Tämä sarja tuli aikoinaan neloselta.
Olen yrittänyt etsiä kyseistä piirrettyä dvd:nä Suomesta, mutta ei ole vastaan tullut.
Osaisiko joku sanoa mistä tämän voisi hankkia dvd:nä tai myös kirjana? Dvd:t voivat olla myös englanniksi kunhan ne jostain saisi.
Tai jos jollain on myynnissä dvd:t ta kirja niin kiinnostunut olen!
Viestiä, mikäli myyt: [email protected]
:)
Hopeaharja - The Silver Brumby
3
2061
Vastaukset
- Kimbahh
Olen nähnyt Hopeaharjaa videojulkaisuina, joita voi lainata kirjastosta. Neloselta taisi tulla silloin englanninkielinen versio teksteillä.
En usko että Hopeaharjaa on julkaistu DVD:nä Suomessa, ties liekö kaikkia jaksoja edes dubattu suomeksi.
Googlen välityksellä ainakin löytyy ulkomaalaisia englanniksipuhuttuja DVD:tä, (hakusanalla Silver Brumby DVD)mutta on mahdollista etteivät ne aluekoodinsa takia käy eurooppalaisiin DVD-soittimiin. - 7
Samaa olen minäkin miettinyt, ja mistään eo tunnu löytyvän dvdnä suomeksi joten ei varmaan taida olla. Sääli, sillä lapsena pidin kovasti kys. sarjasta kun neloselta tuli, tosin se suomidubbi oli jotain niin kaameeta ku olla ja voi, niin kuin dubit yleensä.. Joitain vuosia sitten tais tulla taas joltain kanavalta, mutta oli suomitekstit ja enkku puhe.
Youtubessa on muutamia jaksoja pyörinyt suomeksi, ja enempi enkuksi - Hopsukkafan89
Itse myös hyvin kiinnostunut olisin tuosta dvd.stä, mutta suomeksi.
Ja kirja löytyy ainakin kirjastosta, luulen että tilaamalla saisi esim. suomalaiseen kirjakauppaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154