Mielipiteitä ja muunnos ehdotuksia

23

Moi.

Kirjoitin tässä runon entiselle miesystävälleni. Laitatteko korjaus vinkkejä ja ehdotuksia tulemaan.

Aamulla ekana kun herään, tiedän saan nähdä sinut tänään.
Illalla vikana kun tyynyyn painan pään, toivon susta unta nään.
Vaikka olenkin ollut täysi bitch aina välillä, on mun sydän sykkinyt sulle täysillä.

Ne aamut jotka vierestäsi heräsin oli kuin satua ja illat joina viereesi käperryin oli täydellistä unta.
Viikon kohokohta taisi kumminkin olla sauna, tiesin sä välität musta.Kaikki katseet ja sanat muistan kuin eilisen.
Olit niin lämmin kun halasit, suloinen kun suutelit. Monesti mietin, kumpa saisin vielä, istua sun sängyn reunalla ja silittää sun pörröistä päätä. Sanoisin - Hyvää yötä kultaseni, tykkään sinusta kovasti.

Siish, anteeksi kirjoitusvirheistä. Ajattelin että joku teistä osaisi tehdä tästä runon muotoisen. Hieman nätimmän.

3

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Tule luo, mutta Rakas, ole
      viileämpi kuin eilen olit, kun
      riisuit itsesi. Tajuamattasi herätit
      minussa kiihkon ja tarkoituksesi
      oli pieni suudelma.

      Tule samalla tapaa luo, mutta
      pidä päivävarjo suojanasi. Suojaa
      itseäsi varjoon, etten taas löydä
      itseäni Naisen fiktioiden
      saarekkeesta.

      Tule, mutta rajoita minua Naisena.
      Viilennä hyväilyillä kuuman vereni
      kuohu. Tuoksu miedommin. Suutele
      viileämmin. Tai hyväksy sitten, että
      olen sinussa villinä.

      Tule luo ja ole minulle Mies.
      Anna minun syöksyä hurmioon.
      En tiedä, voiko sitä viilentää, kahlita.
      Jos se osuu meihin samaan aikaan,
      emme uuvu koskaan.

      Tule ja riisu taas Rakkautesi
      minuun...minun unessani.


      http://www.youtube.com/watch?v=yi9SEo8KXjA&feature=related

    • ♥♥

      Aamulla ekana kun herään,
      taas kerran sen mä tiedän
      sen et sut tänään mä nähdä saan

      Illalla viimein, kun tyynyyn mä painan pään
      Mä toivon, et susta mä unta nään.

      Vaik olenkin ollut joskus mä täys bitch
      niin täysil mun sydämmeni sykkinyt sulle se on

      Ne aamut jolloin vierestäsi heräsin
      ne ollut on mulle kuin satua

      Ja ne illat
      sinun viereesi käpertyneenä
      ne ollut mulle kuin täydellistä unta

      Ja se viikon kohokohta kait ollut on
      se sauna,
      siel ain mä tiesin, sä välität musta

      Sun kaikki katseet ja ne sanat
      mä muistan ne kuin eilisen.

      Olit niin lämmin kun halasit
      ja niin suloinen kun suutelit

      Monesti mietin, kumpa saisin vielä
      istua sun sängyn reunalla
      ja silittää sun pörröpäätä

      Sanoisin sulle

      Hyvää yötä kultaseni,
      mä tykkään sinusta niin kovin..

      ♥♥


      Kertomuksesi on kaunis ja noinkin muuttelematta yksilöllinen ja aito ! :))

      Terkuin (*J*)

      • 23

        Kiitoksia avusta. Eiköhän mä tosta vielä omanlaisen väännän.
        Joulun odotuksia teille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe