En oikein horoskoopeista muuta tiedä kun omasta merkistäni (jousimies) niin voisiko joku asiasta enempi tietävä kertoa millainen parivaljakko ollaan ja tullaanko hyvin juttuun yms horoskooppien mukaan?
Sen verran olen kuullut että koskaan ei pitäisi tuli ja vesi merkkiä yhdistää, mutta onko aina näin?
Rapu & Jousimies
3
767
Vastaukset
- MasterZeromus
Kuumerkit, Merkuriukset, Veenukset, Mars ja Saturnus tekijät? Nousu ja Keskitaivas on hankalempi ottaa selvää koska se menee minutin tarkaksi ja sitähän ei tarvitse julkaista näin yleisesti paitsi se teidän molempien ikänne ja syntymäpäivänne. Olen itse Rapu ja ehdin parhaallaan Jouskaria itselleni kaveriksi mikäli Neitsyt ei osu kohdalleni. Nousu ja Keskitaivas Jouskari sen sijaan on hyi olkoon! Semmoisia sosiopaatteja, tunteettomia, opiskelijoita, lapsi ja/tai eläin vihaajia.
- MasterZeromus
Jupiterin Saturnuksen sijaan mutta tulihan sitten sekin lisättyä tähän. Jouskarin hallitseva Jupiteri on niin elämänkatsomuksellinen ja huumorin tajuinen että.
- voi voi voi
olemme olleet yhdes n,27v,mutta miten tympee suhde,,,en alkaisi uudelleen jos voisin valita
olen neitsyen kanssa kuin uusi ihminen kaikki menee kuin veitsi kuumassa voissa,joten ajattele asiaa jos suhteeseen haet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.34811646Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko413517- 783078
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1112839- 932690
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam492506Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1582449Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752324- 451491
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �141470