Mutta ei kamppulasta.....

sivusta lueskeleva

Minkälainen paikka on tämä kamppula kun viime aikoina on usein ollut asunnon etsintä-ilmoituksia lehdessä ja ilmoitetaan että kaikki käy mutta ei kamppula....sinne ei näköjään haluta asumaan millään.

15

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarianne2009

      Koska ne ketkä haukkuvat, eivät tiedä mistä puhuu. Kyllä Kamppula on ihan samanlainen alue kuin muutkin paikat Porvoossa, ei ne pahimmat rikokset (kuten puukotukset!) täällä tapahtuneet. Ainut lievä miinus autottomalle toki on, että on matkaa kaupunkiin, tosin se korjantuu sillä että bussit kulkevat puolen tunnin välein. Autoilijalle taas harmistusta aiheuttaa parkkipaikkojen vähyys, kun koko alue on pysäköintikiellossa, siis kaikki tienposket ym.
      Olen asunut itse monta vuotta täällä ja ihan hyvä paikka on, kaikki palvelut lähellä, paitsi pankki.
      Kannattaa vaan pitää tavaroista hyvää huolta, koska täälläpäin varastetaan aika paljon, en tiedä johtuuko mustalaisista vai siitä, että muka on juoppoja (ei enempää kuin muualla). Epäilen ensimmäistä vaihtoehtoa.

    • 17+13

      jonkun on vaan oltava huonoin
      Porvoossa se on Gammelbacka

      • valittaja

        Kamppulasta on erittäin vaikea myydä asuntoa, aina tulee esiin alueen rauhattomuus. Sieltä asunnon myymistä pidetäänkin eräänlaisena nuoren välittäjän tulikokeena, ikäänkuin lopputyönä voi antaa näytön ammattitaidosta kun myy asunnon kamppulasta.


      • Eipä
        valittaja kirjoitti:

        Kamppulasta on erittäin vaikea myydä asuntoa, aina tulee esiin alueen rauhattomuus. Sieltä asunnon myymistä pidetäänkin eräänlaisena nuoren välittäjän tulikokeena, ikäänkuin lopputyönä voi antaa näytön ammattitaidosta kun myy asunnon kamppulasta.

        Ole jäännyt vielä yhtään asuntoa myymäti,ja jos täällä ei asunto mene kaupaksi on vika välittäjässä.
        Siis ammattitaidottomuutta,ja sitä on aika paljon,kun yritetään myydä kaikilla muilla nimillä OP on ainoa
        välittäjä mikä uskaltaa mainita ilmoituksissaan kamppula.


      • hönskä
        Eipä kirjoitti:

        Ole jäännyt vielä yhtään asuntoa myymäti,ja jos täällä ei asunto mene kaupaksi on vika välittäjässä.
        Siis ammattitaidottomuutta,ja sitä on aika paljon,kun yritetään myydä kaikilla muilla nimillä OP on ainoa
        välittäjä mikä uskaltaa mainita ilmoituksissaan kamppula.

        Antakaa Jutta Kaksoselle. Se kyllä uskaltaa suoltaa myyntipuhetta totuuden vierestäkin.


    • Vaiteleva paikka

      asuinalue.Monta kansallisuutta.On Somaleja,venäläisiä,eestiläisiä,romanialaisia,mustalaisia,ruotsalaisia,vietnamilaisia ym.Ohjelmaa löytyy.Perheriitoja,tappeluja,yöllistä kännäämistä,paikkojen sottaamista YM,YM

      • kuitenkin

        Samaa suosioo ole joka asuinpaikassa,niistä ei vain puhuta mitään,kamppulassa jos joku pieraiseekin
        kovenpaa jopa siitä mainitaan paikallisessa aviisissa siis Uusimaassa.


      • kamppulankundi
        kuitenkin kirjoitti:

        Samaa suosioo ole joka asuinpaikassa,niistä ei vain puhuta mitään,kamppulassa jos joku pieraiseekin
        kovenpaa jopa siitä mainitaan paikallisessa aviisissa siis Uusimaassa.

        Mielenkiinto taitaa olla enempi noissa savimajoissa -eiku linnoissa- niissä on se huiputuskerroin isompi.


      • kebbana

        Gammelbaca ei ole SUOMEN ainoa kylä jossa on maahanmuuttajia "pakolaisia" RASISTIT saa vetää itsensä hirteen


      • Tässä näkee
        kebbana kirjoitti:

        Gammelbaca ei ole SUOMEN ainoa kylä jossa on maahanmuuttajia "pakolaisia" RASISTIT saa vetää itsensä hirteen

        Taas Porvoolaisten ahdasmielisyyden.Eihän tänne saisi kukaan muuttaa,oli pakolainen tai kuka vaan
        jos kysyy sinne tulosta heti vastataan "älä muuta"mitä lie pelkäävät.


      • KOETTU ON
        Tässä näkee kirjoitti:

        Taas Porvoolaisten ahdasmielisyyden.Eihän tänne saisi kukaan muuttaa,oli pakolainen tai kuka vaan
        jos kysyy sinne tulosta heti vastataan "älä muuta"mitä lie pelkäävät.

        Jos olet muuttamassa pois kamppulasta niin huomaat että sekään ei ole helppoa, vuokraisäntä katsoo karsaasti heti kun kuulee edellisen osoitteen !!


      • olis nuijalla töitä
        KOETTU ON kirjoitti:

        Jos olet muuttamassa pois kamppulasta niin huomaat että sekään ei ole helppoa, vuokraisäntä katsoo karsaasti heti kun kuulee edellisen osoitteen !!

        Täällä alkuperäisasukkaat ovat eläneet enemmän tai vähemmän sovussa iät ja ajat. Tänne muuttaneet ovat nyt sitten isoon ääneen vaatimassa, ruotsinkieli pitää lakkauttaa, ei saa lohkoa tontteja, ei saa valita ravintoloitsijaa, ei saa tehdä sitä tai tätä. Miksi ollaan ylipäänsä tänne tultu jos heti tarvii olla neuvomassa miten täällä tästälähtien pitää olla tai käyttäytyä kun olemme saaneet teidät vastaanottaa?


      • PÅlle R
        olis nuijalla töitä kirjoitti:

        Täällä alkuperäisasukkaat ovat eläneet enemmän tai vähemmän sovussa iät ja ajat. Tänne muuttaneet ovat nyt sitten isoon ääneen vaatimassa, ruotsinkieli pitää lakkauttaa, ei saa lohkoa tontteja, ei saa valita ravintoloitsijaa, ei saa tehdä sitä tai tätä. Miksi ollaan ylipäänsä tänne tultu jos heti tarvii olla neuvomassa miten täällä tästälähtien pitää olla tai käyttäytyä kun olemme saaneet teidät vastaanottaa?

        Enemmistö on kuitenkin suomenkielistä niin miksi pitää yllä jotain historiallista kaksikielisyyttä jos ei kolmatta virallista kieltäkään ylläpidetä.
        On kallista pitää yllä kaksikielistä järjestelmää, katso esim. paljonko on kulut oppilasta kohden verrattuna ruotsinkielinen koulu ja vertaa suomalaiseen kouluun....toki jos on varaa omassa pussissa niin siitä vaan ja onhan se hienoa tavata suomalaisia jotka ei osaa suomea 2000 luvulla kultturihistoriallisessa kaupungissa.
        Tuskin ainoastaan ne jotka ovat muuttaneet ovat vaatimassa jotain, kyllähän järkisyyt ja taloustilanne jo puoltaa tiettyjä asioita mutta rkp jyllää porvoossa, valitettavasti!
        Ainoa varma asia on muutos ja kuten tilityksestä voi päätellä niin et ole valmis mihinkään muutokseen.
        Onko kaipuuta töihin vai miksi kirjoitat tuolla nimimerkillä?


