Hävettä olla rakastunut!!!!

kakkoskeiju

Mieheen joka on luuseri. Pettää vaimoaan ja minua. Kaverit ovat aina sanoneet jätä hänet. En vaan voi. Haluaisin kertoa hänen vaimolleen kuinka paha mies hänellä on, en vaan voi, kun mies menettäisi kodin ja minä en voisi ottaa vastuuta hänestä, mies on sentään jo 43....ja mielestäni vanha olemaan minulle uskollinen.

35

2944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kynyne

      mikä jätkä!potki munille sitä kyrpää!

    • tilanteessa

      pitääkin hävettää. Jos tietää tekevänsä väärin ja tyhmästi, on aivan luonnollinen reaktio tuntea häpeää. Eli, ei mitään hätää, kannat häpeäsi, jos et käytöstäsi pysty muuttamaan. Kumpi lie vaikeampaa.

      • kynyne

        etkö potki munille sitä kyrpää!


    • vaimoaan kylläkin.

      Koska et miehen eron jälkeen halua miestä asumaan luoksesi, uskottelet itsellesi olevasi riippuvainen miehertä.

      • kynyne

        vieläkään ole potkinut munille sitä kyrpää?


      • kynyne
        kynyne kirjoitti:

        vieläkään ole potkinut munille sitä kyrpää?

        munille sitä kyrpä jätkää!


    • Paskapään

      Munille

      • kynyne

        nahjus,potki munille sitä kyrpä jätkää.


      • kynyne
        kynyne kirjoitti:

        nahjus,potki munille sitä kyrpä jätkää.

        palleille sitä kyrpä jätkää!


      • kynyne
        kynyne kirjoitti:

        palleille sitä kyrpä jätkää!

        sitä kyrpää jätkää kunnolla kasseihin.


      • ha ha a
        kynyne kirjoitti:

        sitä kyrpää jätkää kunnolla kasseihin.

        Varatun miehen kanssa ha ha ha h aa...


    • Kerran huiputettu

      Mene miehen ja vaimon luo ja kaikki. Totuus vain on oikeen. Saat ikuisen rauhan.

      • kynyne

        sanonut että,potki sitä kyrpää munille.


      • kynyne
        kynyne kirjoitti:

        sanonut että,potki sitä kyrpää munille.

        sitä kyrpä jätkää munille!


      • Aloittaja petetty
        kynyne kirjoitti:

        sitä kyrpä jätkää munille!

        Hän pitää minua vain pilkkanaan, leikkii haluavansa.


    • Petetty +++++++

      Potkua munille, saatanan paska

      • ÄLÄ HELVETISSÄ POTKASE! Silloinhan se mies voi menettää lisääntymiskykynsä.


      • Siinä se on
        ramipussinen kirjoitti:

        ÄLÄ HELVETISSÄ POTKASE! Silloinhan se mies voi menettää lisääntymiskykynsä.

        Hänellä ei ole enää lisääntymiskykyä.


    • Tuollaista suhdetta sietääkin hävetä. Hanki ikäisesi poikaystävä.

    • jk

      vai nin

      • Ketjun aloittaja

        Kipu kynnys on ylitetty ja olen valmis kertomaan vaimolle, mikä pettäjä luuseri hänen mies on.


    • 00

      Miksi sinä sen tekisit? Eikö se kertominen olisi miehen velvollisuus?
      Vai kuulutko siihen kakkosten kastiin, jotka näin luulevat saavansa miehen itselleen?
      Vai sekö sinua suututtaa, kun mies ei "valitsekkaan" sinua, vaan haluaa jatkaa vaimonsa kanssa edelleen?
      Totta myös se, että itsekkin olisin aikoinani halunnut saada miehen petturuuden selville aiemmin kuin itse sen sitten sain. Muutamat tuttavat siitä tiesivät, mutta eivät kertoneet. Ja se tuntuu hävettävälle, kun itse ei ole miestä itsellään voinut pitää. Tosin ei mies sen kakkosenkaan luo ole mennyt. Mutta tehköön mitä haluaa nyt.

      • ikävää ja totta

        Miksikö? Olin rahanappula jota käytettiin hyväksi.
        Mies ei kerro koska katto menee pään päältä.
        En halua pelimiestä itselleni.
        Jatkakoon vaimon kanssa. Vaimolla vaan pitäisi olla oikeus tietää miehen toisista naisia.
        Olen loukkaantunut ja rikki, kun mies ei voi kertoa olevansa tapapettäjä,
        kertoo rakastavansa kuitenkin käyttää hyväkseen taloudellisesti.


    • mies rakastaa vaimoa

      sinä lutka - pois prk.

      • Sivullinen mies

        Jos mies rakastaa vaimoa, ei hän petä.


      • kynyne
        Sivullinen mies kirjoitti:

        Jos mies rakastaa vaimoa, ei hän petä.

        Potku munille.


      • -kick-
        kynyne kirjoitti:

        Potku munille.

        kynyne puhuu asiaa!!!!!!!! :))))) Hyvä kynyne, kynyne rulaa!!!!!


    • äly hoi

      En katselisi tuollaista miestä päivääkään, pettää vaimoaan ja sinua ja sitä kolmetta siinä samassa.... Tuskin tuosta muuttuukaan.

      • liattu enkeli

        En katselisi miekään, sylettäviä ja tautisia kaikki mieshuorat. ainakin yksi täältä leprasta


    • kärkipotkuvsbanaani

      Mites kynyne, oisko jotain mitä pitäs tehdä ? :))

    • Tuttu?

      Oletko sie törmännyt Timoon? Nyt 45v ja asustelee karjalan suunnas?

    • yök.

      salainen huora.

      • yäk.

        salainen inhottava huo.a


      • y
        yäk. kirjoitti:

        salainen inhottava huo.a

        ......kynnysmatto.


    • olipa vanha viesti

      Kuvittelitko olevas ainoa jos jo muijaansa pettää niin miksei sitten sua? Jos sen jolleki pitää olla uskollinen niin muijalleen ei sulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe