Minustako inttileski?? ='''(

girlsolonely

Mies on 19 eikä ole vielä käynyt armeijaa, nyt on vielä lukiossa, mutta keväällä kun niin moni teistä senikäisistä menee armeijaan, niin mietin että joutaakohan hänkin???
APUA EN KESTÄ en uskalla kysyä häneltä!! Sanokaa prosenteissa kuinka monen prosentin mahdollisuus on että hän lähtee?? Hän on täysin terveen näköinen.
Onneksi ei ole sentään sota, sillä en kestä jos hän joutaisi kuolemaan!

5

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

Jokainen suomalainen mies joutuu 100% varmasti armeijaan, sitä voi lykätä opiskelujen takia mutta ei loputtomiin, mielellään kävisi nyt tuossa iässä koska se voi yli kolmekymppisenä ärsyttää olla 19wee teinien komennettavana. Kysy itse että millon on järjestänyt menevänsä, jos on nyt lukiossa niin varmaan sen jälkeen heinäkuussa/tammikuussa lähtö jos ei ole samantien menossa jatkokoulutukseen. Se intti mikään kuolemantuomi ole todellakaan, enemmän niinkuin takaisin tarhaan lähtö.

Jos ei kestä olla erossa niin ehdota että hakee sivariin, silloin voi asua omassa kämpässä ja tarvii vain käväistä päivisin jossain töissä (paikan saa hakea itse tiettyjen kriteerien mukaan)

• girlsolonely

Kiitos tietopaketista!!!!
        Tavallaan se on kyllä kiihottavaa kun tapaa ainoastaan viikonloppuisin, jos edes silloinkaan!!
        Heheee

• vie "i-leski" hetken
        girlsolonely kirjoitti:

Kiitos tietopaketista!!!!
        Tavallaan se on kyllä kiihottavaa kun tapaa ainoastaan viikonloppuisin, jos edes silloinkaan!!
        Heheee

provo tai ei nii sä olet kyllä harvinaisen kieroonkasvanut ja tyhmä kansalainen! :S

• Loveduck

Intin käymistä voi siirtää?! :D:D:D:D kysy toki vain, kertoisi hän sen kuitenkin joskus. Oma jätkäni on vuosien ajan siirtänyt inttiiään ja ensi kesänä olisi mentävä, kun ikää jo 23. Joten pitkittää voi, mutta parempi se on aijemmin käydä? Armeija=kuolema? :D Onko teillä pitkäkin suhde? muuttuisiko se intin aikana?

• RUSHRUSH

ikää 15vee ja maailmanloppu tulee kun jätkä lähtee inttiin? :D:D:D:D:D säälittävää. Anteeks, mut kuulostat kovasti sellaset teiniltä mikä ihan paniikissa. hha !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe