En oikein horoskoopeista muuta tiedä kun omasta merkistäni (jousimies) niin voisiko joku asiasta enempi tietävä kertoa millainen parivaljakko ollaan ja tullaanko hyvin juttuun yms horoskooppien mukaan?
Sen verran olen kuullut että koskaan ei pitäisi tuli ja vesi merkkiä yhdistää, mutta onko aina näin?
Rapu & Jousimies
3
747
Vastaukset
- MasterZeromus
Kuumerkit, Merkuriukset, Veenukset, Mars ja Saturnus tekijät? Nousu ja Keskitaivas on hankalempi ottaa selvää koska se menee minutin tarkaksi ja sitähän ei tarvitse julkaista näin yleisesti paitsi se teidän molempien ikänne ja syntymäpäivänne. Olen itse Rapu ja ehdin parhaallaan Jouskaria itselleni kaveriksi mikäli Neitsyt ei osu kohdalleni. Nousu ja Keskitaivas Jouskari sen sijaan on hyi olkoon! Semmoisia sosiopaatteja, tunteettomia, opiskelijoita, lapsi ja/tai eläin vihaajia.
- MasterZeromus
Jupiterin Saturnuksen sijaan mutta tulihan sitten sekin lisättyä tähän. Jouskarin hallitseva Jupiteri on niin elämänkatsomuksellinen ja huumorin tajuinen että.
- voi voi voi
olemme olleet yhdes n,27v,mutta miten tympee suhde,,,en alkaisi uudelleen jos voisin valita
olen neitsyen kanssa kuin uusi ihminen kaikki menee kuin veitsi kuumassa voissa,joten ajattele asiaa jos suhteeseen haet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1227028Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243827- 1862647
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2892535Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.112177Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1992153Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3021857Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1371450- 721366
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271335