Taxillako kentältä keskustaan?

Harri68

Hei
Kannattaako mennä lentokentältä Barcelonan keskustaan taksilla vai millä? Mitä maksaa?

17

2201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöti

      Taxi maksaa n.25-30€.Vaihtoehtoja on myös juna tai bussi,jotka ovat huomattavasti halvempia.Taxi on kuitenkin helpoin matkalaukkujen ja lasten kanssa matkustaessa ja pääseehän sillä suoraan hotellin eteen.Ihan tosissaan,vaivaudu nyt edes vähän katsomaan kirjoituksia vähän enemmän.Vastaukset löytyvät helposti kaikkin kysymyksiisi.Kuten huomaat,ei jengi viitsi kauheasti vastailla kun kaikki tietää että nämä samat asiat on käsitelty tällä palstalla moneen kertaan.Vähän viitseliäisyyttä!!!!!!!

      • harri68

        Tsemppiä!


    • harrtza

      Moikka
      Kannattaa mennä taksilla. Maksaa noin 25-30 riippuen matkalaukkujen määrästä, sillä veloittavat myös niistä.
      Ottavat vain 4 henkilöä per taksi, koska kaikilla pitää olla turvavuöt kiinni. Tilatakseja ei juuri ole.
      Matka kestänee noin vartin ja kuskit ajavat kuin Haagert, kuolemaa halveksuen.

      mukavaa matkaa

      • helpoin tapa

        lueskelen tätä viestiketjua, minua kiinnostaa vieläkö käytäntö takseilla on sama? Meitä on 5 hengen porukka pienehköt matkalaukut. Eikö ns. tilatakseja ole ? Onko ne varattava etukäteen vai ovatko saatavilla "lenosta" myös lentoaseman edestä?


    • Galdiar

      Lentoasemalta pääsee junalla kaupunkiin. Jos on paljon kantamuksia, niin matkanteko päätepysäkiltä voi olla hankalaa. Sanoisin, että jos hotelli on hiemankin etäällä päätepysäkiltä, niin kannattaa ottaa taksi. ne ovat hieman halvempia kuin Suomessa. Eli minun kriteerini on hotellin sijainti. Lentokentän sivuilta löytyy ohjeet junaa varten.

    • ....

      Jos päädytte taksiin niin ottakaa vaikka tuloste hotellinne tiedoista, taksikuskit eivät juurikaan osaa englantia mutta saavat kyllä selvän kirjoitetusta tekstistä ja vievät oikeaan paikkaan. Sama juttu paluumatkalla, varmistakaa mistä terminaalista kone lähtee, niin osutte heti oikeaan kohtaan lentoasemalla. Meillä vuosi sitten 3 naista 3 matkalaukkua lentokentältä keskustaan hiukan Placa Catalunyasta eteenpäin maksoi n. 33 euroa.

      • Barseturisti

        Mulle osui taksi, joka osasi saksaa.


      • metfursti
        Barseturisti kirjoitti:

        Mulle osui taksi, joka osasi saksaa.

        Ai, mitä kieltä se kuski puhui?


    • 975027502

      lentokenttäbussit menee kentän edestä n puolen tunnin välein, pysähyy kentän edessä useammassa paikassa! keskustaa maksaa noin 5e /naama. keskustasta saat kyllä taksin jos hotelli kauempana!

    • harri68

      Taksit eivät ota kuin neljä kyytiin, ei edes pieniä lapsia. Aerobus nopea ja maksaa 5 euroa/sivu. Tavallisella bussilla pääsee esim. plata cataloniasta hotellille. Maksaa 1,4 euroa sivu.

      • matkaaja--

        Kannattaa mennä junalla jos hotelli vaan sijaitsee niin että on lyhyt matka juna asemilta. juna ei maksa kuin 2,30


      • ritola itte
        matkaaja-- kirjoitti:

        Kannattaa mennä junalla jos hotelli vaan sijaitsee niin että on lyhyt matka juna asemilta. juna ei maksa kuin 2,30

        Kannattaa mennä kävellen, pääsee ihan oman hotellin eteen eikä maksa kuin 0 €uroa


    • ***

      bussilla makin menisin ja sitten vaikka tarvittaessa ottaisin taksin siita placa catalunyalta. Ja niita busseja menee kentalta useemmin kun puolen tunnin valein, kaytannossa saatat joutua odottamaan 5 minuuttia.

      yks juttu vaan, taa patee tietty joka paikassa muuallakin, mutta kun otat taksin, niin kysy jo lahtiessa mita maksaa, etenkin jos otat sen lentokentalta. muuten voi kayda niin etta maksat 50e siita matkasta.

      • 25€

        Ja höpö höpö.Koskaan en ole joutunut maksamaan 50 €,vaikken ole ikinä kysynyt etukäteen hintaa.Aina on ollut 25-30 €.Jos olet itse sen verran maksanut,täytyy suoraan sanoa että olet hölmö turisti.


      • Hölmö turisti
        25€ kirjoitti:

        Ja höpö höpö.Koskaan en ole joutunut maksamaan 50 €,vaikken ole ikinä kysynyt etukäteen hintaa.Aina on ollut 25-30 €.Jos olet itse sen verran maksanut,täytyy suoraan sanoa että olet hölmö turisti.

        ja maksoi neljäkymppiä.


      • bc
        Hölmö turisti kirjoitti:

        ja maksoi neljäkymppiä.

        32,50 Santsilta lentokentälle la-aamuna 15.5. klo5.00 maksoi auto, hotellin respa tilasi ja sanoi hinnan olevan 30-35 . Ystävällien kuljettaja,osasi pari sanaa englantia.. ja ajoi kuin hagert!!!


      • Satunnainen matkaaja
        bc kirjoitti:

        32,50 Santsilta lentokentälle la-aamuna 15.5. klo5.00 maksoi auto, hotellin respa tilasi ja sanoi hinnan olevan 30-35 . Ystävällien kuljettaja,osasi pari sanaa englantia.. ja ajoi kuin hagert!!!

        Barcelonalainen (nais)taksikuski pystyy puhumaan kännykkään, selailemaan karttaa ja ajamaan autoa yhtä aikaa. Niillä on ilmeisesti kolme kättä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe