~~ ♥♥
Intohimon tuulet kun mua vie
jälleen mielessäin oot mun rakkain
Vaik välillämme vuoriakin ois
sen matkan pään kuitenkin
ain silmissäin nähdä mä voin
Vuoripurojen mettä
täl matkallain mä maistelen
niittyjen liljoja kun katselen
oot mietteissäin kun mä tääl astelen
Kohoan yli vuorien lakien, sen viimojen
ja kuitenkin laaksos vehreä sun
mun silmissäin ain kirkkaana hohtaa
Mä saavun sun luokses
ja sit syliini sut hellästi suljen
Ja tiedä sä sit siin ain
sä ain oot mun
mun Rakkaimpain
~~ ♥♥
http://www.youtube.com/watch?v=t7C-O9b2vb0
~ Laaksojen lilja ~
8
358
Vastaukset
- niiskuneiti
mut silti pilaan sun tunelman sanomalla ett mieleen tulee lähinnä neito nimeltä Annabelle Lee. Ehkä nämä harvinaiset paukkupakkaset ovat viilentäneet sylini lämpöä...
kyllähän nämä pakkaset laittaa kummasti nenän niiskuttamaan mutta
kun on kylmät kädet niin on lämmin sydän..sanotaan... :)
Niin tämä Buster Keatonin mykkäelokuvan sankarin Johnnie Grayn suuri rakkaushan oli
juuri tämä Annabella Lee.. veturinsa ohella...
Tänä päivänä se on kaiketi sitten auto, joka miehen mielen vie mutta onneksi minulla
ei ole sitä vaaraa... :D
Kiva jos runon ilmapiiri miellytti sinua ! :)
Pane huivi kaulaa Niiskuneiti, ettei tule nuhaa ! ;D
Terkuin (*J*)
- Mietiskeli
läpikin tunnen Rakkauden,
rakkaudessa olen.
Ihmeellinen kopittelija olet !!!!!
Kaunis kiitos, rakkaudella päivää jatkaa...
Koskettaen ainiaan : ) ( : Valoni mun.Se on oikein ilahduttavaa jos olet tykännyt runostani ! :)
Oikein kivaa ja raikasta pakkaspäivää sinulle ! :)
Terkuin (*J*)
- Rakas:)
laittaa ajattelemaan,kaunista,,hmmm,,syliini sut hellästi suljen..kainaloosi kaipaisin,,
siihen turvaan :)
Ihana runo,,Oikein kiva jos tykkäsit runostani !
Lämmittää näin paukkupakkasella ! :))
Terkuin (*J*)
- Taiteenystävä
Rakkaus se Voimista Suurin ja Mahtavin!
Ikuinen Rakkaus intohimo Rakkauteen! Voima kahden ihmisen, muut menkööt menojaan!
Älkööt heistä välittäkö!
Runoilijalle suuret kiitokset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
