Olisko jollain kertoilla kokemuksia ?
Ja missä paikka tarkalleen sijaitsee ?
Jos vaikka tulis Joensuuhun joululahjaostoksille ja kävisi testaamassa paikan.
Ristorante La Passione
64
5983
Vastaukset
- paikka.
Tälläistä juttua löytyi asiasta. Ilmeisesti tämäkin viesti poistatetaan kuten tehtiin Joensuu oppaalle, joka on sentään jo melkoisen ihmeellinen asia, ottaern huomioon että olemme Joensuun palstalla!
http://yle.fi/alueet/teksti/pohjois-karjala/2009/12/joensuu_saa_aidon_italialaisravintolan_1255470.html
http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_Talous/joensuuhun_uusi__italialainen_ravintola_5791772.html- Minä ja mun kaverit
Käyty on! IHANIA ruokia!! Suosittelen ilman muuta iltaruokapaikaksi pitkällä kaavalla. NAM!
No, on sekin sanottava, että sisäänotto takkuili (osa asiakkaista lähti pois kun eivät jaksaneet odotella, että joku tulee ohjaamaan pöytään - tai edes sanomaan hyvää iltaa!). Samoin asiakkaan yleinen huomioiminen oli vielä vähän turhan "suomalaista". Ohimennen voisi ne pöydän vesikarahvit täyttää ja viiniäkin kaataa lisää, tai kysyä halutaanko jotain tilata lisää. Ei me mitään ylimääräistä pokkurointia kaivata (Kielossa on viime aikoina ollut vähän liiallista...), mutta pientä huomioimista. Mutta jospa se siitä. Eihän tämä paikka ole vielä pitkään tässä keikkunut. Mutta oletan, että tulee keikkumaan, ellei keittiön taso laske.
Keittiö oli kyllä niin hyvä, että sille kumarran syvään ja sen takia tähän ravintolaan palaan takaisin heti kun vähän taas taskunpohjalla on muutakin kuin heijastin. :)
Kiitos ja Onnea! - Minä ja mun kaverit
Minä ja mun kaverit kirjoitti:
Käyty on! IHANIA ruokia!! Suosittelen ilman muuta iltaruokapaikaksi pitkällä kaavalla. NAM!
No, on sekin sanottava, että sisäänotto takkuili (osa asiakkaista lähti pois kun eivät jaksaneet odotella, että joku tulee ohjaamaan pöytään - tai edes sanomaan hyvää iltaa!). Samoin asiakkaan yleinen huomioiminen oli vielä vähän turhan "suomalaista". Ohimennen voisi ne pöydän vesikarahvit täyttää ja viiniäkin kaataa lisää, tai kysyä halutaanko jotain tilata lisää. Ei me mitään ylimääräistä pokkurointia kaivata (Kielossa on viime aikoina ollut vähän liiallista...), mutta pientä huomioimista. Mutta jospa se siitä. Eihän tämä paikka ole vielä pitkään tässä keikkunut. Mutta oletan, että tulee keikkumaan, ellei keittiön taso laske.
Keittiö oli kyllä niin hyvä, että sille kumarran syvään ja sen takia tähän ravintolaan palaan takaisin heti kun vähän taas taskunpohjalla on muutakin kuin heijastin. :)
Kiitos ja Onnea!Ai niin se paikka:
Siinä kahden tornitalon välissä Penttilässä heti sillan kupeessa, kaunis, keltainen vanha kivitalo. Jalan/pyörällä pääsee sillaltakin hissillä tai portaita. Autolla pitää kiertää sillan ali. Ei ole vaikea osata, siitä kaupan kohdalta käännytään rantaan ja siinähän se ravintola jo onkin. - Tarzanin poeka
Ai niin se paikka:
Siinä kahden tornitalon välissä Penttilässä heti sillan kupeessa, kaunis, keltainen vanha kivitalo. Jalan/pyörällä pääsee sillaltakin hissillä tai portaita. Autolla pitää kiertää sillan ali. Ei ole vaikea osata, siitä kaupan kohdalta käännytään rantaan ja siinähän se ravintola jo onkin.Mimmosta kielon pokkurointi on? Hakeeko tuo Passionen mies itse viinejä saapasmaasta vai onko ihan perustavaraa?
- hyvän ruuan ystävä
Tarzanin poeka kirjoitti:
Mimmosta kielon pokkurointi on? Hakeeko tuo Passionen mies itse viinejä saapasmaasta vai onko ihan perustavaraa?
Liian kaukana ja monimutkainen paikka löytytää. On lähempänäkin KUNNOLLISIA SIISTEJÄ JA HALVEMPIA, HYVÄÄ RUOKAA TARJOLLA OLEVIA ruokapaikkoja. MM: KARELIA; KIMMEL jne.
- Minä ja mun kaverit
Tarzanin poeka kirjoitti:
Mimmosta kielon pokkurointi on? Hakeeko tuo Passionen mies itse viinejä saapasmaasta vai onko ihan perustavaraa?