      • kyl olis nuijalla. .
        PÅlle R kirjoitti:

        Enemmistö on kuitenkin suomenkielistä niin miksi pitää yllä jotain historiallista kaksikielisyyttä jos ei kolmatta virallista kieltäkään ylläpidetä.
        On kallista pitää yllä kaksikielistä järjestelmää, katso esim. paljonko on kulut oppilasta kohden verrattuna ruotsinkielinen koulu ja vertaa suomalaiseen kouluun....toki jos on varaa omassa pussissa niin siitä vaan ja onhan se hienoa tavata suomalaisia jotka ei osaa suomea 2000 luvulla kultturihistoriallisessa kaupungissa.
        Tuskin ainoastaan ne jotka ovat muuttaneet ovat vaatimassa jotain, kyllähän järkisyyt ja taloustilanne jo puoltaa tiettyjä asioita mutta rkp jyllää porvoossa, valitettavasti!
        Ainoa varma asia on muutos ja kuten tilityksestä voi päätellä niin et ole valmis mihinkään muutokseen.
        Onko kaipuuta töihin vai miksi kirjoitat tuolla nimimerkillä?

        Miksi enemmistön pitäisi ajaa alkuperäiset Porvoolaiset nurkkaan vain siksi että heitä on nyt enemmän? Ruotsilla mentiin porvoonseudulla ruotsinvallan aikana, venäjänvallan aikana mutta nyt se haluttaisiin lopettaa joidenkin ummikojen toimesta. Gammelbacka rules.
        Asiat tuli hoidetuksi ennen enemmistön avustustakin joten kai ne hoituisivat jatkossakin ilman painostusta ja vaatimisia. Yhteistyö sopisi aloittaa.
        Ruotsinkieliset ovat yleensä kaksikielisiä joten samaa voi suositella enemmistöllekin. En ole havainnut että ruotsinkieliset eivät periaatteesta puhuisi suomea, päinvastaisia tapauksia on tullut vastaan. Kotonaanhan jokainen voi tehdä olonsa kotoisaksi pakkoko se on vakiintuneitä käytäntöjä muuttaa jos ne ovat toimivia. Muutosten tulisi olla hallittuja. Vanha sanonta pitänee edelleen paikkansa, iso laiva kääntyy hitaasti mutta uppoaa nopeasti, joten veneenkeikuttajia ei kaivata.
        Työuraa on takana neljäkymmentä vuotta ja jäljellä kolme joten yritetään mennä näillä.


      • kuultu ja nähty
        kyl olis nuijalla. . kirjoitti:

        Miksi enemmistön pitäisi ajaa alkuperäiset Porvoolaiset nurkkaan vain siksi että heitä on nyt enemmän? Ruotsilla mentiin porvoonseudulla ruotsinvallan aikana, venäjänvallan aikana mutta nyt se haluttaisiin lopettaa joidenkin ummikojen toimesta. Gammelbacka rules.
        Asiat tuli hoidetuksi ennen enemmistön avustustakin joten kai ne hoituisivat jatkossakin ilman painostusta ja vaatimisia. Yhteistyö sopisi aloittaa.
        Ruotsinkieliset ovat yleensä kaksikielisiä joten samaa voi suositella enemmistöllekin. En ole havainnut että ruotsinkieliset eivät periaatteesta puhuisi suomea, päinvastaisia tapauksia on tullut vastaan. Kotonaanhan jokainen voi tehdä olonsa kotoisaksi pakkoko se on vakiintuneitä käytäntöjä muuttaa jos ne ovat toimivia. Muutosten tulisi olla hallittuja. Vanha sanonta pitänee edelleen paikkansa, iso laiva kääntyy hitaasti mutta uppoaa nopeasti, joten veneenkeikuttajia ei kaivata.
        Työuraa on takana neljäkymmentä vuotta ja jäljellä kolme joten yritetään mennä näillä.

        Kun hampaaton juoppo hurri puhuu ruotsia...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe