Rinnat

Noloaa

Häpeän rintojani yli kaiken, rinnat eivät ole kauniisti pyöreät vaan iso nännipihani on tehnyt rinnoistani "roikkuvat", nämä eivät ole kiinteät eikä rintaliivesitäkään oikein ole apua.
En kehtaa uimahalliinkaan mennä, koska häpeän rintojani niin paljon. Enkä tykkää seksin aikana riisua rintaliivejä, :(

Onko kenelläkään muulla samanalaista ongelmaa nännipihan kanssa? :/
Rintani näyttävät pikkusen tältä, Rintani ovat kokoa 75B.
Kuvassa olevat nännit ovat pikkasen pienemmät mitä minulla, eli nännipihani on todella suuri.
--> http://www.thelook.fi/images/kuvapankki/mixi/ugg-RINNAN_NOSTOPROT_6_jalkeen.jpg

Mitä mieltä miehet ovat isoista nännipihoista? Entä naiset?

15

3123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoja....

      Väärin...koko on 85 B, yllätys yllätys...ja kuvassa olevat rinnathan olivat kauniit...

      • Noloaa

        ei kyllä rintaliivini koko on 75B - jotenki vain häpeän rintojani, aina hävennyt,
        miettinyt jopa leikkausta, ja silikooneja, huh! Mutta eipä sellanenkaan vaikuta, pilaisin itseni inplanteilla :)


    • Tötterötissi

      Tubulaarisissa rinnoissa on iso pullea nänni olivatpa rinnat isot tai pient. Usein hieman ketunkuononnäköiset. Minulla on sellaiset A/75 kokoa ja kyllä on vähän teinitissi-tunne kun ovat pienet ja hassun näköiset. Kylmässä ja kiihottuneena nännit näyttävät normaalilta mutta nännit silti isohkot.

    • povella

      että kuvan tiedoissa lukee rinnan nosto: eli on naisia, ketkä haluavat jopa maksaa siitä, että heidän rintansa olisi kuin nuo (kauniit) kappaleet on.
      Onko rintasi jo "kypsä", eli mikähän mahtaa olla ikäsi? Monesti rinta on kuin ilmapallo, nännipihassa on kasvunvaraa, eli ainakin näyttä pienemmältä kun rinnan koko kasvaa. Asiaa on turha yrittääkään arvioida, kun ei tiedä ikääsi, painoasi, oletko synnyttänyt jne.

      Jos sinä tarvitset mittakaavaa huoleesi, niin ajattelepa, että kenenkään naisen rinnat ei ole olleet sellaiset aina. Jokainen naiseksi kasvanut on alkujaan ollut lattana, sitten on nännit alkaneet kohota laudasta, kohta alkanut povi pyöristyä. Minullaan ei aikoinaan ollut edes rintoja, sitten käytin pitkään 70B kupillisia. Ennen raskautta kuppikoko oli 75C. Imetettyäni kolme lasta nyt olen mitoissa 80E. Eli, niin se vaan on minunkin rinta muuttanut muotoaan, niinkuin tulee sinunkin, vaikka et koskaan synnyttäisi etkä imettäisi.Olen paljon ollut tekemistä ikääntyneitten naisten kanssa, ja voin vannoa, ettei kenellekään ole jäänyt tuollaisia rintoja "vaivoiksi", vaan kyllä ne joka tapauksessa alkavat katselemaan kohti napaa.

      Koska olen viidenkymmenen, ja rintani ovat hyvien liivien ansiosta kestäneet melko kauniina, en sano, että kumpa olisi tuollaiset rinnat, mutta voin sanoa, että ala katselemaan itseäsi toisin tavoin, rintasi on kauniit. Arvosta niitä, pidä hyvänä. Vuosikymmenien jälkeen voit jopa kaivata niitä, puhumattakaan, että tulisi tilanne, että joutuisit jommasta kummasta luopumaan. Ajattele mitä sinulla on, ihan sellaisenaan kun ne on. Älä tuijota pelkkää nännipihaa, vaan katso koko povea. Ja.. anna rinnoillesi aikaa.

    • Namia

      Kauniithan noi ovat!

    • Yksi Terkkari

      Isot nännipuhat ovat ihanteelliset vauvan imetyksessä! Kun saat lapsia, annat rinnoillesi anteeksi ja olet enemmän kun tyytyväinen. Isosta nännipihasta tulee oikean mallinen ja lapsi saa hyvän otteen.
      Rinnat ovat etupäässä lapsen ruokailupiste, älä unohda sitä.

      • koilo

        sun rinnat iha märäks


    • rintapuoli

      Naiset onnellisia rinnoistanne. Itse sairastuin rintasyöpään ja jouduin leikkaukseen. Minusta kaikki rinnat ovat kauniita olipa ne minkä kokoiset tahansa. Olen nuorehko ja surullinen menetyksestäni.

      • nainen:::

        Kiitos viestistäsi, se pisti ajattelemaan. En itsekään ole ollut tyytyväinen rintoihini, mutta toistaiseksi olen saanut olla terve. Se on kuitenkin tärkeintä, muistakaa naiset hyvät se!


    • neito29

      minä en voi ottaa rintaliivejä pois seksin aikana. seksin aikana ne on ollut elämäni aikana pois about 3-4 kertaa enkä pysty rentoutumaan ollenkaan. Mutta jos minulla olisi kuvan näköiset rinnat heittäisin liivit heti pois..:).
      Itselläni on oikeasti kärpäslätkät...en mene pysty menemään kavereiden kanssa edes saunailtoihin tai saatikka juuri uimahalliin. Rintaliiveissä rintani kyllä näyttävät hyviltä ja olen siihen tyytyväinen. Hävettää vaan niin pirusti.

    • jag är

      Sinulle. Kauniithan ne ovat. Minun tutulla on 3 tissiä...revi siitä !!

    • Naisihminen 23 v

      Itselläni on ollut pitkään epävarma olo omien rintojeni kanssa. Ne roikkuvat, nännipihat ovat suuret, eivätkä nännit aina koholla. Jossain vaiheessa häpesin saunomista jopa oman perheeni kanssa. Olen kuitenkin selvinnyt ajattelemalla, että tuskinpa rintani ovat ongelma muille. Lisäksi on ollut onni vertailla rintoja siskoni kanssa, jolla on hyvin samanlaiset. Viime aikoina olen myös kosketellut, tutkaillut ja rakastanut omia rintojani. Edistystä on tapahtunut, vaikka tie on ollut pitkä. Nyt voin sanoa ajoittain jopa pitäväni tisseistäni. Mielellään katsoisin niitä aina nännit nöpöllä, mutta minun on hyväksyttävä myös se, että toisinaan nännin ollessa lepotilassa, nännipihakin on laajempi.

      Rakastakaamme omia, juuri meille luotuja rintojamme!!!

    • tseimikkiäienen

      tuskin kukaan muu edes ajattelee asiaa kuin sinä itse.ota joku kokematon mies ja heitä itsevarmasti sängyssä rintsikat pois niin mies ei huomaa mitään.toisilla on isommat nännipihat kuin toisilla..tietysti voit olla ottamatta rintsikoita pois ja käydä suoraa asiaan seksissä niin ettet muka ehtisi riisua niitä..kuitenkin kehotan vaan luottamaan itseesi voihan olla,että kukaan muu ei edes ole huomannut niitä mitenkään erilaisiksi`?

    • Mister.X

      Aivan IHANAT ovat rintasi, Täydelliset, nam.

      • tarkkuutta

        hmm. mistäs sen tiedät, kun et ole niitä nähnyt???
        kannattaa lukea viestit aina kunnolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe