvessä, ei halavattu nämä lökäpöksyukot ja juntit ymmärrä vihettä

pittää lähteen tatiin tahi muuhun sivsistynnesseen kyllään miestä ehtimmään,
        vaikka semmosen tummasilimäsen ulukomuan elävän ja jättäs nämä tuppimunat tänne kylälle suu aak kahtommaan kun seija mennöö miehen kanssa aittaan

• sen vain sanon,
        seija 46 v / sinkku kirjoitti:

paras lahja ois ensiks suaha työtä ja sitten mies, semmonen kunnon mies, joka pitäs virilinä tämmösen rajaseuvun-lädyn
        ostasin ite läpnäkyvän yönpaijan ja vaikka miulla on tiukat tuulpuvun housut ja oon pyöräytellyt persusta torillain käyvessä, ei halavattu nämä lökäpöksyukot ja juntit ymmärrä vihettä

vaikka semmosen tummasilimäsen ulukomuan elävän ja jättäs nämä tuppimunat tänne kylälle suu aak kahtommaan kun seija mennöö miehen kanssa aittaan

et oo Seija yksin

• 51

Eihän ne ymmärrä naisen päälle mitään vaikka puhuvat. Mut en pysty minäkään sinun ensimmäistä toivetta täyttämään mut toiseen olisin hyvä vaihtoehto. Miten olis koeajo kysyn suoraan olen 51.v raitis mies eikä housut lökötä.

• seija 46
        51 kirjoitti:

Eihän ne ymmärrä naisen päälle mitään vaikka puhuvat. Mut en pysty minäkään sinun ensimmäistä toivetta täyttämään mut toiseen olisin hyvä vaihtoehto. Miten olis koeajo kysyn suoraan olen 51.v raitis mies eikä housut lökötä.

halavattu 51, hyvä on ehotukset muuta nuapurin Kaisa sano jotta oot Kuotta
        kypsutellään ennekun rytkäytettään

• tarjous voimassa
        seija 46 kirjoitti:

halavattu 51, hyvä on ehotukset muuta nuapurin Kaisa sano jotta oot Kuotta
        kypsutellään ennekun rytkäytettään

En tunne koko Kuottaa. Jos olet miehen puutteessa ehotus on voimassa. Mut toiset saattaa keretä ennen Seijaa vaikka naapurin Kaisa. Niin se Seija joutuu yksin kylymissään aitassa nukkumaan.

• 51

Vieläkös se Seija aitassa nukkuu. Kävikö pukki jouluna toiko vällyn jonka alla vois vaikka pussata tai harrastoo jottai muuta kivvoo. Jäikö pukin pussinpohjalle mitään.Tarjous ois vielä voimassa. Onkos Kaisa vielä sinkku.

• kale kalevantieltä

pomolle kertoilla, ei nyt mitenkkään vihjaillen tietenkään, jotta muutamat yritykset ne vievät henkilökunnan Espanjaan jouluks ja muutamat kuulemma antaa tonnin joulurahhoo
      ei ymmärrä pomo vihaseti kahtoo ja vihjailloo, jotta pitäskö semmosseenn virmaan hakkeutuu

akalle ostan joululahjaks moottorsahan, tulloo kuulommma kylymä talavi ja puita tarvihtoo

• annot kale hyvän

vinkin miun muija sano jotta pitäs Joensuuhun piästä tanssimmaan sais kuulomma likuntoo,
        mie ostan sille halaksu kirveen, siinä suap liikuntoo kun puut pilikkoo ja siinä ei kerkii suutasa soittoo akkojen kanssa kylillä

• Siis ei mitään
        annot kale hyvän kirjoitti:

vinkin miun muija sano jotta pitäs Joensuuhun piästä tanssimmaan sais kuulomma likuntoo,
        mie ostan sille halaksu kirveen, siinä suap liikuntoo kun puut pilikkoo ja siinä ei kerkii suutasa soittoo akkojen kanssa kylillä

Intran kautta. Siinä lahjat.

• .Mara.

...aina jotain pientä ja mukavaa, pellavaa, juustokori, suklaalajitelmia. Sellaista jouluun sopivaa tai hyödyllistä. me ollaan aina ostettu työnantajallekin porukalla lahja... keskikokoinen perheyritys ja tosi kiva työpaikka.

• kaffe :-)

Meijän pomo hakee jouluksi kinkut Veijo wotkinsilta. Itse saa esittää painoluokan. Me ollaan otettu 10-12 kiloinen. On muuten hyvää kinkkua ja tuoretta! Pikkujouluissa työjohtaja jakaa kaikkea pikkukivaa meille.
      Eräs akkukonemies sai värillisen minivasaran ja siihen antohetkeen liittyi paljon voimakkaita tunnetiloja :-)

Liikunta tai hierontalahjakortti olis hyvä idea.

Meidän firma tekee remontteja hyvällä porukalla.

• Kapitalistiriistäjä

annan parhaalle duunarille ehkä hammashymyn (ivallisen) ja loput saa pelkkää ilmaa...!!

Kulut on valtavat ja tuhansien eurojen edestä maksan korvauksia duunarien sössimisistä..!!! Ja lahjoja odotetaan vielä...HYI HELVETTI....!!!!!

• Pieni lahja

Saamme herkkukorin jossa on kahvia keksiä juustoja suolakeksiä konvehteja ja pullo viiniä.
      Vietämme myös pikkujoulut ruokaillen. - ei siis ryyppäjäisiä-
      Minkäänlaisia virkistysmatkoja tai muutakaan firmamme ei tunne.

Minulle tämä riittää. Onhan minulla työpaikka !

• .mari,.

Pientä ja mukavaa yhteisoloa! Parhaat pikkujoulut on juuri noin, alkoholin kanssa voi jokainen sitten sekoilla omalla ajallaan!

• Pienyritys Oy

että työntekijät keräävät kolehtin ja rahalla ostaa minulle eli firman johtajalle jotakin pientä samalla kun kiittävät mennestä vuodesta ja toivovat että saavat jatkaa monta vuotta vielä meillä!

Tämä käytäntö on minusta hyvä koska ilman minua ei työntekijöillä olisi työtä!

• Kannattaa kokeilla..

Ootko oikeesti "JOKU TYÖNANTAJA" ????? Haloo palkitse ees joskus sen tajoomasi työn tekijät!!!!!!!!!!!

• vaan joku rahallinen joulubonus :)...mutta eipä sellaisia meidän kaupunki alaisilleen jakele, ei minkäänlaista joululahjaa tule..

• juhannuspossu

joka joulu joulukinkinkun- Juhannuksena grillattavat ja juotavat. Kaikki saavat oli sitten lomautettu siihen aikaan tai ei. Hierotukset on sellainen henkilökohtainen juttu. Suurin osa paistaa sen joulukinkun ja grillaa ja juo juhannuksena. JOs ei halua alkoholia tarjoamme alkoholittoman vaihtoehdon. Valituksia tullut kinkun koosta, ovat liian isoja....

• puuroa

on se vaan kummallista ku työn antaja antaa työn tekiöilleen joulu lahjoja,eikö palkka riitä. sillon kun olin vielä töisä nii ei annttu muuta kuin lämmintä kättä ja lautallinen riisi puuroo.kyllä nyky ajan ihmiset ovat vaativia.että semmosta

• .-.

Rahallinen bonus olisi kaikista parhain. Nyt meille on ruvettu jakamaan Iittalaa, mikä on sinäsä mukava ajatus, mutta.. Kertaakaan en ole vielä käyttänyt, eli kaapissa pölyttyvät. Tänä vuonna on tulossa ulkoilutakki..

• TyöMies75
        .-. kirjoitti:

Rahallinen bonus olisi kaikista parhain. Nyt meille on ruvettu jakamaan Iittalaa, mikä on sinäsä mukava ajatus, mutta.. Kertaakaan en ole vielä käyttänyt, eli kaapissa pölyttyvät. Tänä vuonna on tulossa ulkoilutakki..

Tosta saa ilmaisen yllätyslahjan, makee palvelu - itse sain pelikonsolin:

http://www.etuposti.com

• Pirkko K

me ollaan miehen kanssa samassa työpaikassa ja meille työnantaja antoi semmoisen hieromapaketin,
      Kale sai sellaisen laitteen jolla hierotaan hartijoita ja minä sain sauvan

• hihamoto

Kyllä mielellään antaisin rahana joululahjan ja pikkujoulunkin, mutta verottajahan siihen heti iskee:(
      Joten ennemmin syödään hyvin, ollaan yhdessä ja pidetään hauskaa pikku tavaralahjan kera, kuin heitetään rahaa valtion pohjattomaan kirstuun. Myös työntekijäni ovat tätä mieltä.

• Nature75

Oikeastaan en kaipaa työnantajalta yhtään mitään. Jo siitäkin syystä, että koko joulu ei kiinnosta ei sitten vähääkään. Ja toisekseen... Olen erittäin tyytyväinen siihen, että ylipäätänsä on vakituinen ja mukava työpaikka.

• http://e10bensiini.c

• Oktaanit kohillaan
        http://e10bensiini.c kirjoitti:

http://e10bensiini.com/

Sopiiko autoosi uusi E10 bensiini?

Vapon soilta valuu tankattavaa ,eiku sankolla tankkiin.Yhtä väkevää!

• Nature75
        http://e10bensiini.c kirjoitti:

http://e10bensiini.com/

Sopiiko autoosi uusi E10 bensiini?

Enpä usko, että työnantajani haluaa E10-bensiiniä lahjaksi antaa, mutta kyllä se minun ritsaani listan mukaan hyvin sopii :)

• ingenjöör

En mie muutaku sitä vaan josko vuodenvaihteeseen kestävää määräaikaista työsuhdettani jatkettaisiin. Siin olis kiva joululahja, ei tarttis jouluna töitä hakee..

• JA EI TARVITSE

työnantajan sijoitusta

Lahja on;
      JEESUS JA HÄNEN USKONSA

SIUNATTUA JOULUN ODOTUSTA

• Nature75

*haukotus*

• palkitsee!!!!!
        Nature75 kirjoitti:

*haukotus*

Jos työnantaja on fiksu ja arvostaa työntekijoitään, niin kyllä silloin lahja on paikallaan edes jouluna. Itse ottaisin mielelläni vastaan lahjakortin hierotukseen, ihonpuhdistukseen tai jalkahoitoon tms. mitä näitä hemmotteluja nyt onkaan. En ole kiinnostunut kolmen euron suklaarasiasta tai seitsemän euron viinipullosta.

• Don donator
        palkitsee!!!!! kirjoitti:

Jos työnantaja on fiksu ja arvostaa työntekijoitään, niin kyllä silloin lahja on paikallaan edes jouluna. Itse ottaisin mielelläni vastaan lahjakortin hierotukseen, ihonpuhdistukseen tai jalkahoitoon tms. mitä näitä hemmotteluja nyt onkaan. En ole kiinnostunut kolmen euron suklaarasiasta tai seitsemän euron viinipullosta.

"En ole kiinnostunut kolmen euron suklaarasiasta tai seitsemän euron viinipullosta."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6979
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe