Täällä voit jakaa kokemuksia tästä pyörästä, niksit korjaukseen, viritykseen ja tuunaukseen.
Onko joku ylitsepääsemätön ongelma? APUA korjaukseen?
BSE 150cc minicrossi
25
5499
Vastaukset
- Voisitäpoikaaa
Morjens, ostin tuossa reilut pari kuukautta sitten koneglansseilta tuommosen 700e 150cc minicrossin.
Itseasiassa en ole ajanut kuin muutaman kerran kunnes hajosi.
Nyt ollut n. 2kk huollossa, eli ei juuri muuta kokemusta kuin että on ilkeä poljettava käyntiin.
Kun soitin Kone Glansin huoltoon niin oli koneesta sitten pamahtanut käynnistysratas ja lohkoon tullut ruhjeita. Ihan ok peli ja tehoo piisaa. Jos joku ajatteleen näin, että mielummin 125cc bse, koska 150cc on niin ilkeä polkea käyntiin niin se on väärä aate. Potkii samallailla takaisin. - ristoo1
joo tota mulla on tollasessa samurai 150cc ongelma/vika pienellä kierroksella "pätkii" eli ei ota kieroksia.AUTTAKAA MUA!!
- lippa04
rattaita olisin vaihtamassa, taakse 41, eteen 13 ja rattaat niiden mukaan (kaikki kokoa 420). tarviiko tässä pärrässä lukita mäntä eturattaan vaihdon ajaksi?
- mr namiska
ONKO BSE KIINALAINEN??kysyn ny ku oon ostamas et kannattaako? jos joku tietää
- herugga69
oha se =)
- TOKIOPRO
mullaki on tuomonen bse 150 mulla oli sama homma. Mulla on ollu 3kk jo korjuula ko loki halkesi mutta pitäs tässä lähi aikoina tulla on se toiminu hyvin ja on hätänen. Minusta on hyvä vehe :D
- Dumbee-
Ostin just BSE 150cc , toimii kuin enkeli.
Käynnistäminen on vain aika perseestä
, kun se potkasee tennarin pohjaa aika mukavasti takaisin. :D- Anonyymi
Mulla meni nilkka ku täysiä potkasin
- Dumbee-
Tietäiskö joku mistä saisi halpoja crossi varusteita ?
- BSE-Man
mulla on justiinsa tollanen 150cc bse toimii kuin enkeli tehot riittää ja renkaissakin on pitoa.ostin sen järvenpäästä käytettynä ei ollut ajettu kuin pari kertaa.mutta se on kyllä totta että sen polin kyllä potkasee ja tsi kovaa takaisin mutta ku voimaaa on jaloissa ja mie tiiän yhen vinkin millä se polin ei potki niin kovaa.laittakaa ryyppy puolivälinn niin se ei potkaise niin koaa kkuin ilman ryypyä.
- Dumbee-
kiitti tiedosta ! :D
- Dumbee-
Tietääkö joku kuinka paljon oljyä tohon bse 150cc menee ?
- jepaaa
Mikä lie vikana ? Omista tuommosen Bse 150cc, sillä kun tekee nopean kiihdytyksen niin vaihdetta vaihtaessa ja nopeasti kaasuttaessa se pooaa pahasti. ite olen miettiny että voisko pääsuutin olla liian pieni ja voisko sytty olla pikkusen pielessä.
- syker.ö
Oisko imukaulassa halkeama
Moro ! Joo tota mulla on tommone BSE 150cc ja kone huuttaa kierrokset tappiin kun käynnistää , putken alkukäyrä hohkaa punaisena , ja ku otimme öljyt koneesta pois niin öljy haisi bensalle ? mitä pitää tehdä ? onko kone vielä kelvollinen ? :)
- allurikunnari
mul o sama vika bse 150cc jos yx:N kone pitäis kyl tietää että mistä kiikastaa ?
- FrX
Onkos tietoa,onko BSE 150cc joku kierrostenrajoitin?
- BSE 150 riczulla
Mulla ainakin on rajoitin...
- allurikunnari
mul o kans tommone bse 150cc mut oon vaihtanu yx:n 160cc koneen ja tehoa on :D
- BSE 150 riczulla
Mulla on tollanen BSE 150 PRO YX:n koneella ja siin on sellanen vika että ku vähä ennen rajoitinta alkaa röppää nii mikähä mahta olla olla venat katottu ja syöttö ym. mut kuulin jotain et oisko cdi:ssä vai puolassa tai jotain muuta ???
- apuaaa
mistä löytyis kytkimen räjäytyskuvat 160cc yx koneeseen..Kiire!
- TarvisTIETÄÄ
mikäs on tuon istuinkorkeus?
- tyttöt
minäkin olen tuota miettinyt kun ollut osto suunitelmia
- Ostalaatuajanauti
Jos meinaa kyseisen ostaa niin suosittelen uutena, koska kiinanihmeet kestää mitä kestää. Jos löytyy hitusenkin osaamista ja näppärää kättä niin varmasti kelpo peli. Kaikesta huolimatta suosittelen ycf tai vastaavaa!
- Anonyymi
Tietääkö kukaan mikä on vikana ku mulla on tommonen 150 ycf ja ku kierrokset nousee nii meinaa sammua eli alkaa booamaan. Kaasarin oon putsannu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356