Eliikkäs juu, alotin tossa viime kaudella laskettelee (omat suksetkin löytyy) ja nyt haluaisin vähän perehtyä enemmän hypppyreihin. Oon hyppiny jotain pieniä, mutta ois innostusta ehkä suuurempaakin.
Ongelmana on vähän se, että ei viitsi iha ite menee testaa kaikkee, sillä helposti siinä käy huonosti joten jos joitain vinkkejä sais. Ärsyttäävää kun pitempään laskettelevat ja kunnon hyppijät kahtoo vähän nenänvarttaan pitkiin, ja ei siinä sitten kauheesti kehtaa niiden sekaan mennä yrittämään ja samalla nolaamaan itseään. Et onks kaikki hyvät laskettelijat täysiä kusipäitä?:D et juu vois neki välillä aatella, et ohha ne itekki joskus ollu aloittelijoita, vaikkakin silloin paljon paljon nuorempia kuin minä nyt.
Ja vielä seki vähä mietityttää, ku kaverit lasketellu tyylii viis vuotiaasta asti ja kiertäny vaikka mitä rinteitä ja kukaan niistä ei hypi hyppyreistä, saati ees kokeillu, ja ite ku lasketellu yhen kauden niin ne kaverit on vaan sillee et ei miu pitäs hyppii? Mut tylsäähä sitä vaa laskee mäkee alas, eli tartteis vähä actionia, mut taas oon tyttö enkä ehkä niin uhkarohkee kuin yleensä pojat on, nii vähä tietyllä tavalla jännittääki..
Ja sit iha valmis kiitos kaikille jotka jaksaa tulla vittuilee ja nauraa ja heittää läppää, mäki love you so much
Päämääräänä hyppyrit
alias-
1
567
Vastaukset
- joo............
JOo,kannattaa kokeilla heti ensimmäisenä kananmuna lusikan päällä temppuu.
Ai niin,ja kaakaokattila kädessä.
Eli ensinnä kaikkia ärsyttää ne räkänokat, jotka tulee eteen ja se on sit menoa.siis aloittelijat...:(
joo alota niin,et sellasii pikkuhyppyreitä lähinnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.465005- 703081
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3061966Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2631798Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151699Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531286Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951249- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331167Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137