Haluaisin tehdä vapaaehtoistyötä (länsi) Helsingissä, mutten ole löytänyt sopivaa kohdetta. Olen opiskelija, joten en haluaisi sitoutua mihinkään liikaa, sillä opiskelu vie muutenkin paljon aikaa. Olen yrittänyt etsiä mm. helsinki.suurellasydamella.fi sivustolta, mutta suurin osa on "seuraa vanhukselle" -tyyppisiä ilmoituksia, mitkä mielestäni ovat erittäin tärkeitä, mutta velvoittavat säännöllisiin tapaamisiin. Toki vanhusta voisi tavata erittäin harvoinkin, mutta tämä ei tietenkään olisi mukavaa avun kohteelle.. Haluaisinkin esimerkiksi osallistua erilaisiin talkootöihin, tempauksiin tai tapahtumiin. Varsinkin näin joulun alla on tullut tunne, että haluaisi auttaa.. Tai esimerkiksi uutena vuotena. Tietääkö kukaan mitään tapahtumaa esimerkiksi köyhille, jonne voisi mennä avustamaan? Olisi myös mielenkiintoista kuulla kokemuksia vapaaehtoistyöstä. Kiitokset kaikille, jotka jaksavat vastata:)
Apua?
5
720
Vastaukset
- Lehtolainen
Teetkö ainoastaan vapaaehtoista työtä (Länsi) Helsingin alueella?
- :)
Asun sillä seudulla, joten olisi helpointa löytää vapaaehtoistyötä ainakin melko läheltä sitä aluetta
- Apua tarvitsevat
Kuinka sinuun saa yhteyden ??
Vapaaehtoistytä olis tiedossa- :)
Olisi mielenkiintoista saada tietää eri vaihtoehdoista tehdä vapaaehtoistyötä. S-postiosoitteeni on [email protected], jos vaikka löytyisi jotain sopivaa..
- Ekomatkaaja
Moi,
Näin joulun alla on ainakin Unisefilla ollut vapaaehtoistyötä esim. heidän korttien myynnissä eri paikoissa. Apu on varmasti tervetullutta lyhyenkin aikaa. Olen ollut kerran korttimyynnissä, ja se oli ihan hauskaa.
SPR:n keräyksiin voi osallistua vapaaehtoisena. Keräämällä muutaman tunnin rahaa, saa enemmän aikaiseksi kuin että lahjoittaisi itse kympin tai kaksi.
Jos et käynyt vapaaehtoistyön messuilla, niin kannattaa kuitenkin katsoa messuille osallistuneet organisaatiot, sillä näillä kaikilla on ymmärtääkseni jotain vapaaehtoistyötä tarjolla:
http://www.kansalaisareena.fi/menumessut/index.php?sivu=esittelyssa09
Osoitteesta http://www.verkostopalvelu.fi/ löytyy kaikenlaista muutakin puuhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974