Tämä on sitten eka kirjotukseni tänne, antakaa palautetta ja jos se on positiivista, kirjoitan toki lisää..
Mulla oli päälläni kokovartaloasu, lateksista tehty. Sen kaula-aukko oli niin avonainen, että se peitti ainoastaan nännit. Rintojen kohdalla asussa oli pienet push-upit, niin, että asu kohotti pieniä rintojani tyrkylle yläspäin. Haaroissa oli aukko, jotta kaksi pientä reikääni, karvaton ja juuri ajeltu sileä pillu ja tiiviisti supussa oleva peräaukko olisivat käytettävissä vaikka asu olikin päälläni.
Siinä mä seisoin asu päälläni Jonin edessä. Mun pitkät mustat hiukset oli laitettu osittain korkealle ponihännälle, niin, että mulla oli myös vapaita hiuksia. Näin mun hiukset näyttivät paljon massiivisemmilta kuin oikeasti olivatkaan. Mun siömät olivat pienet viirut kaiken sen kajaalin keskellä, huulet oli maalattu tummiksi. Joni oli halunnut mun näyttävän tänään vähän erilaiselta, siksi se oli ostanut mulle tän puvunkin. Mä tiesin, että se halusi alistaa mua, ja mä tykkäsin siitä todella paljon. Mistään muusta en pitänytkään niin kovasti kuin että mies käyttäisi mua mielensä mukaan. Mutta hyvin usein Joni meni mielestäni liian pitkälle, ja pisti mut kärsimään tosissaan, vaikka en olisi halunnut. Siksi mua vähän pelotti, mitä se oli täksi kerraksi keksinyt. Alistaisiko se ihan leikillään vai aivan tosissaan...
Joni tuli hitaasti kävellen luokseni ja kiersi hitaasti mun ympärillä. Mä tunsin itseni niin pieneksi se saartaessa mua, olihan Joni mua 30 senttiä pidempi, yli 190 senttinen raavas mies. Mä melkein saatoin tuntea jopa sen katseen mun selällä, perseellä ja rinnoilla. Se antoi kätensä liukua mun vartalon ympäri samalla kun käveli mua ympäri. Yht´äkkiä se tarrasi mua hiuksista kiinni ja kiljaisin kivusta. -Hiljaa! Joni karjaisi yllättävän vihaisen kuuloisena ja löi mua nopeasti avokämmenellä kasvoihin. Lyönti ei juurikaan sattunut, mutta sai mut hämmentyneeksi. Se ei ollut ennen lyönyt mua kasvoihin. Joni piti tiukasti mun hiuksista kiinni ja painoi mut polvilleen sen eteen. se taivutti mun päätä niin, että mun kaula oli kaarella. Joni kyykistyi nuolemaan pitkiä vetoja kielellään mun kaulalla. Pitkät ja hitaat lipaisut mun kaulalla ja korvan lehdillä saivat mut tuntemaan kylmiä väreitä ja kiihottumaan. Mä tunsin kuinka mun nännit kovettuivat lateksipuvun alla. Joni huomasi sen ja riuhtaisi mun pään pystyyn hiuksista ja läimäisi muutaman kerran rinnoille. -Saitko sä saatana luvan kiihottua, mitä! se huudahti taas ja katsoi mua vihaisen näköisenä. Mä pelästyin tosissani sen huutoa enkä uskaltanut katsoa sitä silmiin. -Vai että sä tykkäät tästä..Joni puheli omahyväisen kuuloisena katsellen mun jäykkiä nännejä. -Hyvä on sitten, se jatkoi ja painoi mun kasvot lattiaa vasten niin, että mun perse jäi koholle. -Annetaan sulle sitten mitä sä haluat, Joni sanoi ja irrotti otteensa mun hiuksista.
Mä tiesin, ettei se sitoisi mua tällä kertaa mitenkään. Ei se muuten käyttäisi lyöntejä. Jos mut olisi sidottu, mä en voisi tehdä mitään, eikä Jonin tarvitsisi ojentaa mua muulla tavoin. Joni polvistui mun viereen ja antoi taas kätensä liukua mun lateksiin verhotulla vartalolla. Kurvit tulivat enemmän kuin hyvin esiin, kun lteksi sai mun koholla olevan perseen näyttämään uskomattoman kiinteältä ja tarjolla olevalta. Joni silitteli mun siroa vartaloa joka puolelta, myös mun kasvoja, ja mulle tuli siitä hyvä mieli. Samalla kun se silitteli mun kasvoja ja hiuksia, se antoi toisen kätensä liukua mun takamukselle. Mä tunsin, että se sormeili mun pillua. Se silitteli sitä ympäriltä, olihan se juuri ajeltu ja sileimmillään. Sitten se survaisi yhden sormensa mun sisään varoittamatta, ja mä inahdin kivusta, koska en ollut vielä valmis. -Hiljaa! Joni karjaisi ja läimäisi täysillä mun toiselle pakaralle. Lateksi ei juuri laimentanut iskua, pikemminkin päinvastoin, mutta kipu hiipui pian pois. Mä yritin olla hiljaa kun Joni hitaasti antoi sormensa upota mun tiukkaakin tiukempaan pilluun ja veti sitä hitaasti taas pois. Mä tiesin olevani hyvin ahdas ja jokapojan unelma pillultani. Mä kiihotuin ajatuksesta että vain Joni oli sitä koskaan käyttänyt, ei kukaan muu. Joni antoi sormen liukua pillussa yhä uudestaan, ja vihdoin kipu alkoi taantua kun mä aloin kostua. Kostea pillu valahti melkein märäksi, kun Joni laittoi pilluun toisenkin sormen. Mä pelkäsin että se rupeaisi taas komentamaan, kun mä valuin nestettä, mutta sitä se ei tehnyt. Se alkoi runkata kiihtyvään tahtiin sormillaan mua, ja se tuntui hyvälle. Mä huokailin nautinnosta ja olin juuri saamaisillani, kun Joni tylysti veti sormensa pois ja laittoi ne kasvojeni eteen. -Nuole, se käski, ja katsoin sitä takaisin pettyneenä. Kun en avannut suutanu, Joni tarttui mua tiukasti hiuksista ja tunki sormet suuhuni. Imaisin omat pillunesteeni suuhuni, ja Joni veti sormet pois. Se survaisi sormet takaisin pilluuni ja taas laittoi suuni eteen. En halunnut enää että se tukistaisi, joten nuolin sormet antaumuksellisesti.
Muutaman kerran tuota toistettuaan Joni antoi kätensä vaeltaa nyt kakkosaukkoni ympärillä. Voi ei, tästä en tykännyt yhtään, että kukaan laittaisi mitään perseeseeni, se tuntui joskus niin pahalta. Mutta en inahtanutkaan kun hän upotti yhden sormensa perseeseeni. Hän veteli sitä hitaasti perseessäni, ja aivan yhtäkkiä tunsin jonkin valtavan märän pilluni suulla. En ollut huomannut, että Joni oli vetänyt housunsa jalasta pois ja yritti nyt ahtaa seisovaa elintään sisääni. Tässä asennossa se olisi vaikeaa, koska jalkani eivät olleet paljoa harallaan. Sitkeästi hän kuitenkin sitä sinne survoi, ja tunsin kipua pienessä pillussani. Voihkaisin melko kovaa, josta Joni tulistui ja survaisi kalunsa kerralla sisään pilluuni ja samaan aikaan tunki kaksi sormea perseeseeni. -Mitä vittua sä nainen uliset siinä, se kysyi kiilto silmissään, kun mä inahtelin hiljaa sen vedellessä kaluaan mun pillussa kiihtyvään tahtiin, samoin kuin sormiaan. Anaalissa tuntui täydeltä sormien takia, ja pillu tuntui sitäkin tiukemmalta. Aloin jo nauttimaan siitä, kuinka Joni nussi mua ja hänen ihonsa läiskyi omaani vasten kovaa ja nopeasti. Olin märkä, ja neste rupesi valumaan pitkin reisiäni. Joni sipaisi sitä reisiltäni ja tunki taas sormet