Rintaliivit ja pikkuhousut?

Tiina...

Paljonko näitä on syytä varata mukaan? Pitääkö olla kaikki urheilurintsikoita vai voiko vapaa-ajalla pitää kevyempiä?

Entä pitääkö teltassa nukkua rintaliivit päällä vai ehtiikö ne pukea, jos tulee hälytys?

8

1076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alik Hyvönen

Ymmärtääkseni intissä on jaossa intin omia, maastokuvioituja rintaliivejä ja pikkuhousuja.

Tässä poikien kanssa teltassa pidettiin äänestys, ja enemmistö oli sitä mieltä, että nukkuisit ilman rintaliivejä. Aina ne ehtii pukea ja riisua, sillä hälytyksiä on maksimissaan vain seitsemän kertaa yössä.

• jokuvuan..

..ei ne jätkät mihinkään karkaa ennen kuin olet saanut liivit ja paidan päälle.

• visvajuustomuna

Sun pimppas muuten on ihan visvassa jos et kahteen viikkoon pääse sitä pesemään.

• ohi on

No pikkuhousuja kannattaa ainakin ottaa mukaan sen verran, että selviää kahdesta tai huonossa tapauksessa kolmesta ensimmäisestä viikosta ennenkuin lomille pääsee ensimmäisen kerran. Sen jälkeen sitten onkin helpompaa, kun ajoissa saa tietää milloin joutuu viikonloput olemaan kiinni ja osaa varautua. (Itse varauduin kahteen ensimmäiseen viikkoon ja kyllähän sen kolmannenkin joutui sitten heti perään tietenkin siellä olemaan...)

Voi pitää vaikka aina normaaleja rintsikoita jos haluaa, ei sitä kukaan siellä vahtaa. Itse pidin kuitenkin urheilurintsikoita aina, koska ovathan ne mukavemmat päällä ja eivät ainakaan korosta tissejä, niin ei saa pojilta kuulla sen suurempia kommentteja asiasta :)

Jos leireillä tulee hälytys, ni eihän siinä muutenkaan kauheasti kerkeä mitään pukemaan, joten ihan hyvin voi sitten olla vaikka sen ajan ilman liivejä, jos ne kerta on pakko yöksi ottaa pois. Mielestäni urheilurintsikoissa nukkuminen ei kuitenkaan sen kummemmalta tuntunut kuin ilmankaan.

• HaaraSaara

Olin leirin kaunokainen ja pojat näki minusta märkiä unia. Nyt siviilissä olen vaan se sama ruma mitäänsanomaton saara

• pomppien...

meinaako rouva tosiaan, että isotissisen tyttelin pitäisi juosta puolustusasemiin ilman rintsikoita. voipi olla aika kivulias kokemus.

• ohi on
        pomppien... kirjoitti:

meinaako rouva tosiaan, että isotissisen tyttelin pitäisi juosta puolustusasemiin ilman rintsikoita. voipi olla aika kivulias kokemus.

jos se kerta niin helvetin kivuliasta on niin parempi sitte nukkua rintsikoitten kanssa. urpo. en mä kenenkää ole käskenyt juosta ilman rintsikoita, sanoinpa vain, että voi juosta, jos on pakko nukkua ilman, koska niitä tuskin kerkeää pukemaan. OMA VALINTA.

jos on isotissiselle niin kauhean vaikeaa kaikki, niin turha edes armeijaan lähteä :D huh huh

• oksetti
        ohi on kirjoitti:

jos se kerta niin helvetin kivuliasta on niin parempi sitte nukkua rintsikoitten kanssa. urpo. en mä kenenkää ole käskenyt juosta ilman rintsikoita, sanoinpa vain, että voi juosta, jos on pakko nukkua ilman, koska niitä tuskin kerkeää pukemaan. OMA VALINTA.

jos on isotissiselle niin kauhean vaikeaa kaikki, niin turha edes armeijaan lähteä :D huh huh

jokaisen oma asia on huolehtia vaatteistaan ja ne mitkä päälle käyvät on hyvä kyllä joka poika ja tyttö tietää mitä vaatteitten ALLA on kypsää ihmistä osoittaa se ettei sex tule mieleen tosi tilanteissa ensin työ sitte huvi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      86
      3182
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3133
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      213
      2628
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2245
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      31
      1579
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1436
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1433
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1294
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13