"Pokkurointi" Kielossa ei nyt ole kovin vakava ongelma, mutta HIEMAN on ollut sellaista liiallista selitystä jokaisesta ruuan ainesosasta, vaikka ei kysytä. Ja vähän tyrkkyä kyselyä tulee koko ajan, vaikka pöydässä olisi muuta keskustelua menossa. Ei tarjoilijan mielestäni kannata keskeyttää asiakkaiden keskusteluja kysymällä joka välissä että "maistuuko se ruoka". Eikä kielossa ole kuin se yksi vähän nuorempi tarjoilija tämmöinen hieman jäykkis-selittäjä ja kyselijä. Ja oppiihan hänkin kun aikansa harjoittelee.
Mutta tämä on tämmöistä, hienovaraista. Halutaan huomiointia, mutta ei liikaa. Pari kertaa ollaan tyttären kanssa päätetty mennä muualle, kun ollaan muistettu se Kielon tarjoilija. Vaikka ruokahan Kielossa on hyvää. Oikeinkin hyvää!
Passionen miehen viininhakumatkoista en tiedä tarkemmin. Mutta kyllä siellä on jo aika kattavasti viinejä eri puolilta Italiaa ja lisää on tulossa. Tietoa niistä viineistä tuntui myös olevan.
Ja se herkkupuoti on ihana. Siitä haetaan jouluherkkuja meille. :) - Mjoooh
hyvän ruuan ystävä kirjoitti:
Liian kaukana ja monimutkainen paikka löytytää. On lähempänäkin KUNNOLLISIA SIISTEJÄ JA HALVEMPIA, HYVÄÄ RUOKAA TARJOLLA OLEVIA ruokapaikkoja. MM: KARELIA; KIMMEL jne.
Painivat vähän eri sarjassa sentään kuin oikeat ruokaravintolat. Fransmannin puolella "Kimmelin taloa" nyt saa ihan hyvää ruokaa, mutta ei se nyt mitään gourmet ruokaa ole. Mutta onhan ne halvempia, on on.
- Paljon nähnyt?
Sinä varmaan aikaisemminkin nähnyt ruokaa ja jopa syönyt sitä. Ei se kummoisempi paikka ole kuin muutkaan safkapaikat. Ja vaikea etsiä, etäällä keskustasta jne.
- FM
En ole vielä paikassa käynyt, mutta ennalta ajatellen parasta on nimenomaan sijainti ja itse rakennus. Paikka on käytännössä keskustassa ja itse rakennusta voi komeudessaan verrata esim. ravintola Astoriaan. Paikka joen rannalla on mitä kaunein, eikä tässä kaupungissa ole liikaa idyllisiä ruokaravintoloita, vanhassa kivitalossa ja jokinäkymällä. Oli myös omistajalta todellinen kulttuuriteko laittaa tuo rakennus tyylikkääseen kuntoon.
- Mjoooh
Ja tuossahan se Passione on keskustassa. Mitä hää höpisöö? Ei kai yksi silta Joensuussakaan keskustaa katkaise, vaikka pikkukaupungissa ollaankin. Ja on kyllä aika avutonta, jollei isoimman sillan korvassa olevaan ruokapaikkaan osaa. Heti rannassa olevan Amfin takanahan se on, rannassa. Hienolla paikalla ja kauniissa, tunnelmallisessa talossa.
- tympääntynyt
Mjoooh kirjoitti:
Ja tuossahan se Passione on keskustassa. Mitä hää höpisöö? Ei kai yksi silta Joensuussakaan keskustaa katkaise, vaikka pikkukaupungissa ollaankin. Ja on kyllä aika avutonta, jollei isoimman sillan korvassa olevaan ruokapaikkaan osaa. Heti rannassa olevan Amfin takanahan se on, rannassa. Hienolla paikalla ja kauniissa, tunnelmallisessa talossa.
mainostaminen jo riitä. Kohta ovat tasa-arvovaltuutetut/laki-ihmiset passionen kimpussa.
- Minä ja mun kaverit
tympääntynyt kirjoitti:
mainostaminen jo riitä. Kohta ovat tasa-arvovaltuutetut/laki-ihmiset passionen kimpussa.
viranomaisille. Tutkimallahan se selviää onko mainostettu vai annettu ihan vain kansalaispalautetta. Ainakin minun kiittävät (ja kriittisetkin) puheenvuoroni ovat omasta IP-osoitteesta, eikä minulla ole sitten minkäänmoista yhteyttä kehenkään Passionen henkilökunnasta.
On se omituista, miten tällä palstalla on heti "mainostaja", jos sanoo vähänkään positiivista jostain yrityksestä. Haukkua sais kyllä urakalla ja läpi menee aina vaan. Huoh!
Mutta:
Joulurauhaa - Krisse*
viranomaisille. Tutkimallahan se selviää onko mainostettu vai annettu ihan vain kansalaispalautetta. Ainakin minun kiittävät (ja kriittisetkin) puheenvuoroni ovat omasta IP-osoitteesta, eikä minulla ole sitten minkäänmoista yhteyttä kehenkään Passionen henkilökunnasta.
On se omituista, miten tällä palstalla on heti "mainostaja", jos sanoo vähänkään positiivista jostain yrityksestä. Haukkua sais kyllä urakalla ja läpi menee aina vaan. Huoh!
Mutta:
JoulurauhaaNo minä ainakin aloitin ketjun ihan vilpittömässä mielessä. Eli oikeasti halusin tietää vähän ihmisten kokemuksia ja myös ravintolan sijaintia tiedustelin, koska en ole joensuulainen.
Persiistä on semmonen palsta missä ei saa omia mielipiteitään sanoa. Ja jos tämmönen ketju katsotaan mainostamiseksi, niin ihmeellistä. Silloin tämmöset palstat voi saman tien lopettaa kokonaan. - rauhan mies
Krisse* kirjoitti:
No minä ainakin aloitin ketjun ihan vilpittömässä mielessä. Eli oikeasti halusin tietää vähän ihmisten kokemuksia ja myös ravintolan sijaintia tiedustelin, koska en ole joensuulainen.
Persiistä on semmonen palsta missä ei saa omia mielipiteitään sanoa. Ja jos tämmönen ketju katsotaan mainostamiseksi, niin ihmeellistä. Silloin tämmöset palstat voi saman tien lopettaa kokonaan.alkaa mennä, kuten pitääkin! Purkukanaviahan nämä ovat, vai? Saa pahimmat höyryt päästään, vaikka "haukkumalla" muita, jos ei muuta keksi? Ai juu, JOULURAUHAA KUITENKIN KAIKILLE, MYÖS SINNE MÄNTYLÄÄN.=)
- herkullista
Kävin juuri syömässä : ruoka erinomaista, miljöö todella kaunis, suosittelen ja tein pöytävarauksen uudeksivuodeksi.
Kävellen pääset helpoiten kun laskeudt Suvantosillan puolessa välissä portaat alas ja vähän matkaa Penttilään päin : se on siinä. Autoillen ei voi olla ylipääsemätöntä ajaa 1 -1.5 km torilta..
Paikasta ei voi puhuakaan saman päivänä ketjuravintoloiden kanssa. Annoksia löytyy moneen hintaan, pasta-ateria 8 e ei ole mielestäni kallis.
Muistaako joku joensuulaista ruokaravintolaa, jonne ei pääse enää sisään koska paikat ovat jo täynnä..- sasup
Oli sitten joka askeleen väärti kävellä keskustasta (6min, mittasin)
hetki jouduttiin oottaan ruokaa mutta eihän tuo mäkkäri ole, vaan oikea ruokapaikka.
Paras kaupungissa ainakin ensikokemuksella. - AS
sasup kirjoitti:
Oli sitten joka askeleen väärti kävellä keskustasta (6min, mittasin)
hetki jouduttiin oottaan ruokaa mutta eihän tuo mäkkäri ole, vaan oikea ruokapaikka.
Paras kaupungissa ainakin ensikokemuksella.Käytiin eilen kaverini kanssa syömässä. Ihana paikka ja paranee, kun pihan saavat kuntoon. Kesällä siihen tulee varmaan terassikin. Alkusalaatti oli hyvä, ruoka muutoin erinomainen, mutta tonnikala oli varmaan ollut odottelemassa lämpölampun alla ja oli siinä kypsynyt vähän liikaa, samoin sen päällä olevat minitomaatit. Maku kuitenkin erinomainen. Vihannekset juuri sellaiset kuin pitääkin eli ei mitään valmiiksi pureskeltua ja kastike hyvä. Ja annos oli iso. Hyvä hinta/laatusuhde. Jälkkäriksi otin tiramisua, se oli pienoinen pettymys. Ei ollut maku eikä rakenne muun aterian veroinen. Kaverini otti broileria ja kehui sen makua. Ja vieressä pastaa ottanut ravintolavieras kehui kovasti annostaan. Palvelu oli hyvää, vaikka talo oli täynnä, ei tarvinnut tarjoilijaa juurikaan odotella. Ehdottomasti mennään uudelleen!
- JaMinkki
Voin suositella eilisen kokemuksen perusteella. Ruoka oli erinomaista, ensin laaja kirjo antipastoa, sitten keitto, pääruokana kalkkunaa ja jälkiruokana tisamisua.Ymparisö on viihtyisä ja viinit erinomaisia. Mitä muuta hyvältä ruokapaikalta voi vaatia? Eikä sinne ole vaikea löytää, kun kääntyy vaan siitä uuden Penttilän K-kaupan kulmalta rantaan, niin siinä se on. Kesällä mainion kävelymatkan päässä keskustasta, ja talvellakin, ellei pakkanen puraise sillalla.
Eilisen perusteella pöytä kannattaa varata etukäteen, oli nimittäin sen verran vilkas liikenne ja paljon joutui kääntymään ovelta poiskin. Toivotaan hyvää menestystä La Passionelle.- ehken liikaa nähnyt?
kun on iiiihana paikka. Onhan kai niitä muitakin HALVEMPIA, tarjoilijat ystävällisiä jne. ruokapaikkoja.
Nimittäin hommahan kulkee niin kun jokin uusi avataan., olkoon mikä tahansa niin ihmisen uteliaisuus
voittaa järjen? En voi moittia enkä kehua kun en ole käynyt enkä mee kaupungista asti mäntylään se on varma...se. - tuttava
ehken liikaa nähnyt? kirjoitti:
kun on iiiihana paikka. Onhan kai niitä muitakin HALVEMPIA, tarjoilijat ystävällisiä jne. ruokapaikkoja.
Nimittäin hommahan kulkee niin kun jokin uusi avataan., olkoon mikä tahansa niin ihmisen uteliaisuus
voittaa järjen? En voi moittia enkä kehua kun en ole käynyt enkä mee kaupungista asti mäntylään se on varma...se.Pojat tuo itse Italiasta herkut puotiin ja viinit myös :)
- Ravintolatestaaja
Käytiin työporukan kanssa testaamassa ravintola. Ruoka oli mahdottoman hyvää. Maistui oikeat raaka aineet eikä natriumglutamaatti, jota ketjuravintoloiden ruuat on täynnä. Paikka oli mahdottoman täynnä ja meteli ravintolassa sen mukainen... keskustelusta ei siis tullut mitään kun kuuli vain vieruskaverin äänen. Äänen vaimennukseen kaipaisi jotain apua.
- blogimestari
Cebicin testasi
http://cebic.vuodatus.net/blog/2295190/uusi-italialainen-ravintola-la-passione/ - riston ranta
blogimestari kirjoitti:
Cebicin testasi
http://cebic.vuodatus.net/blog/2295190/uusi-italialainen-ravintola-la-passione/Ollaan SUOMESSA ja ristoranten nimi pitäisi olla mielestäni suomalainen. Kun on vielä rannassa, niin RISTON RANTA olisi ehdotukseni. Tai RANTARISTO? Eikö noita pizzerioita ole joka kulmalla, niin ihmettelen vaan, miksi joku tavallista ruokaa myyvä paikka "hienostelee" nimillä? On olo kuin olisimme nuijia tai hölmöjä me Joensuulaiset!
Huoh.......,=) - kaloripekka
riston ranta kirjoitti:
Ollaan SUOMESSA ja ristoranten nimi pitäisi olla mielestäni suomalainen. Kun on vielä rannassa, niin RISTON RANTA olisi ehdotukseni. Tai RANTARISTO? Eikö noita pizzerioita ole joka kulmalla, niin ihmettelen vaan, miksi joku tavallista ruokaa myyvä paikka "hienostelee" nimillä? On olo kuin olisimme nuijia tai hölmöjä me Joensuulaiset!
Huoh.......,=)Miten se ruokapaikka VOI olla italainen kun se on suomessa ja yksi entinen karelian kokki on siinä mukana?
- S.
kaloripekka kirjoitti:
Miten se ruokapaikka VOI olla italainen kun se on suomessa ja yksi entinen karelian kokki on siinä mukana?
Ravintolapäällikkö italialainen ja keittiömestarilla tila Toscanassa. Ja pesee pizzapaikat. Karjalainen Kateus näyttäytyy taas tässä viestiketjussa. Itse olen käynyt kahdesti lounaalla ja taso on todella hyvä. Hinta/ laatusuhde on erinomainen. Ihmetyttää tuollainen haukkuminen ja puukottaminen kun kerrankin Joensuuhun saatiin hyvä ruokapaikka joka ei keskity kaljan myymiseen vaan olennaiseen.
Tsemppiä Penttilänrantaan ja onnittelut yrittäjille hyvästä alusta! - sama Donner
S. kirjoitti:
Ravintolapäällikkö italialainen ja keittiömestarilla tila Toscanassa. Ja pesee pizzapaikat. Karjalainen Kateus näyttäytyy taas tässä viestiketjussa. Itse olen käynyt kahdesti lounaalla ja taso on todella hyvä. Hinta/ laatusuhde on erinomainen. Ihmetyttää tuollainen haukkuminen ja puukottaminen kun kerrankin Joensuuhun saatiin hyvä ruokapaikka joka ei keskity kaljan myymiseen vaan olennaiseen.
Tsemppiä Penttilänrantaan ja onnittelut yrittäjille hyvästä alusta!Etkö tosiaan ole tiennyt, että täällä on ollut koko Joensuun olemassa-olon ajan ruokapaikkoja?
Mitähän ruotsalaiset tuumaisivat, jos suomalainen menisi vaikka TUKHOLMAAN ja alkaisi mainostaa, että nyt on saatu SUOMALAINEN PIIRAKKAKEIDAS KARJALANPAISTEINEEN MEIDÄN PÄÄKAUPUNKIIN JA VIELÄ TUOVAT ILOMANTSISTA piirakat TÄNNE TUKHOLMAAN. Ihmettelen edelleenkin, miten jonkun maan kansalaisuus ns. voi ratkaista HYVÄN JA HUONON ruokapaikan. Ja tämä ei ole kateutta, vaan MEIDÄN MUIDEN PROVOSOINNIN ILMENTYMÄ ELI HUOMAAMINEN. Mietipä tätä?
Otto Donner - Minä olen!
sama Donner kirjoitti:
Etkö tosiaan ole tiennyt, että täällä on ollut koko Joensuun olemassa-olon ajan ruokapaikkoja?
Mitähän ruotsalaiset tuumaisivat, jos suomalainen menisi vaikka TUKHOLMAAN ja alkaisi mainostaa, että nyt on saatu SUOMALAINEN PIIRAKKAKEIDAS KARJALANPAISTEINEEN MEIDÄN PÄÄKAUPUNKIIN JA VIELÄ TUOVAT ILOMANTSISTA piirakat TÄNNE TUKHOLMAAN. Ihmettelen edelleenkin, miten jonkun maan kansalaisuus ns. voi ratkaista HYVÄN JA HUONON ruokapaikan. Ja tämä ei ole kateutta, vaan MEIDÄN MUIDEN PROVOSOINNIN ILMENTYMÄ ELI HUOMAAMINEN. Mietipä tätä?
Otto Donnertoivottavat eri kulttuurien ruuat tervetulleiksi. Tukholma on varsin kansainvälinen myös ravintoloidensa suhteen - ja ylpeä siitä.
Ja minä olen joensuulaisena ylpeä, että meillä on vuodesta 1979 Joensuussa asunut, alunperin italialainen mies pistänyt VIHDOIN meille hyvän italialaisruokapaikan pystyyn. Kiitos ja Onnea Ristoranteen!
Meillä on toki pari hyvää suomalaisruokapaikkaa jo ennestään. Ne hyvät ruokapaikat eivät tässä kisassa kärsi eivätkä karsiudu. Huonoilla ruokapaikoilla olisi kyllä syytä kohentaakin otetta. - on se.....
Minä olen! kirjoitti:
toivottavat eri kulttuurien ruuat tervetulleiksi. Tukholma on varsin kansainvälinen myös ravintoloidensa suhteen - ja ylpeä siitä.
Ja minä olen joensuulaisena ylpeä, että meillä on vuodesta 1979 Joensuussa asunut, alunperin italialainen mies pistänyt VIHDOIN meille hyvän italialaisruokapaikan pystyyn. Kiitos ja Onnea Ristoranteen!
Meillä on toki pari hyvää suomalaisruokapaikkaa jo ennestään. Ne hyvät ruokapaikat eivät tässä kisassa kärsi eivätkä karsiudu. Huonoilla ruokapaikoilla olisi kyllä syytä kohentaakin otetta."Seve" on hyvä kokki, siitä ei pääse mihinkään ja hyvä niin! Mutta toi touhattaminen yhden "de la fountainen"..., ai juu, hänkin huijasi suomalaisia kertoessaan olevansa UNKARILAINEN kreivi, vaan tosiasiassa olikin mafian palkkalistoilla???? Ja oiskohan tuo tarpeeksi sopiva nimi...meille joensuulaisille, vaikka uuden pubin nimeksi. OLLAANKO ME NÄIN SOKEITA??? Tosiaan hänhän olikin Anne Pohtamon mies, joka on nyt jossain new yorkin joessa. Lycka till kaikesta huolimatta!
- tv äiti
on se..... kirjoitti:
"Seve" on hyvä kokki, siitä ei pääse mihinkään ja hyvä niin! Mutta toi touhattaminen yhden "de la fountainen"..., ai juu, hänkin huijasi suomalaisia kertoessaan olevansa UNKARILAINEN kreivi, vaan tosiasiassa olikin mafian palkkalistoilla???? Ja oiskohan tuo tarpeeksi sopiva nimi...meille joensuulaisille, vaikka uuden pubin nimeksi. OLLAANKO ME NÄIN SOKEITA??? Tosiaan hänhän olikin Anne Pohtamon mies, joka on nyt jossain new yorkin joessa. Lycka till kaikesta huolimatta!
Taidatte olle tosi täpinöissänne. Joensuulaisena ja pohjoiskarjalaisena ja suomalaisena minua kerta kaikkiaan ..tuttaa teidänkaltaisten peräkammarin poikien älyn väläykset. Pysykää sohvallanne, kyllä äiti tuo keskioluen.
- piirakkafani
sama Donner kirjoitti:
Etkö tosiaan ole tiennyt, että täällä on ollut koko Joensuun olemassa-olon ajan ruokapaikkoja?
Otto DonnerMeillä täällä Tukholmassa (aivan keskustassa) on todella loistava suomalaista ruokaa tarjoava ravintola. Etsippä nimi. Hyvältä maistuu. Ei se meitä haittaa. Päin vastoin: tvärtom!
- selaaja
riston ranta kirjoitti:
Ollaan SUOMESSA ja ristoranten nimi pitäisi olla mielestäni suomalainen. Kun on vielä rannassa, niin RISTON RANTA olisi ehdotukseni. Tai RANTARISTO? Eikö noita pizzerioita ole joka kulmalla, niin ihmettelen vaan, miksi joku tavallista ruokaa myyvä paikka "hienostelee" nimillä? On olo kuin olisimme nuijia tai hölmöjä me Joensuulaiset!
Huoh.......,=)risron ranta..? rantaristo..? no huhhuh, ei hienolle ravintolalle sovi edes tollanen "suomalaisen pitserian" nimi.
- jaakko nelonen
Joko lounas sujuu?
Onko viinilistaa?- liika on liikaa!
100 euroa sille kuka tietää kenen rahoilla "risto" on perustettu?
- riikka toivoo
liika on liikaa! kirjoitti:
on tää maa täynnä ihmenilkkejä. Lopeta toi urpoilu. Höperö! Mitä se sulle kuuluu kenenrahoilla.
- vakiasiakas
Ja ruoka oli hyvää. Käyn taas huomenna. Voitko lähettää tuon 100 euroa minulle, niin voi ruokailla seuraavat pari viikkoa sinun rahoillasi. Kiitos jo etukäteen.
- somebody`s
riikka toivoo kirjoitti:
on tää maa täynnä ihmenilkkejä. Lopeta toi urpoilu. Höperö! Mitä se sulle kuuluu kenenrahoilla.
tyttö arvaakaan kuuluuko vai ei? "nilkki"!
- SIWA ON PARAS
vakiasiakas kirjoitti:
Ja ruoka oli hyvää. Käyn taas huomenna. Voitko lähettää tuon 100 euroa minulle, niin voi ruokailla seuraavat pari viikkoa sinun rahoillasi. Kiitos jo etukäteen.
SIWASTAKO te haette rehut ja viinit alkosta, tuntuu vähän siltä! Ja tiedättehän että valehtelu on rikos!
- Tyrimistynyt
Ajattelin lukaista, että minkälaisia mielipiteitä löytyy La Passionesta, kun oli ajatus mennä sinne syömään viikonloppuna. Luin tämän viestiketjun läpi ja olen aivan kauhuissani näistä negatiivisista kommenteista!!!! Ei hyvä Jumala- missä ihmeen takapajulassa tämä Joensuu on?!? Tänne tulee hieman erilainen ja uusi ravintola (mistä normaali ihminen on aivan ihastuksissaan!), niin täällä sitä sitten haukutaan ja solvataan. Helkkari, perustakaa itse sitten parempi, jos ei kelpaa, tai lopettakaa tuo haukkuminen!
- mutta totta
Tyrimistynyt kirjoitti:
Ajattelin lukaista, että minkälaisia mielipiteitä löytyy La Passionesta, kun oli ajatus mennä sinne syömään viikonloppuna. Luin tämän viestiketjun läpi ja olen aivan kauhuissani näistä negatiivisista kommenteista!!!! Ei hyvä Jumala- missä ihmeen takapajulassa tämä Joensuu on?!? Tänne tulee hieman erilainen ja uusi ravintola (mistä normaali ihminen on aivan ihastuksissaan!), niin täällä sitä sitten haukutaan ja solvataan. Helkkari, perustakaa itse sitten parempi, jos ei kelpaa, tai lopettakaa tuo haukkuminen!
Tuollaisia älyn ja hengen jättiläisiä täällä on. Maidän kannattaa kuitenkin muistaa, että heitä on vain täällä paskanheittopalstalla. Katkeria, omaan pesään paskovia, jotka kuvittelevat, että siihen sontapesään joku haluaisi joskus tulla.
Ravintolan suosio alkuhetkestä tähän päivään kertoo, että nuo tyypit todellakin ovat kakkimassa siellä omissa juoksuhaudoissaa omille kintuilleen, eivätkä ole ravintolan asiakkaita. - USKOMATONTA!
mutta totta kirjoitti:
Tuollaisia älyn ja hengen jättiläisiä täällä on. Maidän kannattaa kuitenkin muistaa, että heitä on vain täällä paskanheittopalstalla. Katkeria, omaan pesään paskovia, jotka kuvittelevat, että siihen sontapesään joku haluaisi joskus tulla.
Ravintolan suosio alkuhetkestä tähän päivään kertoo, että nuo tyypit todellakin ovat kakkimassa siellä omissa juoksuhaudoissaa omille kintuilleen, eivätkä ole ravintolan asiakkaita.Uskomaton! Jos jokin yritys ei kestä kritiikkiä mikä on suomen lain puitteissa oikein että voi ja SAA kritisoida jotain yritystä. Ja siitä "älyn hengestä". Jokaisella, siis JOKAISELLA on oikeus sanoa mielipiteitään täällä.
- kotkokki2
Tulipahan käytyä viime viikon vaihteessa.Kai se oma vika oli ,kun tuli otettua grillattu entrecotee, se kai ei ole kovin italilaista.Mutta pakko sanoa etten huonompaa pihviä ole ennen saanut ,yli puolet jäi syömättä.
- lacrima christi
aivan hirvittävän kalliita viinejä!! kertoimet ylittää jopa helsingin sfäärit.
- sopraanot
lacrima christi kirjoitti:
aivan hirvittävän kalliita viinejä!! kertoimet ylittää jopa helsingin sfäärit.
Kun "Italiasta" tuodaan rypäleet tai käydään paikallisesta alkosta Italialaisia viinejä ostamassa..., hyi hitto, mitä kusetusta!
- Outoo
sopraanot kirjoitti:
Kun "Italiasta" tuodaan rypäleet tai käydään paikallisesta alkosta Italialaisia viinejä ostamassa..., hyi hitto, mitä kusetusta!
Jokohan tuon märehtimisen jälkeen löytyisi analysoitaviksi muitakin ruokapaikkoja Joensuun runsaassa tarjonnassa, ketjuravintoloita ja huoltsikoiden rasvankäryisiä grillejä ei lasketa. Vai onko muita maininnan ansaitsevia lainkaan - ja jos on / ei, miksi?
- Äippä -38
Outoo kirjoitti:
Jokohan tuon märehtimisen jälkeen löytyisi analysoitaviksi muitakin ruokapaikkoja Joensuun runsaassa tarjonnassa, ketjuravintoloita ja huoltsikoiden rasvankäryisiä grillejä ei lasketa. Vai onko muita maininnan ansaitsevia lainkaan - ja jos on / ei, miksi?
Ei mielestäni kannata syödä ikinä ravintolassa. Ravintolaruuan hinnalla saa monen viikon ruuat viisihenkiselle perheelle. Kympilläkin saa jo ison kassillisen. Ja tietääpähän sitten tarkkaan mitä annos sisältää, eikä vie kauaakaan kun toimeen ryhdytään. Miulla ainakin mies ja lapset kehuu. Mutta tietysti jos ei osaa laittaa kotiruokaa.. Vihje: Martoilla ja muilla on kaikenlaisia kotikokkikursseja tai sitten ihan kirjaston kirjoista. Ja maisttu hyvältä. Mutta jokainen tavallaan, en tuomitse ketään ravintolankaan asiakasta, kukin taaplaa tavallaan, ihmettelenmpähän vain -näinä aikoinakin vielä.
- Kriina
Äippä -38 kirjoitti:
Ei mielestäni kannata syödä ikinä ravintolassa. Ravintolaruuan hinnalla saa monen viikon ruuat viisihenkiselle perheelle. Kympilläkin saa jo ison kassillisen. Ja tietääpähän sitten tarkkaan mitä annos sisältää, eikä vie kauaakaan kun toimeen ryhdytään. Miulla ainakin mies ja lapset kehuu. Mutta tietysti jos ei osaa laittaa kotiruokaa.. Vihje: Martoilla ja muilla on kaikenlaisia kotikokkikursseja tai sitten ihan kirjaston kirjoista. Ja maisttu hyvältä. Mutta jokainen tavallaan, en tuomitse ketään ravintolankaan asiakasta, kukin taaplaa tavallaan, ihmettelenmpähän vain -näinä aikoinakin vielä.
Hei ravintolassa käyneet, onko siellä tarjoilemassa söpö italiainen mies, jolla on nenärengas? :D
- Marttojen martta
Äippä -38 kirjoitti:
Kyllä osa ylijäämärahoista on hyvä laittaa kiertoon. Se on tervettä elvytystä lamasta nousuun. Palveluita vain hankkimaan kaikki, niin ihmisillä on töitä ja hyvinvointia. Palveluita hankkimalla et myöskään tuhlaa ylenpalttisesti luonnonvaroja, kuten tavaran hankinnassa.
Ja onhan se ravintolassa syöminen aina vaihtelua ja tuo hyvää mieltä arkeen. Ei tarvi aina kotona kokata (sen yhden ja saman). - tarjoilija mutta
Kriina kirjoitti:
Hei ravintolassa käyneet, onko siellä tarjoilemassa söpö italiainen mies, jolla on nenärengas? :D
ei ole nenärengasta aikuisella miehellä. Onneksi.
- minä tulen
Marttojen martta kirjoitti:
Kyllä osa ylijäämärahoista on hyvä laittaa kiertoon. Se on tervettä elvytystä lamasta nousuun. Palveluita vain hankkimaan kaikki, niin ihmisillä on töitä ja hyvinvointia. Palveluita hankkimalla et myöskään tuhlaa ylenpalttisesti luonnonvaroja, kuten tavaran hankinnassa.
Ja onhan se ravintolassa syöminen aina vaihtelua ja tuo hyvää mieltä arkeen. Ei tarvi aina kotona kokata (sen yhden ja saman).onko tarjoilijoiden taidot kohdallaan? mitkä ovat ravintolan vahvuudet?
- ammattilaisia
minä tulen kirjoitti:
onko tarjoilijoiden taidot kohdallaan? mitkä ovat ravintolan vahvuudet?
siellä on töissä. Vahvuuksia on aito italialainen ote kaikissa asioissa eteisen kaupasta, ruokaan, viineihin ja palveluun saakka. Lounas on edullinen, mutta muuten hintataso niinkuin hyvissä paikoissa muutenkin kohtalainen.
- joensuulainen80130
ammattilaisia kirjoitti:
siellä on töissä. Vahvuuksia on aito italialainen ote kaikissa asioissa eteisen kaupasta, ruokaan, viineihin ja palveluun saakka. Lounas on edullinen, mutta muuten hintataso niinkuin hyvissä paikoissa muutenkin kohtalainen.
totuus paljastuu tänään tai palaa sambucassa
- miten..
joensuulainen80130 kirjoitti:
totuus paljastuu tänään tai palaa sambucassa
meni?
- HOME SWEET HOME
miten.. kirjoitti:
meni?
äippä 38. Kotiruoka on PARASTA ja saa rauhassa syödä, oleskella perheensä kanssa tai yksin, mutta ehdottomasti puhut asiaa tuosta säästöstä. Viikon ruuat saa, jos perhe, (4) käy syömässä ulkona. KAIKKI LÄMMIN KOTIRUOKA JA ILMAPIIRI KUNNIAAN.
- joensuulainen80130
miten.. kirjoitti:
meni?
ei hääviä palvelua
hyvää ja reilua ruokaa
kalliita viinejä
hyvä tunnelma - Gagan Äiti
joensuulainen80130 kirjoitti:
ei hääviä palvelua
hyvää ja reilua ruokaa
kalliita viinejä
hyvä tunnelmaNiin muuten jos joskus vaikka hei sitten käyttekin nimittäin tuolla Rossorante La Passionessa niin tietäkääs tämä että annokset ovat nimittäin aivan hirvittävän isoja että varmaan meidänkin perheen niillä ruokkisi sitten ainakin viikoksi. Mata täynnä lähti meidän sakki eikä kukaan valittanut että olisi ollut liian pienesti ruokaa kun ei me kehdattu pyytää tarjoilijalta santsia (Ei siis tarvinnut pyytää)
- korvamerkitty
Gagan Äiti kirjoitti:
Niin muuten jos joskus vaikka hei sitten käyttekin nimittäin tuolla Rossorante La Passionessa niin tietäkääs tämä että annokset ovat nimittäin aivan hirvittävän isoja että varmaan meidänkin perheen niillä ruokkisi sitten ainakin viikoksi. Mata täynnä lähti meidän sakki eikä kukaan valittanut että olisi ollut liian pienesti ruokaa kun ei me kehdattu pyytää tarjoilijalta santsia (Ei siis tarvinnut pyytää)
komea tarjoilija on töissä Coikkiksessa
- Pizzapizzapizza
korvamerkitty kirjoitti:
komea tarjoilija on töissä Coikkiksessa
La Passione tarjoilee vapun jälkeen myös aidot italialaiset pizzat. Kannattaiskohan käydä maistamassa vaikka sitten terassilla? Ehkä lasi viiniäkin...
- namskukkuu
Pizzapizzapizza kirjoitti:
La Passione tarjoilee vapun jälkeen myös aidot italialaiset pizzat. Kannattaiskohan käydä maistamassa vaikka sitten terassilla? Ehkä lasi viiniäkin...
hmm....nams
- Lylyn lyggy
namskukkuu kirjoitti:
hmm....nams
Ovatko pizza olleet hintansa väärtejä? Onko täytteitä enemmän kuin muilla vai mistä suosion salaisuus?
- ei täytteen
Lylyn lyggy kirjoitti:
Ovatko pizza olleet hintansa väärtejä? Onko täytteitä enemmän kuin muilla vai mistä suosion salaisuus?
määrä ole se tärkein asia.
Pohjan rapeus/sitkeys tärkein asia minun mielestä.
La Passionen pizzat yhtä hyvät kuin parhaat muuaalla - Uuron shelillä
ei täytteen kirjoitti:
määrä ole se tärkein asia.
Pohjan rapeus/sitkeys tärkein asia minun mielestä.
La Passionen pizzat yhtä hyvät kuin parhaat muuaalla'palvelu yhtään kehittynyt vai paraneeko vanhetessaan niinkun punaviini
- kellaritonttu223
Uuron shelillä kirjoitti:
'palvelu yhtään kehittynyt vai paraneeko vanhetessaan niinkun punaviini
No La Passione -ravintolassa ainakin uskotaan, että viinien pitkä säilytys parantaa niiden makua. Tätä epäilen, koska samat viinit kellarissa kuukaudesta toiseen. Uusia ei oikein tule.
- ei riistaruuan ystäv
kokemusta löytyy..ruoka on ihan hyvää ,pienet annokset ,ja ruokalista mielestäni suppea,kana,sisäfile,villisika .sorsa ja lammas.pizzaa ei saa enää kahdeksan jälkeen..se harmitti..viihtyisä muuten ja kivalla paikalla .paikka on entisen lihakunnan paikalla ,peltolassa..kannattaa käydä kokeilemassa :)
- Ital. ruoan ystävä
En ollut käynyt pitkään aikaan (n. vuosi) La Passionessa, mutta nyt kävin kaksi kertaa ja ilahduin. Lounas oli hyvä ja vappulounas todella super hyvä! tarjoilu oli nopeaa ja ystävällistä ja hinta laatuun nähden sopiva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043045Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921432- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e431277Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119979Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44783