Suomessa lasten huostaanotot tehdään usein hatarin perustein loppuiäksi viranomaisetua ajavissa hallintotuomioistuimissa eikä perheillä ole minkäänlaista oikeusturvaa lastensuojelun mielivaltaa vastaan.
Suomen heikko oikeusturvatilanne ja sosiaaliviranomaisten jatkuvat ihmisoikeusrikkomukset perheitä vastaan herättävät huomiota jo ulkomailla mutta perheet nujertuvat nurkkiinsa Suomessa valittaen, että viranomaisten kritisointi tai vastustaminen on turhaa ja siitä vain rangaistaan perhettä. Ihmettelen mikseivät perheet lähde maanpakoon jo siinä vaiheessa kun tietävät huostaanottoa suunniteltavan Ruotsin siirtolaisväestön malliin tai nappaa lapsia mukaansa kotilomalla? Eri puolilta maailmaa löytyy toimivia suomeakin puhuvia yhteisöjä palveluineen. Miksi jäädä loppuiäkseen Suomeen sosiaaliviranomaisten kiusattavaksi ja hyväksyä omien lastenkin kohtalo leimattuina luusereina? Kun tiedetään, että huostaanottoja rajoittaa vain lastensuojelun budjetti, miksette myy tai vuokraa asuntojanne pois ja painu itse lapsinenne ulkomaille? Tai lyö rahojanne yhteen ja perusta itse omia yhteisöjänne demokraattisempiin oikeusvaltioihin? Lastensuojelun mielivallan uhreja on Suomessa jo paljon ja lisää tulee koko ajan . Mikä estää toimimasta?
Miksi maastamuutoa suosittelen........
Perhettä puolustava.
1
276
Vastaukset
- vierestä katsonut
Joskus taas ei tehdä mitään vaikka kaikki on tietosia kotioloista. Tuttavani ei koskaan menettänyt lastaan vaikka kotona ryypättiin ja väkivaltainen mies toimitti tuttavani sairaalaan monet kerrat. Ovella kävi poliisit ja sossu, mutta kukaan ei tehnyt mitään. Tuttavani myönsi lääkärissäkin suoraa mistä rujeet ja murtumat oli tulleet.
Onneksi lapsi pääsi 16-vuotiaana muuttamaan pois kotoa ja elää nyt tasapainoisessa ympäristössä. Pelottaa vain lapsen puolesta ilmeneekö myöhemmin psyykkisiä ongelmia, niitä ei ole kiva lähteä setvimään aikuisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst449298- 2234433
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1543880Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1453341PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija373119Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58272141Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201810Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621706Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251435Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk321389