Taidekorttinakin toimiva ekologinen tiskirätti löytyi Amos Anderssonin taidemuseosta. Valmistajana Kuitukuu ja jälleenmyyjälista on niin pitkä, että löytyy kyllä eri puolilta Suomea. Vai onko kaikilla tätä tuotetta kuitenkaan?
Ekologiset lahjat
2
520
Vastaukset
- iha hyvä idea
Kuulostaa oudolta, olisi hauska tietää miten hyvin rätti kestää, luultavasti ihan hyvin.
Jos, ekolahjoista pitää niin kaikenlaista voi myös tehdä itse, kannattaa tehdä niin laadukasta että se kestää kauemmankin aikaa. Ärsyttää kun tavarat tehdään niin huonosti, ettei ne kestä kuin vähän aikaa. Ekologisinta on kuitenkin, ettei osta mitään, ellei ole oikeasti tarvetta.
Hyvää Joulua!- rättilahjoittaja
Tiskirätit on tosiaan valmistettu erittäin sitkeästä selluloosan ja puuvillan sekoituksesta. Tuotetta voi pestä ja pitää, pestä ja pitää. Kuvat on painettu ympäristöystävällisillä ja vesipohjisilla aineilla, mutta tuntuvat kestävän jopa kloritessa liotusta, ainakin nuo Kuitukuun rätit, joita kutsuvat itse ekoliinoiksi. Huomasin itse, että jälleenmyyjiä on listaakin enemmän kun kesäreissulla osui silmiini Kahvilla nimisessä liikkeessä Helsingissä. meillä näitä viedään tarhatädeille ja opettajille, sillä eivätpä jää hyllyille vaan ovat juuri sen hetken käytössä kuin "kevään kiitos" saakin muistuttaa lomalaisia. Kompostissa tämä tuntuu maatuvan hitaasti ja nykyään pilkon palasiksi. Muuten rättiä saisi kääntää vielä kukkapenkissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1072691Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1182059- 691620
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281304Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251149- 961074
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531062- 851044
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271042Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366977