Nykyisen kämppikseni viikonloppuinen biletys ja kontrolloimaton ryyppääminen on alkanut pännimään jo niin paljon, että haluaisin muuttaa siistimpään ja rauhallisempaan seuraan. Tiukkapipo en todellakaan ole, mutta rajansa kaikella! Sivistynyttä ja aikuisen lailla käyttäytyvää ihmistä/ihmisiä hakusessa, eikä mitään känniääliöitä!!! Eli yksi tai useampi kämppis olis hakusessa, kriteerinä on hoitaa oma tonttisi siivoamisessa, tiskaamisessa ym. kämpän ylläpitoon liittyvissä asioissa. Ja kämppä saisi sijaita mielellään Helsingissä, ei kuitenkaan Itä-Helsingissä, sillä kouluni sijaitsee Pasilassa (mielellään suht lyhyt koulumatka). Ja tietysti luotettavuus raha-asioissa (vuokran maksu muut laskut) on välttämätöntä!!! Iältäsi saisit olla mieluiten 20-30-vuotias, sukupuolella ei ole väliä. Olen 22v ja mieheksi olen todella siisti ja pidän kämpän aina lähestulkoon "tiptop-kunnossa". Mikään kiire minulla ei kuitenkaan ole, mutta ajattelin laittaa kuitenkin asian vireille. Ajankohta voisi olla noin 2-4 kuukauden päästä. Sähköpostia en tähän vielä laita, katsastan vain löytyykö täältä samanhenkistä porukkaa. Vastaa jos mielestäsi täytit kriteerit. Vaihdetaan sitten sähköpostit ja jutellaan enemmän. Mutta vastaa vain jos täytit kriteerit, ketä tahansa en huoli kämppikseksi. Saatoin kuulostaa tässä viestissä vittumaiselta, mutta sen on tarkoitus karistaa idiootit vastaamasta tähän. Oikeasti olen todella rento kaveri, joka ei kyllä nipota turhasta. Mutta hyvän kasvatuksen saaneena ja siistissä kodissa kasvaneena vanhempieni tavat ovat periytyneet itsellenikin. Paremmin tutustuessa läppä lentää ja mun seurassa on varmasti mukava asua. Mutta eiköhän jo lopeteta tää stoori ja katotaan löytääkö kukaan itsensä tästä ilmoituksesta...
Rauhallinen ja siisti kämppis hakusessa!!!
6
960
Vastaukset
- Obe
Okei, mä oon sottanen ja juuri siksi mulla on kämpässä astian- ja pyykinpesukoneet.
24v mies, joka ei dokaile joka viikonloppu koska viettää niin paljon aikaa töissä. Neliötä tässä luukussa on 72m2, makkarit/omat neilöt n. 13-17m2 ja loput menee keittiöön ja olohuoneeseen. olohuoneesta käynti parvekkeelle ja molemmat makkarit eri puolin kämppää. Asunto suursuon kupeessa, maunulan pohjoispuolella. Bussilla pääsee pasilaan n. 14min ja pyörällä n. 10min.
Toinen huone vapaana 1.1.2010 alkaen - kämppää :)
jep, ois huone vapaana, ja kriteeritki täsmää, mut alue ei oo helsinki vaan espoo, tosin kulkuyhteydet toimii.. oon nainen ja omistan lemmikkieläimiä, jotka ovat ihan siistejä eläjiä.
- Denzel-Washington
Mistäpäin Espoota? Ja mahdutko myös suurinpiirtein mun kriteereihin? Vai tarkoititko että kriteerit täsmää molemminpuolin?
- Asunnon tarve
Denzel-Washington kirjoitti:
Mistäpäin Espoota? Ja mahdutko myös suurinpiirtein mun kriteereihin? Vai tarkoititko että kriteerit täsmää molemminpuolin?
28-vuotias työssäkäyvä nainen ja kiltti pieni tyttökoira etsivät asuntoa Espoosta tai Helsingistä. Olen rauhallinen, sosiaalinen ja osaan siivota omat jälkeni. Laita sähköpostia malin_k(at)suomi24.fi niin jutellaan lisää :)
Kuvittelisin täyttäväni kriteerisi: pidän järjestyksestä ja osaan siivota omat jälkeni, laskut olen aina onnistunut hoitamaan ajallaan ja olen 20-vuotias neito. Kämpän sijainnilla ei ole minulle sen suurempaa merkitystä, kun Helsingissä pääsee kuitenkin aika näppärästi liikkumaan. Arvostaisin suuresti kaltaistasi siistiä ja rentoa tapausta asuinkumppanina. Kerro, jos luulet että voitaisiin laittaa kamat saman katon alle. :)
- Denzel-Washington
Sori kun en oo ollu aktiivinen viime aikoina... silti edelleen kiinnostunu hyvästä kämppäkaverista. Laittakaa mailia: [email protected] niin voidaan jutella lisää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771432Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94824
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755