Apua! Olen ihastunut tyttöön

tosi ujo :(

Olen tyttö ja ihastunut toiseen tyttöön. En uskalla todellakaan tehdä mitään vaikka niin paljon haluaisin. En voi katsoa häntä enää edes silmiin koska olen ihan liian paniikissa :( Puhua pitäisi uskaltaa, mutta miten? Tää on hirveä tilanne, jota pahentaa vielä ujouteni lisäksi se ettei hän edes ole poika... Sen tiedän että hänkin pitää tytöistä. Mutta tuskin ikimaailmassa minusta? Eihän tosiujosta pidä kukaan? :(

14

5888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Sen tiedän että hänkin pitää tytöistä. Mutta tuskin ikimaailmassa minusta? Eihän tosiujosta pidä kukaan? :( "

      Sitä et voi tietää ennen kuin kokeilet. Se mitä tällä hetkellä tunnet kutsutaan rajoittavaksi mieleksi. Kirjoitin alla olevan tekstin toiselle foorumille, mutta uskon että siitä voi olla iloa myös sinulle:

      "Ihmisen mieli on todella kaunis ja uskomaton sen suhteen mitä kaikkea se voi tuottaa. Mutta kun se lähtee väärälle polulle, tulokset voivat olla todella rumia. Ihmisellä on tapana ajatella koko ajan siitä huolimatta, että suurin osa hänen ajattelemistaan asioista on täysin turhia. Mielesi mittaa, vertailee, arvioi, ja laskee asioita koko ajan, ja rakentaa olettamuksia ympäristöstä. Se kirjaimellisesti rakastaa niiden rakentamista. Surullista kyllä, suurin osa näistä olettamuksista ei perustu millään tavalla todellisuuteen.

      Oletetaan että näet kauniin vastakkaisen sukupuolen edustajan istumassa baarissa… miltä sinusta tuntuu? Pelkäätkö lähestyä häntä? Miksi? Pelkäätkö että häiritset häntä? Pelkäätkö että hän antaa sinulle pakit? Uskotko että hän ei voi millään tavalla olla kiinnostunut sinusta? Sinulla on varmasti satoja loogisia perusteluja miksi ajattelet näin, mutta perustuvatko ne todellisuuteen? Eivät. Vaikka sinusta voi joskus tuntua siltä, sinä et pysty lukemaan toisten ajatuksia.

      Buddha sanoi aikoinaan että me luomme ajatusten kautta oman maailmamme. Tämä on monella tavalla täysin totta, koska kokemuksemme ja tuntemuksemme vaikuttavat paljon siihen miten näemme maailman. Samat kokemukset ja tuntemukset ohjaavat myös käyttäytymistämme, ja tätä kautta vahvistavat itsemme luomaa todellisuutta. Jos uskot olevasi häviäjä, todennäköisesti tuletkin olemaan sitä koko elämäsi.

      Pystytkö nyt näkemään kuinka meidän oma mielemme voi olla meidän pahin vihollisemme? Monet uskosi ovat vain mielikuvituksesi tuotetta. Niillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, mutta ne voivat kahlita sinut. Kun taistelet ujouttasi vastaan, mielesi voi hyvinkin taistella sinua vastaan. Se voi kertoa valheita siitä, miten ihmiset saattavat kohdella sinua, ja vähätellä saavutuksiasi. Mutta kun hahmotat ongelman, sinun on paljon helpompi taistella mielesi demoneita vastaan."

      Voin tarvittaessa antaa ohjeita myös erilaisiin rutiineihin, jotka saavat sinut ainakin hetkeksi hieman itsevarmemmaksi.

      • -perhoset-

        Tapasin viime viikonloppuna kaverin kaverin....tytön joka ei ensin "iskenyt" mitenkään mutta jossain vaiheessa iltaa huomasin ajattelevani että hei täähän on kiva tyttö....ihan vain niin kuin kaverina.
        Koska itse seurustelen miehen kanssa.....no onhan sitä joskus tullut baarissa humalassa pusuteltua
        tyttökavereita mutta eikö kaikki sitä tee?Olen huomannut,että minussa voisi olla jonkin asteista
        bi-henkeä mutta koskaan en ole tytön kanssa ollut......
        No tämä kyseinen baari-ilta päättyi suudelmaan ja siitä lähtien olen vain ajatellut tuota tyttöä...
        Perhoset lentelee mahassa ja hymy nousee huulille kun ajattelen häntä....
        En edes tunne häntä,mutta tiedän hänen seurustelevan pojan kanssa.
        Tää on niin outo tunne minulle,etten tiedä ollakko paniikissa vai iloinen....
        En ole tämän tytön kanssa ollut yhteydessä tuon illan jälkeen eli tästä jäi minulle kaunis
        muisto mitä muistella vanhana ja ryppyisenä.Mutta tunne on outo kun huomaa ihastuneensa
        samaan sukupuoleen jos niin ei ole ennen käynyt.....en silti ajattele,että minussa olisi jotain "vikaa"....


    • Tyttö :(

      Mäki oon ihastunu naisee (tyttöö) se o mun koulun ope.. oon ite 15v ja se varmaan 22v tai jtn oon jo alkanu hyväksyy et oon siihen ihastunu vaikka en oo varma oonko bii vai lesbo hetero vai johtuuko vaan tästä mun iästä. Oon ollu monii poikiiki ihastunu mut tää ihastus on kaikista vahvin.. Mäkää en pysty sitä kattoo silmii ja oon myöss tosi ujo enkä ikinä vois tätä sille kertoo ikävä tilanne mullaki :(

    • Tytöntylleröinenja

      Mistä tiedät ihastuksesi pitävän tytöistä.

      • kxkd

        ei sitä voikkaan tietää ja sehän vaikeuttaa tilanetta ennestään :/ mahdoton tilanne


    • asdtyttö

      Mulla on ihan sama juttu. :'D Oon ihastunu tyttöön.. Tiedän, että se on joskus seurustellu tytön kanssa ja et sillä ei oo mtn girl x girl - juttua vastaan (kertonu kaiken ton ite). Silti mä en ollenkaa uskalla tunnustaa sille, koska mua pelottaa et pilaan hyvän ystävyyssuhteen. :( Pitää varmaan sitten kai vaan oottaa et tää ihastustunne hälvenee tai jotain... ;___;

      Mut näin rehellisenä voisin kyl myöntää et musta tuntuu et sekin on ehkä ees hieman kiinnostunu musta.. SILTI EN VITTU VAAN USKALLA! u__u Koska saatan olla vaan vainoharhainen... :'D

      • 1-21:6

        Tee asialle jotain äläkä vain odota sen hälvenemistä! Jos siis oikeasti pidät siitä tytöstä?


    • Anonyymi

      No mäkin pelkäsin alussa kun on samassa harrastuksessa yks tyttö johon oon ihastunut oon siis lesbo nielun lopulta pelkoni kysyin puhelin numeroa ja sain sen ollaan sovittu että mennään yhdessä Nokian pride paraatiin 🏳️‍🌈 hän on lesbo myös🙂

      • Anonyymi

        No menkää ja häpäiskää itsenne


    • Anonyymi

      Lesbous on vakavaa syntiä

      • Anonyymi

        Mutta vain niille jotka kuvittelee sen olevan vakavaa syntiä.


      • Anonyymi

        🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨


    • Anonyymi

      Ei lesbous oo synti, se on lahja.

    • Anonyymi

      ite ilmasin heterolle tytölle joka oli parisuhteessa että tykkään siitä sit yhtäkkii sen poikkis jätti sen ja nyt se haluu olla mun kaa....lottovoitto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe