Mitä mieltä olette postin joulukortti pusseista?
Ennen kun tällaista pusseja ei ollut, joulukortteja tuli pitkin joulukuuta.
Nyt joulukortit suurimmaksiosaksi tulevat vasta juuri joulun alla. Postinväki avaa punaiset pussinsa ja jako käynnistyy vasta sitten.
Onhan tietenkin postissa kiire, mutta miten ne ennen käsipelillä kerkisivät tehdä kaiken ja posti kulki.
Minä tiputan joulukorttini postilaatikkoon ilman sitä pussia.
Luulisi että silleen olisi postissa töitä tasaisesti.
Kenenkähän keksintö tämäkin on.
Postin joulukorttipussit
ihanat joulukortit
2
203
Vastaukset
- tv.mies 40v
kannattaa kääntyä juperon puoleen,on pitkä kokemus.
Terkkuja ja Hyvää Joulua.
tv. mies 40 vuoden takaa- hävisi
Yksi vuosi koko satsi,jonka olin postittanut punaisessa kuoressa. Alkoi tulla joulun jälkeen kyselyitä,että mikäs nyt on kun ei enää korttiakaan laitettu? Siinä sitten selittämään,että kyllähän minä,,,en tiedä uskoiko kukaan. HARMITTI! En ole sen koommin pussittanut kortteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559