Rapu & Jousimies

JouskariTyttö

En oikein horoskoopeista muuta tiedä kun omasta merkistäni (jousimies) niin voisiko joku asiasta enempi tietävä kertoa millainen parivaljakko ollaan ja tullaanko hyvin juttuun yms horoskooppien mukaan?
Sen verran olen kuullut että koskaan ei pitäisi tuli ja vesi merkkiä yhdistää, mutta onko aina näin?

3

757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MasterZeromus

Kuumerkit, Merkuriukset, Veenukset, Mars ja Saturnus tekijät? Nousu ja Keskitaivas on hankalempi ottaa selvää koska se menee minutin tarkaksi ja sitähän ei tarvitse julkaista näin yleisesti paitsi se teidän molempien ikänne ja syntymäpäivänne. Olen itse Rapu ja ehdin parhaallaan Jouskaria itselleni kaveriksi mikäli Neitsyt ei osu kohdalleni. Nousu ja Keskitaivas Jouskari sen sijaan on hyi olkoon! Semmoisia sosiopaatteja, tunteettomia, opiskelijoita, lapsi ja/tai eläin vihaajia.

• MasterZeromus

Jupiterin Saturnuksen sijaan mutta tulihan sitten sekin lisättyä tähän. Jouskarin hallitseva Jupiteri on niin elämänkatsomuksellinen ja huumorin tajuinen että.

• voi voi voi

olemme olleet yhdes n,27v,mutta miten tympee suhde,,,en alkaisi uudelleen jos voisin valita
      olen neitsyen kanssa kuin uusi ihminen kaikki menee kuin veitsi kuumassa voissa,joten ajattele asiaa jos suhteeseen haet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      23
      5262
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      214
      4368
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      147
      3837
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      141
      3308
    5. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      36
      1868
    6. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1678
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      57
      1668
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1415
    9. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1368
    10. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      127
      1248
    Aihe