näitä ja niitä

Läpi harmaan arjen
siltojen yli
polkujen,teiden
monien tuskaisten taipaleiden

suven myötäisissä tuulista
syksyisistä vastatuulista

kohden talven valkeaan lumivaippaan

kietoutuu ajatuksien mietteet
kuin kehää kiertäen

että mistä tyyneytensä löytäisi

ulkoinen kello tik tak
sisäinen kello tak tik

aika tikkaa
ja aika takkuaa

etsimässä,saamatta
löytämättä tyyssijaansa

vain pilkahduksia
hetkisiä välähdyksiä
hämäryyden kajoa

viikko aattoon
sisäiset portit viimalle avoinna
ulkoiset portit portittamatta

... avoinna ilman rajojaan ...
- levällään -

... tää on nyt taas näitä
että niitä ennen;

- Uuden tuloaan !

9

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Mistä sitä löytäisi edes hippusen tyyneyttä tähän helkatin hässäkkään...!

      Runosi kulki rajoillani - ja minä tykkäsin =)

      • Tämä kuin tuo edellinenkin oli kuin hihasta vedetty
        ja kuin "väkivalloin...pakolla"ympätty,asenteella että
        jotain siansaksaa on nyt tultava.

        Tarkoituksellani joskus näitä teen että jo aloittaessani
        en tiedä edes suuntaa kuin ajatustakaan,mikä on
        lopputulos ja tuohon edelliseen olen itse kyllä hyvinkin
        tyytyväinen,sillä siinä oli jotain juonen tynkäänkin kun
        taas tässä ei niinkään - mutta - kuitenkin
        ... epävarmaan tilaan jopa osuvakin ... että hei onko
        kaikki kotona periaatteella --- humoristisesti.

        Oikeaan osuit - tyhjyyden hässäkkää - no ehkä tarkoitit
        toisenlaista hässäkkää ja hyvin sopii sekin tähän.

        Yllätys minulle että tykkäsit,ei sitten ihan limbo mutta
        tätä aloittaessani että piti tulla eräs Juhlallinen
        tosikertomus,kun nyt rahkeet eivät sinne yltäneet,niin
        tein sitten ja väänsin tämän - päinvastaiseksi.

        No niin että voi tätä selityksen sumaa mutta näin
        virkeänä tulee kuin luoti ladatun aseen piipusta
        ja vielä todenmukaisena Sinulle.

        Toivon Hyvää Päivää Sinulle...älä uuvuta itseäsi
        ennen Joulua - virkisty pakkasessa välillä.


    • Minanoita

      Täällä jouluressistä kärsivä noita yrittää väsyneenä
      pidellä kultalankoja käsissään- eikä mistään tule yhtikäs mitään-

      -uusivuosi sais ohittaa joulun-mä en kestä-

      Mahtava runo sinulta!

      • korppi1

        Kiire kiireisen kiireisemmäksi saa,
        hätä hätääntynyttä hädistää,
        tressi tressaantunutta kiristää,
        mikä tähän voisi auttaa?

        Kuiskaus kuuntelemaan pysähdyttää.
        Hipaisu kosketusta odottamaan.
        Hymy lämmöllänsä seisauttaa,
        huomaat
        ei kiire ole minnekään.

        Kaikki hoituu kyllä ajallaan,
        sujuvat omalla painollaan.
        Istahda ja huokaise,
        ympärillesi hetki katsele.
        On maailma jo kiirettä
        tulvillaan,
        tehdään joulua rauhaisaa...

        No ei ehkä sopinut minun kuhmuraiseen nokkaani, mutta yrittänyttä ei laiteta....=)


      • Mitenhän voisit kiireitäsi edes hivenen hellittää mutta
        selvää selvempääkin on että juuri naisilla ovat sellaiset
        ajat ... miehet,ainakin minä tunnen Teidän puolestan
        suurta myötätuntoa,siitä työmäärästä mitä joudutte
        tekemään ... ei me miehet siihen pystyttäisi

        ja siitäkin - Kiitos kuuluu Teille - ... huom.tämä EI ole
        sitten mitään sanahelinää.

        Minun kyhäelmäni ei ole mitään,vaan raapaisua
        arjen kamareihin... siivotaan tämäkin moska pois
        kuljeksimasta ja toisia ärsyttämästä ... katos minun
        itsetuntoni tämän sallii näin helposti.

        Kiitos -
        lempeälle noidalle,joka jo lapsena ( pienenä )
        unena minua pelotteli ... tietänet !


      • ... no niin näinhän tässä taisi ratsia käydä kun
        vastineeni meni toiseen osoitteeseen ...

        Otan valituksia vastaan 24t/vrk,kaikissa
        osoitteissani !

        Yritä kestää kuin sietää-kin.

        Kiitos.


      • korppi1 kirjoitti:

        Kiire kiireisen kiireisemmäksi saa,
        hätä hätääntynyttä hädistää,
        tressi tressaantunutta kiristää,
        mikä tähän voisi auttaa?

        Kuiskaus kuuntelemaan pysähdyttää.
        Hipaisu kosketusta odottamaan.
        Hymy lämmöllänsä seisauttaa,
        huomaat
        ei kiire ole minnekään.

        Kaikki hoituu kyllä ajallaan,
        sujuvat omalla painollaan.
        Istahda ja huokaise,
        ympärillesi hetki katsele.
        On maailma jo kiirettä
        tulvillaan,
        tehdään joulua rauhaisaa...

        No ei ehkä sopinut minun kuhmuraiseen nokkaani, mutta yrittänyttä ei laiteta....=)

        Hitsi - kun vastineeni menee kuin lastu merihädässä
        ja suunta tuntematon...

        ... kuhmuraista on täälläkin että pistetään
        puoliksi ja poltetaan rauhanpiippua yhdessä...

        ... kyllä tuo Sinun loppurepliikkisi osuikin
        niin oikeaan - myös tänne...minulle.

        Kiitos ... ja korpille syötävää näin
        pakkasella että tarkenee.


    • Tämä on selvästi vähän samalla tunnelmalla
      ladattu, kuin oma runoni!
      Sinä sait pujautettua onneksi "toivon" tuonne loppuun.
      Hyvä, siihen pitäisi aina pyrkiä.
      Positiivisuus on ihana piirre:)

      • Joten kenties soudellaan samoilla aalloilla
        kuin "mickey mockey" merihädässä ja kaikilla
        on niin surkeaa,mitä nyt välillä joku käy

        lohduttelemassa että kyllä se siitä...
        meillekin kunniankukko aamulla laulaa.

        Positiivisuutta yöhösi kuin aamuusikin.

        Kiitos Sinulle !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe