Miellyttävä hoitaja Porissa

Harvoin sairastan, mutta tänään tapasin aivan ihanan röntgenhoitajan Porin Terveystalossa. Teki hommansa, oli ystävällinen ja jätti hyvän maun mieleen.
Hoitajia usein moititaan, mutta minä ylistän.
6797
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Yksityislääkäriasemien hoitajat ovat selvästi ystävällisempiä ja miellyttävämpiä kuin julkisen sektorin hoitajat. Julkisen sektorin ainoa miellyttävä satakuntalainen hoitaja kokemuksistani on keskussairaalan Riitta Stenman. Yksityiseltä puolelta löytyy paljon enemmän ...

Äänestä
  • "Yksityislääkäriasemien hoitajat ovat selvästi ystävällisempiä ja miellyttävämpiä kuin julkisen sektorin hoitajat. Julkisen sektorin ainoa miellyttävä satakuntalainen hoitaja kokemuksistani on keskussairaalan Riitta Stenman. Yksityiseltä puolelta löytyy paljon enemmän ..."

Minulla on täysin päinvastaisia kokemuksia.
    Kunnia julkisille palveluille! Samaa mieltä on Arkkiatri Risto Pelkonen.

Äänestä

Röntgenhoitaja on mysö hoidellut minut. Tämä tapahtui Helsingissä Meilahden sairaalassa. Hoitaja täjusi patoutuneet "paineeni" ja auttoi niiden purkamisessa.

Kaikki purkautui sisältäni ja olo tuli paremmaksi. Sitten otettin röntgenkuva ja minut kärrättiin sängyssä takaisin osastolle.

Mahtava kokemus!

Äänestä
  • Oletko tosissasi?

Äänestä

• epäiljä ,., kirjoitti:

Oletko tosissasi?

Kyllä, olen tosissani!

Äänestä

Kyllä Porin ja Ulvilan alueella on paljon hyviä, miellyttäviä hoitajia. Pappilanlammen Palvelukeskuksessa on pari tosi ihanaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Sarahanna kirjoitti:

Harvoin sairastan, mutta tänään tapasin aivan ihanan röntgenhoitajan Porin Terveystalossa. Teki hommansa, oli ystävällinen ja jätti hyvän maun mieleen.
Hoitajia usein moititaan, mutta minä ylistän.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu