Valemenkat? kkm:n jälkeen?

kuumeileva

Mulla todettiin lokakuunlopussa keskeytynyt keskenmeno np-ultrassa. Sikiö oli kuollut jo raskausviikolla 7. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, ja saatiin lupa yrittää uutta raskautta heti kun jälkivuoto loppuu. Vuotoa kesti 7 päivää. Oviksen olin huomaavinani kahteen eri otteeseen. Ja erinäisiä raskaus oireitakin oli. Menkat kuitenkin alkoivat, niin että kierron pituudeksi tuli 39 päivää. Menkat oli suht normaalit, ehkä vuoto oli viimeisinä päivinä erilaista kun normaali kuukautisissa, sellaista ruskeeta vuoto tuli. Muutaman raskaus testinkin ehdin välissä tekemään ja tulos vaihteli negasta-haamuun. Ajettelin haamun kuitenki johtuvan siitä että pissassa vielä kummitteli keskenmenneen raskauden jääneitä. Nyt kuitenki edelleen on sellanen raskaana oleva olo, ja jotain oireitakin on. Ei kuitenkaan niin voimakkaita ku ennen kuukautisten alkua. Aloin miettimään että voisikohan kyseessa olla "valemenkat", et jos kuitenkin olisin raskaana? Voiko olla mahdollista et ku keskenmenosta on näin vähän aikaa ni siks saattas tulla kuukautiset vaik olisinki raskaana, onko teist kellään ollu. Nyt on kp 13/34-35

2

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuumeileva

      Nii ja äskeseen lisäisin vielä sellasen et mul tulee tisseist maitoa. En tiiä mist hitost se johtuu, tosta keskenmenosta, vai siitä et mul on vuoden ikäinen lapsi (en siis oo imettäny sitä enää moneen kuukauteen). Ku maidon tulo oli loppunu melkeen kokonaan ennen tota toista raskautta, mut sit nyt ton km jälkeen alko jotenki uudestaan. Ja tissit on ollu kipeet jo muutaman viikon... Olisko tää joku merkki et oon sittenki uudestaan raskaana noista menkoista huolimatta? vai onko mun kroppa vaan nyt ihan sekasi?

      • täälläsamoin

        Itselläni oli samainen tilanne yli vuosi sitten. Keskenmeno todettiin np-ultrassa ja sikiö oli menehtynt muutamaa viikkoa ennen. Kohtu tyhjennettiin lääkkein, ja uutta vauvaa sai alkaa yrittämään heti vuodon loputtua, joka kesti n. viikon. eilu kuukauden jälkeen keskenmenosta minulla tuli menkat. Ennen näitä kuukautisia olin ehtinyt tekemään raskaustestin joka näytti negatiivistä. Kuukautisten jälkeen (4 päivää loppumisen jälkeen) tein malttamattomana raskaustestin joka oli kuin olikin positiivinen. Päähäni ei mahtunut että olisin plussa testin voinut tehdä viikoin 2 4.
        Taas koitti np-ultran aika (rv 11) jossa sikiö todettiin 15 0 viikon ikäiseksi.
        Eli, olin siis tullut raskaaksi heti vuodon loputtua ja minulla oli nämä valemenkat. Tämä sikiö pääsi elävien kirjoihin ja on touhukas pikku poika. :) Uutta vauvaa odotellaan alkusyksystä tulevaksi, tämäkin tosin yhden keskenmenon jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe