ja löytäs jotain ''laittomia'' levyjä ja koneelta heidän mielestään laitonta tavaraa, niin eikö vastaukseksi riittäisi, että isäni tai kaverini kopioi ne mulle. Sehän on laillista. Kopioita saa valmistaa lähipiirille. Vastaanottaminen ei ole rikos (kai?). He eivät voi saada lupaa kotietsintään kopioijan luokse.
Jos poliisit tekis kotietsinnän
aegw24
2
298
Vastaukset
- keksa1
eli jos et pysty todistamaan lähteen laillisuutta, niin olet kusessa.
Esim. siskosi osti levyn ja kopioi sen sinulle. ok
Lainasit levyn kirjastosta ja kopioit itselle. ok
Kaveri imuroi pelin netistä ja kopsas sulle. ei ok- aegw24
Miksi se pitäisi todistaa jos sanoo, että se on kaverilta. Tosin eihän ne poliisit summanmutikassa tee etsintöjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741