En oikein horoskoopeista muuta tiedä kun omasta merkistäni (jousimies) niin voisiko joku asiasta enempi tietävä kertoa millainen parivaljakko ollaan ja tullaanko hyvin juttuun yms horoskooppien mukaan?
Sen verran olen kuullut että koskaan ei pitäisi tuli ja vesi merkkiä yhdistää, mutta onko aina näin?
Rapu & Jousimies
3
765
Vastaukset
- MasterZeromus
Kuumerkit, Merkuriukset, Veenukset, Mars ja Saturnus tekijät? Nousu ja Keskitaivas on hankalempi ottaa selvää koska se menee minutin tarkaksi ja sitähän ei tarvitse julkaista näin yleisesti paitsi se teidän molempien ikänne ja syntymäpäivänne. Olen itse Rapu ja ehdin parhaallaan Jouskaria itselleni kaveriksi mikäli Neitsyt ei osu kohdalleni. Nousu ja Keskitaivas Jouskari sen sijaan on hyi olkoon! Semmoisia sosiopaatteja, tunteettomia, opiskelijoita, lapsi ja/tai eläin vihaajia.
- MasterZeromus
Jupiterin Saturnuksen sijaan mutta tulihan sitten sekin lisättyä tähän. Jouskarin hallitseva Jupiteri on niin elämänkatsomuksellinen ja huumorin tajuinen että.
- voi voi voi
olemme olleet yhdes n,27v,mutta miten tympee suhde,,,en alkaisi uudelleen jos voisin valita
olen neitsyen kanssa kuin uusi ihminen kaikki menee kuin veitsi kuumassa voissa,joten ajattele asiaa jos suhteeseen haet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20911934- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596343Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775267- 584990
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514523Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194441- 1193946
- 833442
- 551995