Tyttöystävälläni on jatkuva masennus, hän syö lääkkeitä joka ilta ja aamu että ei vaivu syvempään masennukseen.
Olemmme seurustelleet noin vuoden enkä alussa tiennyt hänen masennuksestaan juuri mitään, hänen puheittensa perusteella luulin että se ei olisi mitenkään vakavaa..
Alussa teimme kaikenlaista yhdessä ja pidimme toistemme seurasta hyvin paljon, enne olleet erossa juuri yhtään ja näemme edelleen melkein joka päivä, noin 6päivänä viikossa ja nukumme myös yhdessä melkein joka yö.
Ennen asiat olivat siis ihan hyvin, en vaan tuntenut ehkä ihan yhtä syvästi häntä kohtaan kuin hän minua.. mutta mitä enemmän olimme yhdessä niin sitä enemmän aloin huomaamaan kuinka vaikea hänen masennuksensa on. Nykyään ei ole päivääkään ilman itkua jostakin normaalisti ihan turhasta ja tunnen itseni täysin avuttomaksi koska en pysty auttamaan häntä oikein mitenkään ja jos yritänkin niin se tuomitaan hänen ongelmiensa vähättelyksi, kumpikaan ei osaa enää oikein edes hymyillä varsinkaan kun olemme kahden. Seksikin on melkein kuollut, toki sitä harrastamme ehkä kerran viikossa mutta se ei oikein tunnu miltään koska hän ei oikein tunnu innostuvan mistään ja tuntuu kuin hän joutuisi pakottamaan itsensä himokkaaksi jos noin voi sanoa. Itsekkin ajattelen vain kokoajan hänen luonnettaan enkä välttämättä pidä häntä mitenkään henkisesti vahvana ihmisenä jonka luulin hänen alunperin olevan koska hän ei kykene käymään edes töissä masennuksensa vuoksi.
Nykyään tuntuu että olen itsekkin masentunut, emme tee juuri mitään yhdessä ja jos olemme kahden niin itse haluaisin olla normaalisti mutta yleensä kaikki kääntyy siihen että hän möksähtää melkein mistävaan ja sitten joudun olemaan olkapäänä koko illan.
Vaikeinta on eroaminen, en edes haluaisi erota koska tyttöystäväni saattaisi murtua kokonaan enkä haluaisi olla yksinkään, hyviä muistoja meillä on jo vaikka kuinka paljon mutta samalla tuntuu että tässä ei ole enää mitään järkeä jos tilanne tai tyttöystäväni eivät muutu positiivisemmiksi.
Masennuksen ja kuoren välissä
Vaikea tapaus
0
479
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391