En oikein horoskoopeista muuta tiedä kun omasta merkistäni (jousimies) niin voisiko joku asiasta enempi tietävä kertoa millainen parivaljakko ollaan ja tullaanko hyvin juttuun yms horoskooppien mukaan?
Sen verran olen kuullut että koskaan ei pitäisi tuli ja vesi merkkiä yhdistää, mutta onko aina näin?
Rapu & Jousimies
3
741
Vastaukset
- MasterZeromus
Kuumerkit, Merkuriukset, Veenukset, Mars ja Saturnus tekijät? Nousu ja Keskitaivas on hankalempi ottaa selvää koska se menee minutin tarkaksi ja sitähän ei tarvitse julkaista näin yleisesti paitsi se teidän molempien ikänne ja syntymäpäivänne. Olen itse Rapu ja ehdin parhaallaan Jouskaria itselleni kaveriksi mikäli Neitsyt ei osu kohdalleni. Nousu ja Keskitaivas Jouskari sen sijaan on hyi olkoon! Semmoisia sosiopaatteja, tunteettomia, opiskelijoita, lapsi ja/tai eläin vihaajia.
- MasterZeromus
Jupiterin Saturnuksen sijaan mutta tulihan sitten sekin lisättyä tähän. Jouskarin hallitseva Jupiteri on niin elämänkatsomuksellinen ja huumorin tajuinen että.
- voi voi voi
olemme olleet yhdes n,27v,mutta miten tympee suhde,,,en alkaisi uudelleen jos voisin valita
olen neitsyen kanssa kuin uusi ihminen kaikki menee kuin veitsi kuumassa voissa,joten ajattele asiaa jos suhteeseen haet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184711Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122476Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1432043Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181969- 811596
- 1461515
- 161404
- 1041022
- 124862
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849