Mikä Renault 19 1,8 mikä vikana | Yleistä Renault-autoista ...
Minulla on renault 19 1,8 vuosimallia 1994.Nyt on tullut käyntihäiriö joutokäynti 2000-2400 kierrosta.Otin joutokäyntimoottorin irti kaasarista jolloin kierrokse tippivat 1600-1880.Ennen auton kierrokset nousuvat hyivin harvoin.Autolla on ajettu 360000 kilometriä.
Auttakaa minua
4
347
Vastaukset
- ei romuksi
Siis auto on alkanut käymään joutokäyntiä liian kovaa.Alku oireet oli jotta kuumana sattoi pysähtyessä alkaa käymään kovilla kierroksilla ja hetken päästä kierrokset tasantuivat normaaliksi.Tai kuumana käynnistäessä saattoi hetken käydä 1400-1600 kierroksilla.
- exärräilijä
Harvinaisempi juttu... olisko joku ruiskun/ilmamäärän osista jumissa tai niin paskanen että antaa väärää signaalia ohjaukselle?!? Tai sitten anturi joka tsekkaa tyhjäkäynnin kiekat, todnäk ei sama kuin kiekkamittarin.
- ei romuksi
exärräilijä kirjoitti:
Harvinaisempi juttu... olisko joku ruiskun/ilmamäärän osista jumissa tai niin paskanen että antaa väärää signaalia ohjaukselle?!? Tai sitten anturi joka tsekkaa tyhjäkäynnin kiekat, todnäk ei sama kuin kiekkamittarin.
Kyseessä on yksipiste ruisku.Joskus teki sitä jotta lämpimänä käynnistäessä kierrokset oli 1800 kierrosta,mutta kun kilometrin ajoi niin kierrokset putosivat normaaliksi 800 kierrokseen.Nyt on pysyvä vika kierrokset 1800 ja en tiedä mistä hakea vikaa.
- tyhjäkäynnin
ei romuksi kirjoitti:
Kyseessä on yksipiste ruisku.Joskus teki sitä jotta lämpimänä käynnistäessä kierrokset oli 1800 kierrosta,mutta kun kilometrin ajoi niin kierrokset putosivat normaaliksi 800 kierrokseen.Nyt on pysyvä vika kierrokset 1800 ja en tiedä mistä hakea vikaa.
Onko kyseisessä autossa tyhjäkäynnin moottoria siis kyseinen osa säätää tyhjäkäyntiä sopivaksi. Tuo oire voisi myös viitata tyhjäkäyntimoottoriin joka voi olla likainen tai kulunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446