huulilleni, josta nuolin ne puhtaiksi joka puolelta. Joni lopetti sormillaan runkkaamisen, ja sen sijasta tunki kahta sormeaan syvälle kakkoseeni ja antoi niiden olla siellä. Toisella kädellään hän läimäytteli lateksipersettäni minkä kerkesi, ja kipu vihloi takamustani. -Nyt saat ja kunnolla, hän ähki itsekkin aivan kiimassa. Kalu upposi uskomatonta vauhtia pilluuni ja ulos, monta kertaa sekunnissa hän survaisi sen takaisin. Tunsin pakottavat tunteen perseessäni, tunsin, kuinka minut oli täytetty molemmista reiístä. Joni ei antanyt armoa yhtään, vaan tunki yllättäen kolme sormea anaaliini ja antoi niiden upota syvälle. Tämä tuntui jo jossakin, ja vartaloni vavahti niin, että Jonin kyrpä liuskahti ulos märästä pillustani. -Voi saatana, Joni karjaisi, tarttui hiuksistani ja veti munit ylös polvilleni, vetäen samalla sormet pois perseestäni. -Aih! kiljaisin kun Joni tukisti, ja Joni toisella kädellään haki toisen nännini hänen sormiensa väliin ja nipisti kovaa. Hiljenin kun kipu oli äärimmäinen, ja Joni irrotti otteensa kipeytyneestä nännistä. -Tämän sitä saa kun ei ole kunnolla, Joni sanoi taas omahyväisen kuuloisena, otti kalunsa käteensä ja tunki sen suuhuni. Olin nyt polvillani Jonin edessä tänän seisoessa hieman kumarassa pitäen hiuksistani kiinni. Kyrpä maistui nesteilleni enkä olisi halunnut imeä sitä, mutta Joni painoi pääni aivan kalua vasten, syvälle kurkkuuni. Hän veteli kaluuaan kiihtyvään tahtiin kosteassa suussani, vetäen päätäni hiuksista hieman taaksepäin, niin että katsoin Jonia suoraan silmiin. Hänen silmistään huokui hallitsemisen tahtoa, ja hän todella nautti siitä, että hän tiesi minun pitävän alistettuna olosta. Katselin häntä kun hän alkoi huohottamaan raskaammin ja tunki kaluaan suuhuni yhtä nopeaa tahtia kuin hänen nussiessaan pilluani. Lopulta hän voihkaisi nautinnosta, liikkeet hidastuivat, ja hän veti kalunsa salamannopeasti ulos suustani, riuhtaisten lateksipukuni kaula-aukosta niin, että rintani paljastuivat kokonaan. Hän roiskaisi lämpimät spermat rinnoilleni. Smerma valui pitkin rintojani, kaulaani. Sitä valui pitkin lateksipukua alas pillulleni, joka muutenkin kiilteli nesteestä ja limasta. Hän huohotti, pitäen edelleen hiuksistani kiinni, ja otti kalustaan kiinni pyyhkien sen suulleni, poskilleni ja kaulalleni. Minua inhotti nesteet naamallani, ja yritin rimpuilla, mutta Joni otti pitävän otteen kaulastani ja puristi niin etten voinut enää liikkua. Hän antoi kalunsa liukua vielä kasvoillani ja rinnoillani, ja upotti sen vielä muutaman kerran suuhuni, niin että maistoin sperman. Sitten hän irrotti kaulastani, ja rojahdin väsyneensä alas polvilleni, ja kyyristyin lattialle lepäämään ja huohottamaan. Hän seisoi edessäni vielä huohottaen ja katsellen täydellisesti alistettua naistaan. Kohotin kasvojani ja katselin Jonin kasvoja. Joni kyyristyi ja tarttui hellästi leuastani ja siveli peukalollaan poskiani ja hymyili. Minä hymyilin takaisin, ja hän suuteli minua hellästi vetäen minut ylös. -Tule, mennään suihkuun.
Tottele, narttu! Naisen alistus 1
Scarred One
5
8441
Vastaukset
- alina
tahtoo lisää!!!!
- mmm..
Kirjoita pian jatkoa!
- loistavaa
just mun makuun, lisää tälläsii!!
- syvältä
Eric Cartman
- girlie
Tää oli uskomattoman hyvä!! Äkkiä nelososa tälle, tää on aivan mahtavaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195