BSE 150cc minicrossi

Bse150cc

Täällä voit jakaa kokemuksia tästä pyörästä, niksit korjaukseen, viritykseen ja tuunaukseen.
Onko joku ylitsepääsemätön ongelma? APUA korjaukseen?

25

5224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisitäpoikaaa

      Morjens, ostin tuossa reilut pari kuukautta sitten koneglansseilta tuommosen 700e 150cc minicrossin.
      Itseasiassa en ole ajanut kuin muutaman kerran kunnes hajosi.
      Nyt ollut n. 2kk huollossa, eli ei juuri muuta kokemusta kuin että on ilkeä poljettava käyntiin.
      Kun soitin Kone Glansin huoltoon niin oli koneesta sitten pamahtanut käynnistysratas ja lohkoon tullut ruhjeita. Ihan ok peli ja tehoo piisaa. Jos joku ajatteleen näin, että mielummin 125cc bse, koska 150cc on niin ilkeä polkea käyntiin niin se on väärä aate. Potkii samallailla takaisin.

    • ristoo1

      joo tota mulla on tollasessa samurai 150cc ongelma/vika pienellä kierroksella "pätkii" eli ei ota kieroksia.AUTTAKAA MUA!!

    • lippa04

      rattaita olisin vaihtamassa, taakse 41, eteen 13 ja rattaat niiden mukaan (kaikki kokoa 420). tarviiko tässä pärrässä lukita mäntä eturattaan vaihdon ajaksi?

    • mr namiska

      ONKO BSE KIINALAINEN??kysyn ny ku oon ostamas et kannattaako? jos joku tietää

    • herugga69

      oha se =)

    • TOKIOPRO

      mullaki on tuomonen bse 150 mulla oli sama homma. Mulla on ollu 3kk jo korjuula ko loki halkesi mutta pitäs tässä lähi aikoina tulla on se toiminu hyvin ja on hätänen. Minusta on hyvä vehe :D

    • Dumbee-

      Ostin just BSE 150cc , toimii kuin enkeli.
      Käynnistäminen on vain aika perseestä
      , kun se potkasee tennarin pohjaa aika mukavasti takaisin. :D

      • Anonyymi

        Mulla meni nilkka ku täysiä potkasin


    • Dumbee-

      Tietäiskö joku mistä saisi halpoja crossi varusteita ?

    • BSE-Man

      mulla on justiinsa tollanen 150cc bse toimii kuin enkeli tehot riittää ja renkaissakin on pitoa.ostin sen järvenpäästä käytettynä ei ollut ajettu kuin pari kertaa.mutta se on kyllä totta että sen polin kyllä potkasee ja tsi kovaa takaisin mutta ku voimaaa on jaloissa ja mie tiiän yhen vinkin millä se polin ei potki niin kovaa.laittakaa ryyppy puolivälinn niin se ei potkaise niin koaa kkuin ilman ryypyä.

    • Dumbee-

      kiitti tiedosta ! :D

    • Dumbee-

      Tietääkö joku kuinka paljon oljyä tohon bse 150cc menee ?

    • jepaaa

      Mikä lie vikana ? Omista tuommosen Bse 150cc, sillä kun tekee nopean kiihdytyksen niin vaihdetta vaihtaessa ja nopeasti kaasuttaessa se pooaa pahasti. ite olen miettiny että voisko pääsuutin olla liian pieni ja voisko sytty olla pikkusen pielessä.

      • syker.ö

        Oisko imukaulassa halkeama


    • Moro ! Joo tota mulla on tommone BSE 150cc ja kone huuttaa kierrokset tappiin kun käynnistää , putken alkukäyrä hohkaa punaisena , ja ku otimme öljyt koneesta pois niin öljy haisi bensalle ? mitä pitää tehdä ? onko kone vielä kelvollinen ? :)

      • allurikunnari

        mul o sama vika bse 150cc jos yx:N kone pitäis kyl tietää että mistä kiikastaa ?


    • FrX

      Onkos tietoa,onko BSE 150cc joku kierrostenrajoitin?

      • BSE 150 riczulla

        Mulla ainakin on rajoitin...


    • allurikunnari

      mul o kans tommone bse 150cc mut oon vaihtanu yx:n 160cc koneen ja tehoa on :D

    • BSE 150 riczulla

      Mulla on tollanen BSE 150 PRO YX:n koneella ja siin on sellanen vika että ku vähä ennen rajoitinta alkaa röppää nii mikähä mahta olla olla venat katottu ja syöttö ym. mut kuulin jotain et oisko cdi:ssä vai puolassa tai jotain muuta ???

    • apuaaa

      mistä löytyis kytkimen räjäytyskuvat 160cc yx koneeseen..Kiire!

    • TarvisTIETÄÄ

      mikäs on tuon istuinkorkeus?

      • tyttöt

        minäkin olen tuota miettinyt kun ollut osto suunitelmia


    • Ostalaatuajanauti

      Jos meinaa kyseisen ostaa niin suosittelen uutena, koska kiinanihmeet kestää mitä kestää. Jos löytyy hitusenkin osaamista ja näppärää kättä niin varmasti kelpo peli. Kaikesta huolimatta suosittelen ycf tai vastaavaa!

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan mikä on vikana ku mulla on tommonen 150 ycf ja ku kierrokset nousee nii meinaa sammua eli alkaa booamaan. Kaasarin oon putsannu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      218
      1703
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1574
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1278
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1209
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      126
      1177
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1125
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1085
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      1026
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      93
      997
    10. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      63
      993
    Aihe